2 kwietnia 2016

Favourites March #2

Hej !


1. Piosenka 



Ron Pope - A Drop In The Ocean

                        


Jason Walker - Echo 



"Down" Jason Walker




All I Need - Within Temptation



                                   The Vampire Diaries Soundtrack - Only One


Plumb "Cut


Ryan Star - Losing your memory lyrics



Ed Sheeran - Kiss Me



Blue Foundation - Eyes On Fire



2. Serial

Zdecydowanie są to pamiętniki wampirów zakochałam się w tym serialu i mogłabym go oglądać bez przerwy .



3. Film 

  • Wiek Adaline 
  • Nostalgia Anioła 
  • Wierna z serii Niezgodna 


4.Aplikacja 

Na pewno słyszeliście już o tej aplikacji a jest ją aplikacja SPOTIFY . Można na niej słuchać muzyki układać swoje listy z ulubionymi piosenkami . 



5.Wydarzenie


Będzie to premiera kolejnej części filmu serii ,, Niezgodna" Wierna



6. Kosmetyki 



Pomadka Nivea

Ostatnio miałam mały kłopot z moimi ustami stały się bardzo suche i popękane i ta pomadka mi pomogła je nawilżyć . 




 Perfumy Diesel

Te perfumy mnie w tym miesiącu zauroczyły są cudne . Pachną dość specyficznie ale są fajne 




7.Jedzenie 



Znów będą to wafle ryżowe ale tym razem suche z solą morską .





Jacy są wasi ulubieńcy tamtego miesiąca ?

 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

43 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię film Niezgodna i teraz czekam na trzecią część :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy *U* Piosenki super :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajni ulubieńcy i świetne piosenki *.*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę obejrzeć film "Wierna" uwielbiam tą serie Niezgodnej :) Super film :)
    Świetny post, pozdrawiam :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Nine Dobrev jest taka piękną i pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa nie słuchałam żadnej z tych piosenek ani nie oglądałam żadnego filmu, muszę nadrobić zaległości :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam fazę na "Pamiętniki" :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne piosenki ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość z tych ulubieńców pokrywa się z moimi
    są idealni na wiosne! :) świetne piosenki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog :)
    Zachęcam do zaglądnięcia do mnie :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pomadka jest fantastyczna!
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam w sumie ulubieńców, hmm... chyba zielona herbata z prawdziwym miodem i paluszki z sezamem firmy TESCO (takie grube)!! A film jaki oglądałam to Dziewczyna z portretu. Filmy polecane przez Ciebie z chęcią obejrzę!^^
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna ta pierwsza piosenka, lubię Niezgodną, ale nie byłam na Wiernej.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Większości piosenek nie znam, a wafle ryżowe z solą morską są pyszne!

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam filmy z serii Niezgodna! ;)
    Obserwujemy?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam wafle ryżowe <3 Fajny post!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiss me, ta piosenka jest cudowna♥ Świetni ulubieńcy ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie mam ulubieńców :) ale oczarowała mnie buteleczka perfum :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfumki mnie najbardziej zaciekawiły :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie trzy filmy widziałam :) Pamiętniki Wampirów bardzo lubię :D
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam pamiętniki wampirów! <3

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie biorę się za film Wiek Adaline! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszyscy teraz oglądają pamiętniki że aż chyba do nich wrócę :)
    Dawno nie jadłam tych wafli ryżowych.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi ulubieńcy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne podsumowanie :) bardzo takie lubię.
    Ja ostatnio się zastanawiałam czy zacząć oglądać pamiętniki wampirów, ale czytając tyle pozytywnych słów o nich, raczej zacznę w wolnej chwili :)

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piosenki wszystkie są takie smutne. Ja gdy mam zły dzień to słucham rapu.
    Jeśli chodzi o serial to na 1miejscu u mnie Arrow. Jak zawsze.
    Filmów ostatnio nie oglądam.
    Kosmetyki to nie moja dziedzina :D
    Uwielbiam wafle ryżowe :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Również lubię ten serial oraz książki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealni ulubieńce :) "Wiernej: jeszcze nie widziałam, ale mam nadzieję, że niedługo nadarzy się okazja aby obejrzeć :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfumy najlepsze *-*
    Zapraszam do mnie ;)
    http://with-greentea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham piosenki Jason'a Walker'a <3. I serię "Niezgodna".
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam na premierze kolejnej części Niezgodne, fajna fajna ale mogła być lepsza :))
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętam, kiedy ja sama miałam fioła na punkcie piosenek z TVD :) Pomadka z Nivei to mój ulubieniec od kilku lat :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nostalgię anioła i czytałam i oglądałam. Ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajni ulubieńcy! Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Tę pomadkę z NIVEA też mam, pięknie pachnie!
    Zapraszam na bloga(nowy post): http://stylessana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !