6 marca 2016

^*My Face Care *^


Hej!

Pierwszy post o tematyce kosmetycznej na moim blogu to chyba cud ,bo co do kosmetyków nie jestem zbytnim specem ale postaram coś napisać od czasu do czasu .
Nikt nie jest idealny niestety ja też . Moja cera nie należy do takich najgorszych ale muszę o nią dbać i przeciwdziałać . Prawie każda dziewczyna ma pewnie takich przyjaciół czyli niedoskonałości , zaskórniki .To jest najgorsze jak chcemy gdzieś iść , a tu  na środku czoła pojawił się nieprzyjaciel .Oczywiście nasza cera przed dzień była idealna ,a rano już nie .
Ja o swoją cerę dbam 3 produktami żelem , płynem i maścią .



1. Żel do mycia twarzy 
  
Aktualnie myję twarz tym żelem . Pachnie cudnie i dobrze myję moją twarz . Minusem jego jest to ,że kiedy go kupowałam nie zobaczyłam ,że jest bez peelingu . Więc muszę się zaopatrzyć w jeszcze jeden. 



2. Płyn do przemywania 

Acnosan nie wiem może niektórzy o nim słyszeli , jest to płyn do przemywania twarzy 3 razy dziennie ja akurat robię to 2 razy dziennie tylko rano i wieczorem . Ten płyn dostępny jest w aptece za ok. 10 zł . Jest bardzo dobry jak na moją twarz , gdy przemyję buzię wieczorem , a mam jakieś niedoskonałości robią się one o wiele mniejsze lub w ogóle znikają .Ten specyfik jest na rynku już od bardzo dawna , ponieważ moja mama jeszcze go używała jak była w moim wieku , coś takiego . Jednym minusem jego jest to , że jest zrobiony na bazie spirytusu chyba , bo wysusza niestety trochę cerę .


3.Maść

Ostatnią rzeczą jakiej używam jest to maść Benzance jest to maść miejscowa czyli na pojedyncze niedoskonałości . Na mojej cerze nawet się sprawdza choć myślałam , że będą lepsze efekty ale nie narzekam , aż tak mocno . Stosuję go na noc i rano przemywam wodą . Miejsce założenia zmniejsza się i robi się mniej czerwone .


To już wszytko był to chyba najdłuższy post jaki napisałam w życiu .
Ja stosuje takie preparaty a wy ?

Jakie polecacie rzeczy na walkę z niedoskonałościami ?


(To jak dobijemy do jutra do 10 tys. wyświetleń )


                      Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

47 komentarzy:

  1. Używam niektórych kosmetyków z Lirene, są świetne :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i Benzacne, i Acnosan :) Co prawda nie używam ich jeszcze na tyle długo, żeby ocenić ich działanie, ale mam nadzieję, że pomogą.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o mnie to mam dużo niedoskonałości, najwięcej wągrów. Nie stosowałam tych kosmetyków, bo wolę pójść do dermatologa, żeby mi jakieś przypisał :)

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje cera również nie należy do tych najgorszych. Tych produktów nie znam. Mi najlepiej sprawdza się tonik, żel myjący i krem z Ziaji :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ciekawe produkty, najbardziej zaciekawiła mnie maść :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze nie lubię używać kosmetyków...
    Chyba coś jest ze mną nie tak O.o
    Zapraszam na mojego nowego bloga♥

    OdpowiedzUsuń
  7. o żelu do mycia twarzy z "lirene" coś słyszałam, ale o pozostałych kosmetykach to tak średnio... muszę się w tym pogłębić..

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, słyszałam o każdym z produktów, ale nie używałam:D Moim ulubionym jest żel na wypryski i przyrząd do usuwania zaskórników z oriflame. Używam jeszcze płynu micelarnego z garniera, ale dostałam go w prezencie i już mało co mi z niego zostało, a widziałam że w sklepie kosztuje 28zł... Kupiłam więc jeszcze tonik myjący i mleczko oczyszczające również z oriflame. Tonik mam wrażenie że nie działa na mnie zbyt dobrze, ale mleczko sprawdza sie w 100%:) Buziaki!:*


    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z moimi niedoskonałościami też walczę płynem na bazie spirytusu, jednak robionym na receptę :) Zawsze po przemyciu nakładam krem nawilżający, który normalizuje sebum ;) Maść benzacne również przerabiałam. Wspólna obserwacja? Ja chętnie :) Daj znać w kom. a się odwdzięczę ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spotkalam sie jeszcze z zadnym z tych produktow, ciekawy wpis i fajny blog:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na twarz używam pewnego antybiotyku, bo bez niego moja twarz płacze. Benzacne dermatolożka poleciła mi na plecy. Stosuję go na noc niestety on działa trochę jak wybielacz i moja koszulka od piżamy jest wyblakła ;<

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poszukuje teraz jakiegoś żelu do ciała o słodkim zapachu ;)

    mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja cera sprawia mi wiele problemów. Nie jest to typowa cera tłusta, bardziej mieszana. Nie lubi ona żadnych peelingów poza strefą T. Ponadto to cera naczynkowa. Delikatna na każdy podmuch wiatru, mróz i alergiczna. Łatwo nie jest :D

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam benzacne i u mnie też tak średnio się sprawdza bo myślałam również że będzie lepszy efekt.

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i przydatny post! :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post :) Dość mi się spodobał :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkuałam jakiejś maści miejscowej i znalazłam! Super że tu trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam Benzacne, ale niebieską i sprawdzała się świetnie. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na kosmetykach też nie bardzo się znam, w zasadzie jestem w tym temacie początkująca. Ale polecam 3in1 care do twarzy z avonu, bardzo lubię ten żel :) i różne kosmetyki z ziaji, też lubię tą firmę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie uzywałam kiedyś Acnosanu i jakos mi nie bardzo pomagał ;(( ale wiadomo każda cera "lubi" co innego :D kochana czekam na nowe posty ;*
    wwww.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. www.marijory.blogspt.com * -- dobry adres xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i recenzje :**
    Dziękuję za poklikanie u mnie w poście. Może wspólna obs ? Ja już obs. ;)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę te produkty. Może dlatego bo nie przykładam dużej wagi do jakiegoś poprawiania swojej cery.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś używałam tej maści,jest naprawdę dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa wydaje się być ta maść, może zakupię :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie ten zestaw pielęgnacji jest 3 razy większy! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam kosmetykow z under twenty , tych nie stosowalam :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbuję ten żel peelingujący :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tymi produktami nie miałam nigdy styczności.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tych kosmetyków i nie miałam z nimi styczności.
    Ja teraz przecieram czoło sokiem z cytryny i rzeczywiście niedoskonałości znikają;)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś używałam różnych specyfików do mycia twarzy i strasznie mi to skórę wyniszczyło. Teraz jestem na wodzie z szarym mydłem i jest o wiele lepiej :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja używam maseczki i żelu do mycia twarzy :D Sprawdzają się świetnie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie stosuje tego typu rzeczy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam żadnego z tych produktów ale polecam maść tormentiol. Smaruję niedoskonałość na noc i zazwyczaj po drugiej nocy już nic w tym miejscu nieporządanego nie ma :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie Benzacne się nie sprawdzał ale Davercin daje rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja osobiście polecam maść cynkową i Tribiotyk , używam go na pojedyńcze wytryski .
    Uwielbiam bawić się w domowe sposoby np :
    *Łyżeczka kawy , łyżeczka miodu <3 -
    *Zalane płatki owsiane wrzątkiem , po ostudzeniu nakładam na twarz <3 mega efekt
    KLIK
    (Wspólna obserwacja ? Ja już . Liczę na uczciwy rewanż, zapraszam :D )

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używam tego typu rzeczy ;)

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja używam tylko kremu bb i spisuje się fantastycznie!:)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy komentarz jak i obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy :) x

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny post :)
    Obserwujemy?
    Daj zanc u mnie :) http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawił mnie ten płyn do przemywania. Jeśli tak dobrze działa to muszę się za nim rozejrzeć. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja polecam żel i tonik z firmy ziaja serii nudo :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !