27 marca 2016

*SPRING TAG *

Hej!

Z okazji , że w tym tygodniu zaczęła się wiosna mam dla was TAG Wiosenny 


1. Ulubiony wiosenny lakier

Na wiosnę uwielbiam lakiery pastelowe ale jestem taką osobą , która lubi mieć umalowane paznokcie ale nie chce mi czekać jak wyschną . Zawsze coś mi się odciśnie na nich i często nie maluje paznokci .


2. Ulubione wiosenne produkty do ust


Zdecydowanie są to pomadki ochronne z Nivea o zapachu wiśni , uwielbiam ją .



3. Ulubiona wiosenna sukienka

Niestety należę do takiej grupy dziewczyn , które nie lubią sukienek ,spódniczek , ostatnią sukienkę nosiłam 2 lata temu .



4. Ulubiony kwiat

 Chyba będą to białe róże takie jakie na zdjęciu , które ostatnio dostałam od mojego taty na urodziny . A drugim kwiatem są to żółte tulipany .



5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale

Zegarek choć zaliczam go do akcesoriów całorocznych.



6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)

W tym momencie nie mam chyba takiego trendu , chociaż ostatnio bardzo modne są czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami ale nie wiem czy można to zaliczyć do takich ekscytujących trendów.



7. Ulubiona wiosenna świeca

Wszystkie , które pachną owocowo lub kwiatami .



8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy

Chyba będą to perfumy z Celine Dion

9. Jaka jest u Ciebie wiosna?

W tym momencie mam za oknem słoneczną pogodę choć troszkę jest chłodno .



10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?

To że wszystko wraca do życia czyli zakwitają pęki drzew , kwiaty  ale i tak wole zimę nic na to nie poradzę 



11. Czy lubisz wiosenne porządki?

Czy ja wiem nie zbyt , ale ma takie dni , że chce mi się sprzątać nawet w szafkach a nie tylko odkurzyć 



12. Twoje plany na przerwę świąteczną/ wakacje

Święta spędzam w domu i przyjeżdża rodzina w lany poniedziałek . We wakacje nie mam zbytnich planów chce znów polecieć do Londynu lub pojechać gdzieś wszystko okażę się później w wakacje .




Na koniec chciałabym wam życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH  I MOKREGO DYNGUSA  ;)


 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

47 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tulipany :) Masz śliczne włosy!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na post ;D
    Zapraszam do siebie ♥
    all-happylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wiosenne tagi. Twoja wersja bardzo mi się podoba:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz przepiękną urodę dodatkowo potrafisz ją podkreslić ciuchem i klimatem zdjęc, i to mi się podoba !!
    Obserwuję bo jest co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wesołych :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Cudowny masz kolor włosów *.*

    Zapraszam serdecznie do siebie, buziaki :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty! :)
    Ciekawy wpis. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spoko tag
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bardzo pozytywny post ! Świetne zdjęcia uwielbiam takie kwiaty :p

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula :) mam w planach ją zakupić
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne są te róże które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeeej, białe róże są przepiękne! Nie dziwię się, że je najbardziej lubisz :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag. Też uwielbiam białe róże,ja ogółem kocham róże <3 To moja miłość,hahah ;D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię czytać takie tagi. Piękne róże ♥

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię czytać takie tagi. Piękne róże ♥

    Pozdrawiam ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag, bardzo ładne zdjęcia;)
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy tag, pozdrawiam :)
    http://maaagicalgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna, wiosna nareszcie :) az miło czytac takie posty, gdy za oknem słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog ;) bardzo mi się podoba
    Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do ust kocham EOSy i jestem fanatyczką malowania paznokci :)
    Ahh, śliczne kwiaty dał Ci tato ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego dnia :*
    Obserwujemy? :)
    http://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Z paznokciami mam tak samo. Też uwielbiam na wiosnę kwiatowe/owocowe świeczki.
    Btw. śliczna koszula ♥
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Z paznokciami mam podobnie, dlatego stosuję hybrydę. Całe szczęście, że taie coś istnieje bo bym nigdy nie miała pomalowanych paznokci :D
    Ładne kwiaty na zdjęciu!

    Moment for me - Jessica

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy tag. Muszę przyznać, masz piękne włosy! Spodnie z wysokim stanek - oczywiście jak dla mnie hit... ale dziury na kolanach... jeszcze takie zwykłe rozcięcia... jestem na nie.

    Zapraszam

    http://nataliebeautylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. JA uwielbiam Avon femme z perfum ;)

    Dziękuję za komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te wiosenne tagi ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki uroczy kolor włosów! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak! Pastele królują wiosną, a białe róże są przepiękne :)

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sumie jedynie właśnie wiosna/lato maluję paznokcie :D I zazwyczaj stawiam na kolory, które po lekkim odrapaniu nie przyciągają wzroku :)
    POZDRAWIAM /foxydiet

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz piękne włosy ♥ Również nienawidzę czekać aż mi wyschną, bo ciągle coś robię i muszę malować z 3 razy, haha.

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  31. Te róże prezentują się przeuroczo! Uwielbiam świeczki o owocowych zapachach :)
    Świetny tag i bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ten tag, miło się go czyta. ;)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam kolorowe pazurrrrki- dzisiaj wlasnie zrobila sobie neonowe <3
    tulipany też uwielbikam :)

    piękne masz wlosy <3

    dziękuję, że szczere kliki w linki :)
    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też nie znoszę czekać aż one wyschną hah, śliczne zdjęcia i kwiaty! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam tulipany! Czarne spodnie z wysokim stanem są super!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam dokładnie tak samo z paznokciami ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy tag, bardzo ładne włosy:)
    xPATRYCJA
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy tag :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post :) Jesteś mega śliczna *0* :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy tag :) Jeszcze nie spotkałam się z takim ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !