23 października 2015

Lazy Day

Hej!

Czy tylko mnie w tym tygodniu wziął takie leń , że kompletnie  nic mi się nie chce . Kiedy przychodzę ze szkoły to jem  obiad i do łóżka by poleżeć i po przeglądać neta. Tyle szykuje mi się sprawdzianów a ja się nie uczę haha. po szkole snuje się jak zombi , każdą lekcje bym najchętniej  przespała .





Jeans - Levis  Crop top - C&A  Shirt -Sinsay 

 Macie takie dni że nic się chce?
Macie ochotę na to, żebym zrobiła jakieś DIY ?


Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

36 komentarzy:

  1. taki post juz dawno widnieje, wystarczy przewinac strone badz po boku kliknac w dany post. Wszystko jest opisane co i jak z dresslink.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, super outfit :) , zapraszam do mnie http://yamers.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od tygodni mam wielkiego lenia! haha
    Fajna stylizacja :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka właśnie jest jesień, nic się człowiekowi nie chce.
    Fajna stylizacja ;)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga ;* A Twoimi postami potrafisz zainteresować czytelnika :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy tak teraz ma :D
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rutyna i dni w których nic się nie chce to dla mnie coraz bardziej naturalne i codzienne :c

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na DIY i ja też często nie mam ochoty na nic! :c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nie musze chodzić już do szkoły :) świetnie wyglądasz :)

    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja już obserwuję ! :)
      Będzie mi bardzo miło jeśli się zrewanżujesz :)

      Usuń
  10. Oj tak, mi też się ostatnio nic nie chce... Ale trzeba się brać w garść, motywować, i działać ! :)
    Śliczne zdjęcia i rewelacyjna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobnie, też się czuję codziennie wstawając do szkoły jak zombie haha
    Fajne zdjęcia! :)
    + Zostałaś wymieniona w polecanych blogach u mnie w najnowszym poście, gratki! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. takie nudne i leniwe dni mam prawie codziennie niestety.
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :))
    Mi też czasami się nie chce różnych rzeczy :((
    Możesz zrobić DIY.
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja :)

    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga: http://bloggevelinee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że też początkowa :D
    życzę Ci powodzenia i zapraszam do siebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście ja mam mnóstwo takich dni z serii "nie chcę mi się". Chciałabym żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce :D.
    BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula ;)
    Poklikałabyś u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja aż tak źle nie mam ;) w tym tygodniu pierwszy raz zasiadłam do laptopa w piątek, po obiedzie. byłam tak z siebie dumna !!! :D
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja takie layzy day'e to najchętniej miała codziennie haha :) Po szkole nie jest u mnie tak najgorzej,chociaż kompletnie się nie uczę w tej ostatniej klasie gimnazjum.Też mam masę nauki,ale myślami jestem na wakacjach . Śliczne zdjęcia ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! <3 Czekam na kolejny post ;)
    Zapraszam też do mnie http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne włosy i zdjęcia :) najlepiej zakryć twarz włosami na polskim i próbować spać haha.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja :) Moze wspolna obserwacja :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana ja mam takie dni prawie codziennie :) Nic kompletnie nic nie chce mi się robic. Najchętniej położyłabym się w moim kochanym łóżku poszła spać lub posłuchała muzyki :) Ale to normalne, większośc osób tak ma :P
    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Bardzo Cię proszę, zależy mi na tym :)
    Pozdrawiam i oczywiście zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. każdy ma takie dni, ale to normalne i czasami trzeba sobie na taki dni pozwolić;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dokładnie tak samo, dostałam ostatnio takiego lenia, że nic mi się nie chce, najchętniej całymi dniami leżałabym na łóżku i przeglądała internet :/ Muszę coś z tym zrobić :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczególnie w listopadzie lub gdy na dworze jest śnieg mam fazę: eeee nie chce mi się, nieee :D Co do DIY to czekam :)

    Zapraszam na nowy poradnik!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chyba każdy ma czasami takie dni lenia, trzeba z tym jakoś walczyć:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże drogi, to jesienna aura tak działa! Jesień przykuwa wszystkich do łóżka :D Na moim blogu jest post o tym, jak sobie z tym poradzić, także zapraszam!
    Masz śliczne nogi, jejku! Bardzo ładna koszula :)
    Zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com
    Buziaki! x

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopadło Cię coś nie dobrego, ale to pewnie minie, to kwestia przyzwyczajenia się do jesieni, zimniejszych i ciemniejszych dni:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. W tym momencie tylko marzę o takim leniwym dniu! :o Cały czas szkoła, spanie, szkoła, spanie itd...
    W tym roku jesień się sprawdza, jeżeli chodzi o rozleniwianie innych :D
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym tygodniu tylko siedze w domu i jestem strasznie leniwy >.<
    super zdjęcia
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym odpowiedzieć, że nia mam takich dni, ale byłaby to nieprawda :c
    Ale masz długie włosy *.* Miałam troszku krótsze, ale ścięłam, nie żałuję, aczkolwiek czuję ten "brak" xd
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !