7 listopada 2015

Q&A #1

Hej

Dzisiaj mam dla was taki szybki post , ponieważ nie ma zbytnio dzisiaj czasu ale kolejny będzie lepszy . Będzie to Q&A  a tak na prawdę jakiś miesiąc temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award . Powiem , że aż tak mocno za tym nie przepadam ale postanowiłam jeden post poświecić temu .

1. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Do ameryki

2. Twoje największe marzenie to?
Aby polecieć do USA 

3. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Nie mam ulubionych perfum , które mi się spodobają to kupuje o ile cena jest dobra

4. Jaki jest Twój ulubiony projektant mody?
Nie mam

5. Co chciałabyś osiągnąć w przyszłości?
1000 obserwacji na blogu i zostanie dobrym architektem 

6. Jaką rzecz najbardziej chciałabyś kupić?
Nowy aparat i macbooka 

7. Gdzie chcesz mieszkać za parę lat?
W USA w NEW YORK lub w CALIFORNII 

8. Jakie są twoje zalety?
Hmm...nie wiem 

9. Kim jest Twój ulubiony bloger?
O dużo jest to wypisywania 

10. Co zjadłabyś w tej chwili?
Sałatkę owocową

11. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Wyjazdy nad polskie morze w wakacje

                                                              Nikogo nie nominuje ;)

Kilka zdjęć jesiennych na deser 




Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

Co tam u was słychać ,w szkole itp.

37 komentarzy:

  1. też bym chciała polecieć do USA i kupić aparat ;) ale macbook... nie polecam...
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Również chciałabym kupić aparat. Cieplutko zapraszam do mnie tyna-styl.blogspot.com
    Obs za obs? Ja już obseruję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Ja również chciałabym polecieć do USA.
    Obserwuję <3
    aniakasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę marzenia o USA nie tylko u mnie :D Fajny blog !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag! Można przez to lepiej poznać kogos, podoba mi się <3
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też w Twoim wieku marzyłam o USA, wydawało mi się że będzie tam tak jak w amerykańskich filmach. Do tej pory nie wiem jak jest ale szczęście znalazłam tutaj, polsce :) najważniejsi się ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem też jest lot do USA :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niektóre pytania odpowiedziałbym tak samo;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też chciałabym lecieć do Stanów...
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w przyszłości planuję zamieszkać w USA , dosyć poważnie tym myślę,bo mam tam rodzinę :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog w ramach konkursu znakazł się u mnie w zakładce, polecane blogi, gratuluje kochana! ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. New York - piękne miasto <3
    Sama zjadłabym teraz sałatkę owocową xD
    Super blog!
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to nie wiesz jakie masz zalety? :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak zostawisz coś po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim marzeniem jest lustrzanka i nowy telefon :) Chociaż macbook też by się przydał haha :)
    Ale mój wymarzony telefon już na mnie czeka za miesiąc :)
    Pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim marzeniem jest tez wyjazd do Nyc :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym pojechać do USA <3
    Fajny tag i śliczne zdjęcia ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ;)
    Też chcę kupić nowy aparat :D
    Obserwuję i liczę na to samo! ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog, pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.
    http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w realizacji swoich marzeń! Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne odpowiedzi! Uwielbiam czytać takie posty!
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki? Bardzo prosimy <3
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę :)
    A ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. najważniejsze by znać swoje cele i dążyć do ich spełnienia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag!

    Może wspólna obserwacja? daj znać umnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    Zapraszam do konkursu na moim fanpage <3

    OdpowiedzUsuń
  24. hej ;) Świetny blog, cieszę się, że się rozwija! Jeśli mogę zaprosić Was na mojego bloga: nadobreinazleofiicial.blogspot.com. Może wspólna obserwacja? Jakiś komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba miałybyśmy podobne niektóre odpowiedzi dotyczące USA itp. :) :D
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :))).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w realizacji planów i przy okazji zapraszam do obserwacji, oczywiście się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kiu end ej :)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zielonego pojęcia nie mam jak komentować takie posty Q&A, więc tylko powiem, że... miałam średnio pracowity dzień i w końcu posprzątałam w pokoju. XD

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i ciekawy post :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe Q&A :) miłej niedzieli!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne odpowiedzi szkoda że tak mało zdjęć :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !