1 marca 2016

*Black is Gray*

Hej!

Tak kolor czarny jest najlepszy . Pasuję do wszystkiego .
 Ten kolor ostatnio stał się moim ulubionymi i również ,szary . W tym odcieniu czuję się dobrze i go uwielbiam. Gdybym mogła to cały rok przechodziłabym w tym kolorze no ale latem w 30 stopniach było by to nie wskazane zbytnio .





Trousers - Levi"s    Sweater & Shirt - Sinsay    Boots - H&M     Bag - ?    Clock - Hause 



Lubicie czarny kolor ?

                       Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

76 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam czarny kolor, bardzo fajna stylówa ;) :*
    zapraszam do mnie na inspiracje i inne fotmagstyle.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nie nosiłam wcale tego koloru, z chwilą dojrzewania dominują u mnie w szafie biały, bordowy, niebieski, szary no i oczywiście nie może zabraknąć czarnego! Całość twojej prezentacji prezentuje się bardzo fajnie, z chęcią bym to na siebie założyła haha. Masz śliczne włosy! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czarny! idealna stylizacja <3 bardzo mi się podoba <3 Przy chwili czasu zapraszam cię na mojego bloga - byłoby mi bardzo miło, gdybyś pomogła mi zrealizować mój mały cel, do którego już blisko - 300 subskrybcji <3
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny najlepszy <3
    Super stylówka :)
    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam czerń, świetna stylówka ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebka! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czarny! Świetny zegarek ! :)
    http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Mam jedno 'ale' jeśli piszesz coś przez 'ę', np. pasuję, tzn. że ty pasujesz. Jeśli jest 'pasujE' to COŚ do czegoś pasuje :) Taka uwaga, żeby prościej czytało się posta.

    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny podobno wyszczupla :))
    Świetny outfi , bardzo podoba mi się Twój sweterek :)

    Co powiesz na wspólną obserwację, zacznij jeśli jestes na tak :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie taką torebkę mam zamiar kupić :)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię czarny kolor za jego uniwersalizm. Według mnie każda dziewczyna powinna mieć małą czarną, którą można wystylizować na przeróżne sposoby.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak piszesz czarny i szary do wszystkiego pasuja! Ja nawet latem mam na sobie koszulki, sukienki czy spodniczki w tych odcieniach :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy lubię czarny kolor? Ja go uwielbiam!! :)
    Jest klasyczny i idealny dla każdego :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czarny kolor, ostatnio zauważyłam,że (chyba) dobrze mi w nim...włosy wydają się jaśniejsze XD super stylizacja i torba.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam czarny i szary i ta stylizacja jest świetna! :*
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czarny :D
    super wyglądasz :> fajny outfit :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ;* czasem lubie założyć coś czarnego , ale jednak uwielbiam pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! :)
    I'm following you now, please follow me back. :)
    www.mehtapslifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja świetna, jedna nie mój styl. Uwielbiam kolor szary, ale najlepiej lubię chodzić w czerwonych kolorach . Kiedyś widziałam na ulicy dziewczynę, która w 30 stopniach była ubrana cała na czarno. Ja bym nie wytrzymała ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość wygląda super :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam takie długie kardigany!


    Mój blog, wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, poszukuje właśnie takiej torebki! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wygladasz, stylizacja doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  26. Mam w swojej szafie ubrania a tym odcieniu :) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarny uwielbiam! Jest to najlepszy kolor bo pasuje do wszystkiego i na każdą okazję :) Świetny sweterek :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja!
    Uwielbiam czarny kolor. Kiedyś za nim nie przepadałam, bo wydawał mi się taki zwyczajny. A teraz to dziwne, żebyś nie miała ubranego coś w tym kolorze :D

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarny uwielbiam. <3
    Świetna stylizacja + ślicznie wyglądasz.
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czarny <3 Świetny design
    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/
    i również: https://www.youtube.com/channel/UCf2ngpHDBptL-hLq6Y5vbbg/videos

    OdpowiedzUsuń
  31. C U D O W N E włosy <3 Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju ale masz cudną urodę!!*-*
    Mega<3 Look świetny!

    http://www.justcleo.pl/2016/03/grey-coat-sequined-sweater-pastel.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojejku, jaką masz piękną urodę! Co do czarnego koloru - uwielbiam. Kolor mojej duszy ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw !

    kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz! :) Zazdroszczę włosów. :/ Piękna stylizacja. :)

    Zapraszam do siebie, wczoraj ruszył ciekawy konkurs. :)
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, uważam, że czarny to jeden z najlepszych kolorów, bo w sumie pasuje do wszystkiego. :)) + śliczna ta torebka.
    badxqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mega lubię czarny kolor.
    Dobrze się w nim czuję.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham czarny , siwy i bialy <3
    Cudowna torebka ;)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam czarny kolor. Stylizacja jest po prostu świetna, a sweterek to cudo! :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  41. Aj czy w tytule nie powinno być Black and grey? Zamiast w tłumaczeniu- czarny jest siwym? Ale mniejsza.
    Rozumiem cię, sama kocham te kolory ale w lato jest to uciążliwe. Super wyglądasz!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niezbyt lubię czarny, wolę ciemny szary i biel <3 A tak wogóle to preferuję kolory xD Świetne zdjęcia :)
    Cieplutko pozdrawiam!

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥


    OdpowiedzUsuń
  44. Super masz nagłówek :) super zdjęcia i genialna torebka! ja lubię czarny kolor :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  45. Czerń mogę nosić każdego dnia. :]

    OdpowiedzUsuń
  46. hey dear, nice outfit!!! follow4follow?
    kisses from Ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny zestaw. Muszę sobie coś takiego skompletować. Mega mi się podoba ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię kolor czarny, nawet latem go ubieram :) Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny sweterek, torebka i twoje cudowne włosy !!! :)
    bardzo fajne zdjęcia i interesująca kreacja :)

    fajnie i swobodnie wszystko mieszasz.. to znaczy kolorystycznie np złoto ze szarym i czarnym :)

    w wolnym czasie zapraszam do mnie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja uwielbiam czarny kolor :D Moimi ulubionymi kolorami są czarny, szary i biały hah! Świetny outfit!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  51. Czarny i szary to idealne basicowe połączenie :) Nie ma opcji, żeby cos nie wyszło ! Uwielbiam ten twój sweterek <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. fantastyczna stylizacja
    wyglądasz super! zazdroszczę włosów
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna stylizacja i mega zdjęcia.
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Jak ci się spodoba to zaobserwuj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju, jesteś taka piękna naturalnie!
    poza tym piękna stylizacja!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. cudna stylizacja
    bardzo podoba mi się połączenie szarości i czerni
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  57. Wow naprawdę bardzo ciekawa stylizacja :)

    obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji )
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja właśnie od niedawna polubiłam czarny. Do wszystkiego pasuje i czuje się w nim dobrze. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. ale masz cudowną urode, świetny kardigan i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super stylizacja, ja uwielbiam kolor czerni szczególnie w butach <33
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  61. W mojej szafie góruje kolor czarny i biały. Są to praktyczne kolory, które to wszystkiego pasują.
    Co do zdjęć, to są bardzo piękne, ładny kontrast. Piękny kolor włosów :)

    Pozdrawiam :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ja tylko czernie i szarości ostatnio noszę :) bardzo podoba mi się ta stylizacja a zwłaszcza torebka
    zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji :)

    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczny sweter :)
    & http://nanann5102.blogspot.com/ &

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !