19 grudnia 2015

*Mini Christmas Tag*


Hej !

Dzisiaj ma dla was taki mini tag świąteczny , a dlaczego mini , ponieważ wybrałam tylko najciekawsze pytania 



1 Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak , ponieważ uwielbiam tą zabawę , żeby codziennie jeść jedną czekoladkę 

2. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Spotkania z rodziną , cały klimacik związany z świętami właśnie czyli przygotowania , pieczenia pierników itp. No i szczerzę prezenty no bo kto ich nie lubi .

3. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Lubię kolędy chodź wole piosenki świąteczne np. Last Christmas . i wiele innych.

4. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Żywą i sztuczną . W pokoju mam sztuczną 

5. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Uu kocham zapach żywej choinki , obieranych mandarynek , a i jeszcze pierniczki 

6. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Białe ale i też kolorowe 

7. Odliczasz dni do świąt?
Tak  po to mam kalendarz adwentowy .

8. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Hmm nie maluje zbytni paznokci bo nie lubię momentu wysychania ich .

9. Ulubiony zimowy napój?
Herbatka z cytrynką 

10. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Mam rozłożoną choinkę , powieszone jakieś ozdoby świąteczne i oczywiście lampki chodź wiszą one przez cały rok ale to szczegół . Ubieram świąteczną pościel , poszewki , wyciągam kocyki . Więc tak wygląda mój pokój na święta 


Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

Jeżeli chcecie odpowiedzcie na , któreś pytania w komentarzu bo chętnie sobie poczytam ?

19 komentarzy:

  1. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Obserwuję ♥
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kalendarze adwentowe <3
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam kalendarz adwentowy, a zapach pierniczków i mandarynek uwielbiam!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag. Uwielbiam pierniki <3
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buu, a ja nie mam kalendarza adwentowego :D
    Zapach choinki i mandarynek... o tak :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją ulubioną świąteczną piosenką jest zaczynająca się od tych słów "Bo kiedy miasto na święta się stroi, niejeden z nas o przyszłość się boi..." nie wiem jaki ma ona tytuł, ale uwielbiam gdy leci w radiu! Na większość pytań odpowiedziałabym tak samo jak ty :')
    Super post, pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłaś w 10 z zapachami. Ja już nie mam prawdziwej choinki, ale aby ozdobić szkolę robiliśmy wieńce adwentowe. Ja zrobiłam z prawdziwych gałązek. Cudnie pachniało.
    izablog4.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zapomniałam kupić kalendarz adwentowy, a szkoda... fajna sprawa :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak dostaję kalendarz adwentowy to pierwsze co w jeden dzień wyjadam wszystkie czekoladki :D XD
    Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie!---> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój pokój zdobią jedynie lampki. Jakoś nie ciągnie mnie do dekorowania, bo potem muszę to wszystko ściągać ;)

    Obserwuję.
    Dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny tag! :D
    http://luuvmy.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. :) Obserwuję.

    Zapraszam:
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post ;) Dziękuję za obserwację u mnie, i oczywiście się odwdzięczam tym samym. Pozdrawiam!
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. moim ulubionym świątecznym napojem sa kompoty z suszonych owoców :P
    fajny tag;))))

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !