17 października 2015

Ikea

Hej!
Ostatnio odwiedziłam ikea czyli mój ulubiony sklep z rzeczami do domu . Kocham stylistykę ich mebli,dodatków . Dobrym przykładem tego ,że uwielbiam ten sklep jest to ,iż mój cały pokój meble dodatki itp pochodzą 90% z Ikei . Szczerze nigdy nie wyszłam stamtąd bez niczego zawsze coś ,, samo" wskoczy do wózka hah . To kilka rzezy które kupiłam do pokoju , zakupów było więcej ale reszta była mamy i do kuchni .





PS . Jeżeli chcecie zadawajcie jakieś pytania ,a w którymś poście postaram się na nie odpowiedzieć !


                                Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

Czy wy też uwielbiacie ikea jak ja ?

29 komentarzy:

  1. Lubię ikeę, ale najbliższą mam w Poznaniu, a mieszkam pod Szczecinem, więc nawet nie mogę jej odwiedzić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te świeczki :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ta sama poduszke co ty, a raczej dwie takie haha :D Tez uwielbiam ikea i wlasnie mam zamiar tam sie wybrac nie dlugo :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachowe swieczki <3

    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam Ikeę, jest cudowna! :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirujący blog, byłabym Ci wdzięczna za wejście do mie i przeczytanie ostatniego posta
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buteleczka! Muszę sobie taką kupić! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki zapachowe ! :)
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog obs za obs http://nienormalnezyciekuby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, dawno tam nie byłam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam! Ostatnio właśnie wybudowali w moim mieście i ogromnie cieszę się z tego powodu:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Ikea, szkoda tylko że u mnie w mieście nie ma :(
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Ikeę. Szczególnie świeczki i świeczniki :D
    Bardzo ładna ta poduszka ze zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    paturecam
    Mój blog-klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Ikeę i nie mogę się wreszcie doczekać kiedy wybudują ją niedaleko mnie, bo mam slaby dojazd do Kato ;/ . Uwielbiam tam chodzić! Mają oni tam tak wiele pieknych rzeczy tylko żbey miec tyle hajsu żeby to wszystko kupic :D . Super rzeczy sb kupiłas do pokoju!

    NOWY POST Z DIY!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, uwielbiam Ikeę :)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zegarek :)
    Może też taki sobie sprawię

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Ikea <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zegar i poduszka wpadły mi w oko :> ikea rządzi!
    pozdrawiam, gabsstylee :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey dear. Just looking for new blogs and I saw yours :D Its super nice. I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -My 90's Bombshell Outfits-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zegar!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczy świetne. Uwielbiam być w IKEI :D

    Zapraszam na nowe DIY!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście nie za często go odwiedzam :)
    Fajne rzeczy ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten sklep, ma super rzeczy :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ikea to bardzo fajny sklep, często można znaleźć coś ładnego, estetycznego i niedrogiego. Chociaż moim ulubionym punktem podróży względem Ikei są wszelkiego rodzaje fotele/kanapy :D /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam sklep Ikea,mam bardzo dużo rzeczy w pokoju z tego sklepu ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !