11 października 2015

Blue sweater

Hej!

Przyszła jesień a to znaczy , że pora wyciągnąć ze strychu lub z głębi szafy swetry , kardigany. Ja swoje już wyciągnęłam i bardzo często w nich chodzę . Dzisiaj ubrana jestem w jeden z moich  ulubionych, czyli w takim pięknym chabrowym kolorze. Jest bardzo wygodny i ciepły a to chyba najważniejsze .
Chciałabym wam przy okazji  podziękować za 51 komentarzy pod ostatnim postem i za 46 obserwacji to dużo dla mnie znaczy . 



Sweater - Primark  Necklace - H&M

                                Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

A wy już wyciągnęliście swoje swetry i kardigany ?

64 komentarze:

  1. Kocham sweterki <3 all-me-and-all-about-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham sweterki <3 all-me-and-all-about-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sweterki <3 all-me-and-all-about-me.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny kolor swetra! Pasuje Ci bardzo;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek swetra! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy naszyjnik, pierwszy raz taki widzę.
    /meaisnolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek :) Ja właśnie powykładałam do szafy ciepłe sweterki i bluzy :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja już dawno wyciągnęłam!! ;) fajnie połączyłaś letni naszyjnik z jesiennym swetrem

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyciągnęłam już jakiś czas temu. Ostatnio jest strasznie zimno, już od tygodnia chodzę w zimowej kurtce, a od kilku dni także szaliku, czapce i rękawiczkach. Nie lubię zimna.. :p
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już jakiś czas temu wyjęłam ciepłe rzeczy z szafy :) ostatnio myślę, żeby zacząć nosić zimową kurtkę.. brrr..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny sweterek *o* Wyglądasz w nim uroczo. Pasuje Ci :3
    Na podobny poluję już od dłuższego czasu ;D
    Obserwuję i zapraszam też do mnie:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny masz ten sweter, śliczny ma kolor. Tak ja też niestety już się przeprosiłam z grubymi swetrami:(
    Mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu w poście must have? byłabym bardzo wdzięczna.
    Kochana obserwuję i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam,
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor swetra ja własnie tez wyjełam gruby sweter bo u mnie śnieg!
    ZAPRASZAM KLIKNIJ
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek! *.*
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczny sweterek! :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek <3.
    Ja już wyjęłam wszystkie swetry jakie posiadam bo niestety już w niczym innym nie jest ciepło :<.
    Dodałam blog do obserwowanych :).
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny sweterek , ja też już postanowiłam wyciągnąć pare ciepłych bluz :) Pozdrawiam. Zapraszam na pierwszego posta ;)
    http://daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweter.U mnie dziś było już -1 stopni , w ruch poszedł mój najgrubszy sweter jaki mam :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie się zabieram za wyjmowanie cieplejszych rzeczy.
    Prześliczny sweterek, chyba się zakochałam *o*

    pozdrawiam cieplutko!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie się zabieram za wyjmowanie cieplejszych rzeczy.
    Prześliczny sweterek, chyba się zakochałam *o*

    pozdrawiam cieplutko!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jedyne za co lubię jesień to chyba za właśnie takie sweterki :)
    super post !
    zapraszam do mnie: http://dystia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, czytam że interesujesz się wieloma rzeczami. Może chciałabyś podesłać jakiś swój pomysł czy zdjęcie albo filmik na mojego bloga? Zapraszam serdecznie. Do wszystkich: przesyłać Wasze dzieła do mnie możecie na adres blogerkareligijna.2000@gmail.com- jak tylko będzie się dało to umieszczę na moim "blogu artysty" :)

    blogartysty.blogspot.com
    niedoskonaloscwdoskonalosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już wyjęłam z szafy moją stertę swetrów haha Chyba najwyższa pora je założyć ;)
    XBRUNETTE

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny sweterek *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny wygląd bloga ;* a post super ;) oczywiście obserwuję i miło gdybyś Ty również mnie zaobserwowała ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedynie za co uwielbiam jesień to swetry i ciepła herbata ;)

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny sweterek ;* powodzenia w dalszym blogowaniu! pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania, będzie nam bardzo miło ;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny sweterek, ja też już wyciągnęłam te ciplejsze rzeczy, bo nie powiem czasem potrafie chodzic w kardiganach w lato heh
    zapraszam, będzie mi miło jak zaobserwujesz, skomentujesz
    Mój blog
    + miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweet sweter :3
    Zaopserwowałam i będe wracać :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. taaak, ja właśnie dziś siedzę w swoim bordowym kardiganie :) /K

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG masz cudowne włosy! Ja próbuję zapuścić ale bezskutecznie :c Świetny blog <3
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super sweterek :)
    zapraszam do mnie thisisyourpoison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. pewnie możemy się obserwować :) ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ma piękny kolor <3
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny sweterek :).
    Zapraszam do mnie na bloga :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz racje. Cudowny jest ten sweter *.* ma piękny kolor!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjecia :)

    http://czarno-czarny.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny naszyjnik, bardzo nietypowy :)

    http://paulina-x-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny kolorek ma ten sweter :)
    wpadnij! może Ci się u mnie spodoba i zostaniesz na dłużej :)
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie ty masz śliczne włosy ♥ Pasują do koloru sweterka.
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny sweter!
    Ja koniecznie muszę kupić sobie kilka sweterków, bo ich liczba w mojej szafie jest stanowczo za mała. :D

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Sama chętnie ponosiłabym taki sweterek! <33

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już wyciągnęłam swoje grube swetry i zakupiłam nawet kilka nowych :)

    Obserwuję;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki cudny sweterek. Ja osobiście 'poluję' na jakiś bordowy :)

    ŻYJ Z POMYSŁEM - ZAPRASZAM NA NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny naszyjnik <3
    Obserwuję , liczę na rewanz :)
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana obserwuję cie jako '' Gulmira Nazmiyeva'' 59 osoba :*
    http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny sweterek,no i ten naszyjnik ,bomba :) Świetny outfit.
    Zapraszam- czarnobialyswiat24.blogspot.com Obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !