25 września 2015

BEGINNINGS


Hej!

Początek ..dziwny tytuł posta tak wiem . Chciałam wam powiedzieć , że bardzo dziękuje za 450 wyświetleń i 10 obserwacji .
 Pierwszego posta napisałam 15 września czyli mam bloga dopiero 10 dni a już tyle wyświetleń , ponad 40 komentarzy . Szczerze myślałam , że ten początek bloga będzie ciężki a nie jest aż taki zły Na razie muszę się jeszcze nauczyć tego pisania postów , robienia zdjęć ale wiem że z czasem będą coraz lepsze !
Mam pytanie do was co zrobić kiedy chce dodać posta z laptopa nie mogę wstawić zdjęć bo wyskakuje mi Bad Requeem error 400 . Co z tym zrobić jak wiecie to piszcie.  Tego posta dodaje z telefonu 





Tshirt , shorts -primark Watch-hause 




...Niestety zdjęcia są takie sobie ponieważ nie mam aparatu przez tydzień i robiłam komórką


35 komentarzy:

  1. Ojej jakie piękne masz włosy! I świetny zegarek ;) Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję takich statystyk ;))
    Śliczne zdjęcia, jesteś urocza!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogerze często pojawiają się różne błędy, które same mijają. Ładnie wyglądasz :)

    Nowy Post!- Klik!
    Poklikasz w linki TUTAJ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zapowiada ;)

    zapraszam do mnie ja również zaczynam
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;)
    Dla mnie jesteś trochę podobna do Angeliki-littlemonster96 ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7.  bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję tylu obserwacji! Obs?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnego poczatku w blogsferze :)
    Zajrzyj na mojego bloga ♡ Klik! :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, gratuluję :)
    Masz niesamowite włosy!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już zaobserwowałam i czekam na ciebie :)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze włosy - WOW!
    Po drugie - też dopiero zaczynam z blogowaniem, życzę Ci powodzenia!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ciekawy typ urody :) i włosy <3
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też przez jakiś czas wyskakiwał mi ten błąd, zmieniłam przeglądarkę i już wszystko działało, może u Ciebie będzie tak samo :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetne włosy *.*
    Powodzenia w blogowaniu życzę ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku jakie długie włosy ;o
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ^^
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie ^^
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie włosy!!! *.*
    mega ;o
    Może wspolna obserwacja? Daj znac u mnie na profilu :D i włosy piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosyyyy <33
    Cudowny zegarek ;*
    Pytałaś o obserwację na moim profilu, tak więc ja już ;) teraz czekam na Ciebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. masz przepiękne włosy!bluzka też mi się bardzo podoba,pozdrawiam :)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zegarek *.*
    Powodzenia w prowadzeniu bloga, z dnia na dzień będzie coraz lepiej ;*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałaś o obserwację, ja już:)
    http://martartynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz cudowne włosy. Nie mogę się doczekać, kiedy dodasz zdjęcia w lepszej jakości :)

    Miło, że podobały Ci się zdjęcia u mnie. Gdybyś chciała być na bieżąco z nowymi sesjami, które na pewno się pojawią, zawsze możesz dodać mnie do obserwowanych :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny zegarek i cudowne włosy
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, ja przez pierwszy miesiąc miałam zero odezwu, bo nie wiedziałam, że muszę komentować blogi innych haha :D
    Spróbuj dodania zdjęć w innej przeglądarce, jeśli wyskoczy to samo to musisz wyczyścić z danych przeglądania pliki cookie (po prostu tak jakbyś chciała usunąć historię, ale odznaczasz ram pliki cookie) ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale włosy!
    powodzenia w blogowaniu! :*

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ło na serio dobrze ci idzie, pamiętam mi w pierwszym miesiącu, prawie nikt nie wchodził, 0 kom, 0 obs. Świetnie wyglądasz :* No to może wspólna obs?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Trzymaj tak dalej! ♥
    Masz śliczne włosy! *.*
    Zaproponowałaś obserwację. Już obserwuję :), czekam na Twoją obserwację :*.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też miałam ten błąd ale mi sie naprawił gdy wyczyściłam ciasteczka ;D:D:D
    świetne włosy ;D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję takich statystyk!Widzę że idzie ci naprawdę świetnie ! :) Ja w pierwszym miesiącu prawie wogóle nie miałam komentarzy.Obserwuję,bo mi się tu podoba (nie musisz się "odwdzięczać") :)
    http://royal-girll.blogspot.com/2015/09/nowy-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam takiego problemy a nie znam się na tym, więc niestety nie mam pojęcia.
    Gratuluję takich wyników, u mnie idzie gorzej, choć bloga mam od końca sierpnia, ale będzie coraz lepiej :) A tobie też życzę, żeby przybywało ci czytelników, na przykład w tej chwili właśnie ja dołączam do tego grona ^^

    http://silverpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow ależ Ty masz piękne, dłuuuugie i gęste wlosy- moje chyba nigdy nie spełnione marzenie :(
    super wyglądasz !
    i gratuluję, że statystyki wciąż rosną- zawsze to daje takiego kopa napędowego do dalszego dzialania :)

    Mi taki error wyskakiwał, gdy dawałam w tytulu serduszko...

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piękne i długie włosy! Zazdroszczę, ja swoje ciągle zapuszczam. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę włosów, zaobserwowałam :)

    Pozdrawiam i zachęcam do tego samego,
    paturecam

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !