19 września 2015

Breakfast

Hej!
Śniadanie wszędzie słyszymy , że to najważniejszy posiłek dnia . Powiem wam że zgadzam się z tym ,ponieważ kiedy nie zjem śniadania nie mam siły na nic oczywiście wytrzymam z 2 godziny od przebudzenia bez śniadania ale później burczy mi w brzuchu . Oczywiście staram się jeść je codziennie ale czasami po prostu brakuje czasu . Moje śniadanie  zazwyczaj w tygodniu to grzanka z dżemem lub kanapka i oczywiście herbata może niezbyt procochłonne ale na nic lepszego nie mam czasu  . W weekendy robię sobie coś lepszego np. jak dziś był to jogurt z crunchy domowej roboty bananem, malinami do tego muffinka z malinami ...
Mam nadzieje że spodobał was się mój 2 post na razie może nie są one tak dobre ale z czasem wprawie się w to pisanie.




Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

43 komentarze:

  1. Wygląda pysznie! Smaka mi zrobiłaś haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie! :)


    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda przepysznie :)
    aż zrobiłam się głodna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepysznie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj rano przed szkoła jem płatki z mlekiem :D

    Zapraszam na nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Zgadzam sie, musimy jeść śniadanie rano, a jeśli brakuje czasu, weźmy cos na drogę bądź do szkoly :3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie tutaj ! :) Obserwuje i licze na uczciwy rewanz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same pyszności! :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No, całkiem smakowicie wygląda to śniadanie!
    Przypomnij się czasem u mnie na blogu, to będę do Ciebie zaglądał, bo na razie nie ma tu za dużo kontentu, ale widzę niezłe zdjęcia opatrzone logotypem i tekst niekaleczący zbytnio polskiej mowy, a to już dobry początek! :D Pozdrawiam!

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam bym zjadła takie śniadanie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Smacznie to wygląda :*


    http://sduska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda przepysznie :) Uwielbiam takie śniadania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem spoko pomysł na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej wygląda to przepysznie! Takie śniadania są najlepsze:)
    Pozdrawiam cieplutko Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pysznie wygląda! :) Ja codziennie robię sobie podobne śniadania. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest jest prawie 19:50 a ja czytam tego posta i takiego mi smaka narobiłaś :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez brak czasu nie jadam śniadania, zabieram coś do szkoły .
    W soboty uwielbiam jeść coś co wymaga więcej pracy, jak naleśniki :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/09/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm.. ale wygląda *.* Również przez brak czasu czasami nie jem rano sniadania :(
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowite zdjecia :3 Nie jem śniadania w domu, dopiero w szkole.
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pychota :) śniadanie ważne, ale jak dla mnie obiad ciut bardziej ;D
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie piszesz :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda pysznie! :3 U mnie tak samo - herbata to standard C: Pozdrawiam cieplutko! :*
    http://lea-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. polecam owsiankę ^^
    może się zaobserwujemy?:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepysznie wygląda :) Narobiłaś mi chęci ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Pysznie wygląda, chętnie bym skosztowała! :3
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam, twoje weekendowe śniadanka wyglądają cudnie :D
    Ja w tygodniu też nie mam czasu, jak każdy i jem kanapkę posmarowaną masłem i.. musztardą bądź majonezem haha :D
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Smacznie wyglądają ! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Avard :) Zapraszam na bloga CocktailDress po więcej informacji, oczywiście nie musisz brać w tym udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia ! I blog też świetny ^^ Obserwuje ;)

    http://hexx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post :) Powodzenia w blogowaniu,na pewno się wprawisz ja też zaczynam :)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie teraz też to podstawa. Wcześniej absolutnie, potrafiłam całymi dniami nic nie jeść i zapychać się na wieczór...:(

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !