14 maja 2016

*FOOD MIX*

Hej!

Postanowiłam wprowadzić nową serie na moim blogu czyli "FOOD MIX " .Raz na jakiś czas chce robić takie posty aby ktoś inny mógł się troszkę zainspirować czy coś w tym stylu . Uwielbiam takie posty . Ja kocham warzywa , owoce zresztą na każdym zdjęciu prawie to widać ale niestety jak prawię każdy jem czasami fast foody . Kocham frytki i szczerze nie wyobrażam sobie ich wykluczyć z mojego jadłospisu na zawsze . Nie jem ich też zbyt często ale od czasu do czasu lubię je zjeść czy też innego fast food.
A co do słodyczy też je uwielbiam ale również je ograniczam i nie jem ich nom stop , nawet ostatnio udało mi się wytrzymać prawie 2 tygodnie bez żadnego batonika czy cukierka .Jeśli chodzi o chipsy to nich nie jem już od dobrych 2 lat i szczerze już nie ciągnie mnie to nich i nawet jak ktoś je to mi śmierdzą haha . Widać do wszystkiego da się przyzwyczaić .








                              
                                   Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!


A wy też lubicie zjeść od czasu do czasu fast food?
Macie jakieś ciekawe przepisy na smaczne jedzonko ?

60 komentarzy:

  1. Oj ja często jem fast food :D OBSERWUJĘ

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo samkowity mix
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fast foody ! <3

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość często jem w fast foodach ;D

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam czasami lubię zjeść pizzę :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o mm frytki bym zjadła:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. aż głodna się zrobiłam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Uah, jak możesz! Akurat, kiedy umieram z głodu i czekam na dostawce obiadku! >o<
    Trzymaj się ciepło.
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie jest najlepsze. Ja nie lubię tych wszystkich kebabów itp. Ostatnio byłam na pizzy. Ale kiedy ja ostatnio byłam na pizzy? dawno, więc od czasu do czasu trzeba zjeść. Jak byłam mała to robiłam z babcią frytki co tydzień. Jednak teraz nie. Ja uwielbiam zjeść pomidora z ogórkiem. Taka moja osobista sałatka. Polecam ;)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda tak smakowicie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda przepysznie !
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko na zdjęciach wygląda smakowicie!

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ze wszystkich fast foodów na świecie najbardziej kocham frytki!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu jeszcze nie obserwowałam :D
    Hmm ja fast foodów nie jem zbyt wiele ale słodycze staram się ograniczać - ale nie to że ich nie jem :D
    Oczywiście jem ale z umiarem, narobiłaś mi smaka na naleśniki :D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pyszności, lubię takie posty ;)
    Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż ma się ochotę porzucić dietę i zjeść coś z tych pyszności. Co do chipsów też nie jem od dłuższego czasu i nie czuję takiej potrzeby :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. same pyszotki :D ja uwielbiam fast foody :P
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, świetny post ja teraz staram sie jesc zdrowo ;)
    wpadnij do mnie!
    mayum -click-

    OdpowiedzUsuń
  20. Od czasu do czasu uwielbiam zjeść coś niezdrowego:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłodniałam przez Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Super notka i blog!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    Może wspólna obs ? Ja już obserwuje i liczę na uczciwy rewanżyk
    Buziaaki !
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż bym zjadła :o'
    uwielbiam owoce

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajćććć same pyszności i jak ladnie podane, aż szkoda by bylo ich ruszać ;) hihihihi

    2 tygodnie bez slodyczy ? można ?? dla mnie chyb a ciężko by bylo, ale zbliża się lato, więc sama muszę sprobować :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile pysznego jedzenia!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Such great food inspo. Everything looks amazing!
    Omnivogues

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmm te lody, a jadłaś OREO? ! są mega polecam :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/paczucha-od-bangood.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja własnie mam tak zwany 'Challange'- 30 dni bez słodyczy i innej tuczącej żywności. Ale o tym na moim blogu za niedługo :)
    https://julietguliet.blogspot.com/2016/05/ozspecials.html zapraszam do mnie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A cóż to za pyszności :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie posty, choć bardziej by mi się podobało, gdyby znajdowało się tu samo zdrowe jedzenie - ale to taka moja przypadłość ;)
    Przy niektórych zdjęciach świetnie sprawdziłyby się opisy tego, co na talerzu lub nawet przepisy.

    Pozdrawiam :)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły! Dużo inspiracji :) Będę do Ciebie często zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale pyszności, ja za kilka dni rozpoczynam dietę i 0 słodyczy na jakichś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chipsy lubię, ale staram, się nie jeść.. ;/

    Odpowiadam na każdą obserwację , zapraszam!:)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Same smakołyki *.* Bardzo fajny mix! Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. O kurcze! Jak tak patrzę to zjadłabym każdy z tych dań :P pyszności.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepysznie to wszystko wygląda! Najbardziej mi się podoba ten...koktajl? W ostatnij linijce :)

    Obserwuję, mam nadzieję na to samo, o ile oczywiście mój blog ci się podoba :)

    mvrcelia.blogspot.com (click) zapraszam, nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale smakowitości ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł na notkę! Aż naszła mnie ochota na naleśniki :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  39. ale smacznie wygląda ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja od czasu do czasu oczywiście zjem jakiegoś fast fooda!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama ostatnio robiłam amerykańskie pancakes i wyszły przepyszne! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż mi się jeść zachciało xd

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mniam :) Wszystko wygląda apetycznie :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju jakiego smaku mi narobiłaś na to wszystko !!
    Obserwuję ! i zapraszam do obserwacji mojego bloga.. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czemu ja oglądam zdjęcia jedzenia o tej godzinie. Narobiłaś mi smaka! :D
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dbajmy o zdrowie!
    Zapraszam na konkurs, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział. ;)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie mixy! ♥ Wszystko pysznie wygląda! :)
    https://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super pomysł z taką serią, już od samego patrzenia na foty mam ochotę coś zjeść...szczególnie teraz chciałabym kiwi ihhi ;
    1 i 8 zdjęcie jak dla mnie najlepsze :D
    zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Mmmmm aż zrobiłam się głodna :p
    Obs za obs ? Jeśli się zgadzasz zaobserwuj mojego bloga, powiadom mnie o tym w komentarzu a ja odwdzięczę się tym samym !


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepyszne te rzeczy, a szczególnie lód arbuz :P
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. oooo ładne jedzonko, ja niestety jestem uzależniona od chipsów :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja niestety bardzo lubię słodycze, haha. Świetny pomysł na taką serie. Jedzenie wygląda bardzo smakowicie! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ile jedzonka! to coś, co lubię^^

    OdpowiedzUsuń
  54. W domu zazwyczaj sama gotuję lub mąż, więc praktycznie fast foodów nie jadamy, może raz na kilka miesięcy. Jednak sami przygotowujemy sobie czasem coś w podobnym stylu typu pizza lub hamburgery :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny pomysł :) bardzo mam teraz ochotę na lody w wafelkach :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawy pomysł, kocham jedzenie :D
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mmmmm pyszotka post! :D
    Ja za fast foodami nie przepadam, raz na kilka miesięcy wpadnie pizza, a tak to raczej niczego nie tykam. Chipsy jadłam 4 lata temu :')
    Z niecierpliwością będę wyczekiwała na takie wpisy!

    U mnie pełno jedzonka, zapraszam http://mojegottowanie.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !