10 lutego 2016

*Let it Snow *

Hej!

Śnieg , śnieżek , śnieżyczek kto go nie lubi .Szczerze wole zimę niż lato , ponieważ bardziej lubię pogodę chłodniejszą , a nie upał . Jestem trochę zwiedzona tym , że w Polsce jest go co  rok mniej . Marzy mi się taka biała zima ,  od kilku lat ale niestety nie wiem kiedy to nastąpi . Jedynym plusem jest to , że zdążyłam zrobić kilka zdjęć w śniegu  . Zdjęcia w śniegu dodają takiego magicznego klimatu , takie jest moje wrażenie .Kiedy je robiłam strasznie zmarzłam ale moim zdaniem było warto .







A wy lubicie śnieg czy jesteście bardziej zwolennikami ciepła , słońca ?


                     Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

51 komentarzy:

  1. Nie lubię mrozu ani upałów, wiosenna, ciepła pogoda najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, post też niczego sobie ;)
    Zapraszam do nas :)
    http://magda-ola.blogspot.com/2016/01/new-year-start-work.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg jest fajny, ale nie na długo. Uwielbiam lato!
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, zdjęcia zimą są piękne, ale ja osobiście wolę lato :D
    Zapraszam: KALA

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście wolę lato i słońce, ale jak mam do wyboru to błoto co jest u mnie teraz to w 100% wolałabym śnieg! :)
    Pozdrawiam cieplutko, bardzo ładne zdjęcia! ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również wolę zimę :) Super zdjęcia

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam śnieg w zimę! Ogólnie wolę lato i twierdzę, że w lato musi być ciepło, a w zimę zimno :D Fajne zdjęcia!

    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu pojawiły się wyniki konkursu w którym brałaś udział. Zapraszam!

      Usuń
  10. Bardziej wolę lato, ale tylko ze względu na to że są wakacje XD
    Też strasznie mi brakuje śniegu! Może w kolejnej zimie będzie go więcej chociaż wątpie XD Świetne zdjęcia! <3
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam każdą porę roku, tylko właśnie brakuje nam takiej pięknej typowej zimy jakie bywały jakieś 7lat temu :) Każda pora roku była wyjątkowa na swój sposób a teraz można stwierdzić że mamy tylko dwie pory roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam równie że lubisz rysować, mamy wspólne hobby ;) Masz może jakieś swoje prace do pokazania?
    Jeśli będziesz miała chwilkę wpadnij na mojego bloga. Dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię śniegu!
    Ani zimy!
    Bo siedzę w domu chowając się przed zimnem pod kocem i kicham, piję gorące herbatki z miodem, a na przystanku odmarzają mi wszelkie kończyny przy okazji 2-minutowego czekania na autobus.

    Ale za to ślicznie zdjęcia wychodzą, tak jak Twoje. :p

    Zapraszam!
    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w zimie najbardziej też uwielbiam śnieg, można wtedy zrobić piękne zdjęcia :)
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zwolenniczką ciepła i dla mnie lato mogloby trwać caly rok :)
    świetna sesja :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją ulubioną porą roku jest lato i mogłoby ono trwać całe 365 dni ;D
    -------------
    Dodałam nowego posta, dopiero zaczynam więc może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są śliczne ;)
    Ja też bardzo lubię zimę i od dłuższego czasu marzę o białych świętach bo niestety podczas kilku ostatnich było za oknem szaro i buro.

    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja wręcz przeciwnie - nie cierpie zimy :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. jak patrze juz na zimowe zdjecia to zaczynam dygotac ju z
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja odwrotnie, kocham lato, a nie przepadam za zimą.
    U mnie nie ma śniegu. Ładne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety już nie ma śniegu. Piękne zdjęcia. Zajrzysz?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze zdjęcie bardzo ładnie wyszło, ja jednak wolę lato ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczne od tego, że masz śliczne włosy a skończę na tym, że nienawidze zimy, zwłaszcza w tym kraju którym obecnie mieszkam :(

    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dokładnie jak ty! Lubię lato, ale o wiele bardziej zimę i śnieg! Nasz najnowszy post jest też poświęcony zimie, może wpadniesz? Piękne zdjęcie <3

    niespotykanne.blogspot.com <- Nasz blog! Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :D ja uwielbiam zimę, choćby z tego powodu, że urodziłam się w lutym :') może wspólna obserwacja? http://rebelliousmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię zimę, ale tylko wtedy, gdy jest śnieg haha! :D Śliczne zdjęcia!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najbardziej lubię wiosnę, ale lata nienawidzę. Świetne zdjęcia :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post i blog:) obserwuje moze i ty mnie zaobserwujesz?

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsze zdjęcie najlepsze!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kocham lato, ale lubię oglądać i też mieć zdjęcia na tle śniegu, są takie magiczne :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również wolę, kiedy jest chłodniej.
    Zawsze można ubrać jakiś ciepły sweter, a w lato skóry raczej się nie zdejmie, gdy będzie gorąco. :>
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja, :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie wolę lato bo nie lubię zimna. Zima jednak ma to do siebie, że gdy jest śnieg sa piękne widoki. NIestety w tym roku coś ubogo z tym ;/
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też nie lubię upałów, szkoda, że w tym roku było mało śniegu :(


    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę śniegu, u mnie już bardzo dawno stopniał :/

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia! :)
    Ja wole wiosnę, jestem ciepłolubna. ;)

    Dopiero zaczynam, byłabym bardzo wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie nie ma śniegu, choć jest trochę zimno!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś bardzo mądrą dziewczyną!
    mvrseliuv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(

    super wyglądasz !
    świetny szal <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  45. Oddaj mi troszkę śniegu!! ♥ Cudownie wyszłaś♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !