6 grudnia 2015

* Feel like Christmas *

Hej!

 Jeżeli nie będzie śniegu to jedynie ozdoby świąteczne dadzą mi uczucie świąt . Bardzo lubię , gdy cały dom jest przybrany na święta . czuć zapach pomarańczy , pierników. Mam dla was kilka rzeczy przez , które ja czuję Święta Bożego Narodzenia 





1. Lampiony - ślicznie wygląda w nim mieniąca się świeczka
 


2. Świece - wprowadzą w każdym pokoju milutki klimat 




3.Lampki - można je powieść na łóżku na szafie nie jest powiedziane , że można tylko na                               choince , a dają tego czegoś w pokoju .




4.Ozdoby z motywem świątecznym - uwielbiam ozdoby z motywem świątecznym a tu                                                                                  na klamce powiesić można skarpetę , śnieżynkę 
 



5. Zapach - roznoszący się zapach po domu upieczonych się pierników , obieranych lub                                   suszonych pomarańczy .



Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

A wasze propozycje na poczucie klimatu świątecznego ?

36 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten klimat swiąteczny i strojenie mieszkania! Za niedługo sama się za to zabiorę :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ozdoby świąteczne, tylko one dają ten cudowny klimat :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie świeczki i lampki <3
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta są suuuper. Jeszcze tydzień i niedługo czeka nas strojenie choinki.. jak ten czas szybko leci!
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki może to banalne ale są najlepszą ozdobą pokoju :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę już święta, odliczam do nich, uwielbiam taki ozdóbki *.*
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post ! Świeczki <3 Jeszcze pierniki :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą! Do tego pierniki, kakao w świąteczym kubku i piosenki! Nie mogę się doczekać świąt <3
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świeczki
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zapach mandarynek w całym domu zwiastuje święta :)


    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimat świąt jest niepowtarzalny! a co do świec i lampionów to u mnie ich pod dostatkiem ! :D
    Kochana mam prosbe! kliknełabyś ? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html dziękuje z góry;*

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć jestem tu nowa twój blog z pewnością będzie dla mnie inspiracją :)
    Obserwujemy? http://monikakotowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć jestem tu nowa twój blog z pewnością będzie dla mnie inspiracją :)
    Obserwujemy? http://monikakotowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja często robię pomarańczę z goździkami, zapach jest cudowny i wypełnia cały pokój.
    Albo kupuje świeczki.

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już w pokoju nad łóżkiem mam lampeczki, żeby chociaż trochę wprawić się w ten klimat świąt. Zapraszam na nowy post http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Potrzebuję tego XD ładny wygląd bloga ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niedawno zawiesiłam lampki w pokoju :) Poza tym muszę się jeszcze zaopatrzyć w jakieś świece.
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapachowe świeczki! To jest to co uwielbiam :D
    PisaneKredkami (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. u nas świeczek jest mnóstwo, pierniczki, świąteczne piosenki lecą od rana w radiu, gdzie się nie pojdzie świąteczny wystrój. Uwielbiamy to <3

    zapraszam na mojego bloga ktorego prowadze wraz z siostra, jesli ci sie spodoba zaobserwuj, a my napewno się odwdzięczymy :) mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapachowe świeczki ;) zawsze mam jakieś w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świece zapachowe. <3
    Wprowadzają niesamowity nastrój w pokoju :D

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam robić takie jeżyki z pomarańczy i goździków. Pachną super!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te lampiony mi się strasznie podobają i zapach pomarańczy... mhm :)
    Odpowiadając na komentarz u mnie: Też oglądam snapa Patrycji (iks pe), ale przyznam że od niedawna, chyba z 2 tygodnie. Kiedyś tam natrafiłam przypadkiem na jej filmik o au pair jak szykowała jeszcze tu w Polsce wszystkie papierki i najlepsze jest to, że jest z moich okolic, takich dosyć bliskich bo załatwiała tam sprawy w mieście którym mieszkam :D Jeżeli chcesz jechać a czekasz tylko do ukończenia 18 lat (i oczywiście zrobienia prawka), to zalecam ci już zacząć ogarniać jakieś doświadczenie z dziećmi. Nie wiem ile masz lat, ale w momencie aplikacji liczą się 3 lata wstecz. Więc jeśli masz 15/16 to już możesz coś ogarniać z tym :p Ja np. gdybym zrobiła to wcześniej to już może bym w US była a tak to muszę jeszcze to ogarnąć :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna sprawa z dekorowaniem domu. A zapach pomarańczy i cynamonu - mmm :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za komentarz!
    Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam dekorowac dom na święta, to zdecydowanie moja ulubiona czynnoś zaraz po pakowaniu prezentów w okresie przed świątecznym :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam zapach pierniczków! A pomarańcza to u mnie symbol Świąt! Tonami ją spożywam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja propozycja? Mandarynki haha! :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja co roku suszę skórkę od mandarynek :) Później kruszę je i wkładam do małego słoiczka

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham świeczki!
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam lampiony! Dają naprawdę śliczny efekt :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lampki i świeczki, zdecydowanie dodają magicznego klimatu! <3
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !