27 października 2015

Halloween Jar #DIY

Hej!

Dzisiaj mam dla was mój pierwszy post DIY . Zbliża się Halloween ,a za tem w sklepach pojawia się wiele ozdób , słodyczy . Szczerze szkoda ,że w Polsce nie obchodzi się ,aż tak hucznie jak w USA .Chętnie pochodziłabym w przebraniu po domach i krzyczała ,,cukierek albo psikus''.








 Wiem , że ten Diy nie jest zbyt dobry ale jest to mój pierwszy taki post.


Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

A wy też chcielibyście pochodzić w przebraniach po domach ?


31 komentarzy:

  1. Chyba jednak nie chciałabym chodzić, może jestem za stara :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny post!
    Obserwuję Kochana! Liczę na rewanż!

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny pomysł i wydaje mi się, że nie trudny do wykonania :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz duży talent! Piękne! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Good day.
    Loved this post, the photos was wonderful. I was charmed to meet your blog. It is beautiful, has great tips! I was very happy to meet you.
    I am already following. You can also follow?
    Kisses !!!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ! No i wykonanie nie wydaje się byc trudne, więc w sam raz dla takiego beztalencia jak ja :D
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, jak to ładnie wygląda! Też żałuję, że że Polsce nie obchodzimy Halloween :) czekam na więcej postów z Diy!
    Buziaki i zapraszam - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie to wygląda !
    Mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście ? ;) Byłabym ogromnie wdzięczna http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z roku na rok hallowen w Polsce coraz cześciej jest spotykany powoli wkracza i do nas ten obrzęd ;)
    U nas w Holandii także mieszkańcy stroją domy wystawy w dynie i inne ozdoby ;)
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post ! ❤
    Co powiesz na wspólna obserwacje?
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ubolewam, że w Polsce to święto często odbierane jest negatywnie :c
    Super jest ten pomysł diy:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne DIY :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju.Jakie to słodkie.hehe ;>
    Świetnie wyszło.
    Tak.Uwielbiam przebieranki. huhu
    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też ubolewam nad tym, że w Polsce nie obchodzi sie haloween.. może za kilka lat:)
    Pięknie Ci wyszło:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. do czego wykorzystasz te słoiczki?? :) myślę że fajnie wyglądałyby jako świeczniki :D ja bym chodziła po cukierki :D niestety w Polsce raczej nie jest to możliwe, zwłaszcza w moim wieku :P

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chodziłam w 4/5/6 kl. podstawówki, ale teraz już niestety nie chodzę. =c
    Za to jutro z przyjaciółkami organizujemy halloween'ową imprezkę.
    Ładne diy! ♥ *o*
    Wpadnij w wolnej chwili: [klik]! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne :) Strasznie chciałabym halloween w Polsce ^^ Świetny post i blog :P
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :3 Pozdrawiam :*
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey honey. Would you like to follow eachother on gfc? Following you now.Amazing blog.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie Ci wyszły te dekoracje :)
    Ja w sumie nie wiem. Z jednej strony to ludzie mogą wykazać się swoją kreatywnością w tym dniu, dobrze zabawić. Jednak następnego dnia idziemy na groby, co kojarzy się raczej z przykrą rzeczą. Albo pukanie do drzwi, kiedy komuś mogło się coś przykremu przydarzyć i nie ma ochoty na takie wygłupy ;/

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na DIY! Mam pełno takich starych słoików, więc dałoby się coś z tego zrobić :)
    Ja jak byłam w tamtym roku u koleżanki na Halloween, to się poprzebierałyśmy i postanowiłyśmy że pójdziemy po cukierki- ludzie nas wyśmiali haha, taki kraj
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś zbyt krytyczna wobec siebie:) Ja przebrałam się za terrorystę:)
    Zapraszam do mnie i klikania w linki Romwe! *KLIKNIJ*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne DIY, spróbuje za chwile takie skoki zrobic :)
    Obserwuje!
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyszło. Halloween to najlepsze święto dla miłośników słodyczy, takich jak ja :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysł podobny do dziewczyn z kanału omatkoicórko ;) ale i tak jest git ;)
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na DIY, mieszkam pod Bydgoszczą i u mnie obchodzi się Halloween tak jak właśnie Ty byś chciała!
    Zapraszam do siebie i obserwuję czekając na kolejne posty! <3

    Siemka. Cześć.
    http://kawowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w Norwegii prawie wszyscy obchodzą to święto ja natomiast nie szczególnie to się podoba.
    Po mimo tego fajny pomysł z tymi słoikami ;)

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  27. O jakie świetne diy!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł ;* pozdrawiamy i zapraszamy do obserwowania, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !