7 maja 2016

*May*

Hej!

Tyle było szumu , że niedługo majówka a tu już po niej . Dwa dni wolnego , a dla niektórych cały tydzień . Ja zaliczam się do osób , które mają cały tydzień wolny a to dlatego , ze moja klasa pojechała na wycieczkę , a ja nie, bo nie lubię szkolnych wycieczek . Ja swoją majówkę spędziłam przy grillu i niestety też z bólem brzucha przez kilka dni ale cóż nic na to nie poradzę .
 Co się jeszcze kojarzy z majem .... a tak matury to chyba najgorszy czas dla uczniów . Nie mogę sobie wyobrazić jak ja będę pisać maturę , czy zeżre mnie stres czy nie ale jak na razie o niej nie myślę , bo to jeszcze kilka lat niby szybko przeleci ale to nic . 


Shirt - Sinasy  Jeans-?  Shoes- Addidas Zx Flux Watch - Hause

Jak wam minęła majówka ?



                               Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

54 komentarze:

  1. Ja też miałam cały tydzień wolnego, dlatego że jestem w liceum i no starsze klasy piszą matury. Współczuję im tego stresu. Ale mi już nie dużo czasu zostało do napisania tego testu

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Konkurs u mnie - wygraj post promujący na trzech blogach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog zapraszam do mnie http://dziewczynaipasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja majówke spędziłam chora w łóżku ;/
    Zapraszam do nas :)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną koszulkę! Mi majówka minęła spokojnie, a polegała głownie na leniuchowaniu:)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi majówka minęła spokojnie. na wypoczynku, dobrej książce i spędzonych chwilach z przyjaciółmi:)

    mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi majówka minęła równie szybko. W sumie miałam wyjazd,więc było fajnie. Świetne zdjęcia i zapraszam do mnie
    http://chlodletniegowieczoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przyjemnie tutaj u Ciebie :) Zdecydowanie będę zaglądać częściej :) Zapraszam do siebie ---> nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia<3
    Masz piękne włosy, zazdroszczę:)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ten ból brzucha złapał cię akurat na majówkę :( Ja spędziłam ją głównie ze znajomymi.
    Śliczne zdjęcia, a twoje włosy są boskie, zazdroszczę!

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przez cały tydzień mam multum nauki. Nie wiem jak dam radę. Uwielbiam wycieczki. W czerwcu jadę na jednodniową. Już się nie mogę doczekać. Ja w tą sobotę mam grilla.
    Pozdrawiam ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Majówka, majówka i po majówce, bardzo szybko minęły te kilka dni wolnego. Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wspólna obserwacja? Ja już i liczę na rewanż :)

      Usuń
  13. Śliczna koszula :) i pierwsze zdjęcie najlepsze ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety za szybko minęła! :( Ja byłam w Trójmieście ze swoim chłopakiem i przeżyłam najlepszą majówkę w swoim dotychczasowym życiu :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja maturę na szczęście mam już za sobą, ale współczuję przyszłym maturzystom :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham mlecze :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Majówka minęła mi zdecydowanie za szybko. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna stylowka ;3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Majówka była super ale minęła zdecydowanie za szybko. Ja też miałam tydzień wolnego.
    Zapraszam do mnie
    Mój blog
    Będzie mi bardzo miło jeśli zasubskrybujesz bloga i napiszesz komentarz ja oczywiście na pewno sie odwdziecze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taką kolorystykę :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spędziłam swoja majówke dobrze :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie matury czekają dopiero za 3 lata a też bardzo się boję. Majówka minęła mi całkiem dobrze ;3 Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/2016/05/z-pasja-mocniej-czuje-sie-bodzce-widzi.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam 2 dni majówki, wypoczęłam baardzo
    Kurczę, absolwenci liceów i techników piszą matury, ja nie mogę sobie wyobrazić że czeka mnie to za kilka lat. Niedawno napisałam egzaminy gimnazjalne i tyle się do nich przygotowywałam, a matura to taaaki ogrom materiału! Chyba będę musiała zainwestować w nowy pokój na repetytoria.
    Masz piękne włosy!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne zdjęcia, piękna Ty :) Będę wpadać częściej, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna koszula;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja majówkę spędziłam leniwie, ale na świeżym powietrzu! Trochę leżenia nad stawem, trochę spacerków...i jakoś zleciało :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Matura nie jest taka zła :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkołę mam już za sobą ale bardzo dobrze wspominam dawne wycieczki szkolne, warto było na nie jeździć :) Następnym razem nie rezygnuj i wyrusz z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie:
    http://kdawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też nie lubię szkolnych wycieczek. Kojarzą mi się z bitwą o tylnie miejsca w autobusie...
    Również nie wyobrażam sobie pisania matur, pomimo, że dopiero pisałam egzaminy gimnazjalne.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Majówka w rodzinnym gronie, a zdjęcia świetne:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Majówka minęła mi tak szybko że nawet nie pamiętam czy miałam jakieś miłe wolne chwile. I też nie mam pojęcia jak to będzie jak ja będę miała pisać maturę, a to już coraz bliżej...
    Ładne zdjęcia, masz śliczne włosy *.* (akurat jak ja skróciłam swoje to wszędzie widzę takie godne pozazdroszczenia :P)
    Pozdrawiam z Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja majówkę też spędziłam na grillowaniu i wychodziłam gdzieś z przyjaciółmi :)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja na majówce byłam aktywna, jeździłam na deskorolce i rolkach, chodziłam na spacery z przyjaciółmi i rodzicami :)
    Obserwuję!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi zostały jeszcze 2 lata do matury, z jednej strony dużo, ale z drugiej mało. Ja swoją majówkę spędziłam w domu :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam też do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się to drewniane tło, na którym robiłaś zdjęcia. Osobiście uwielbiam maj i to budzenie się świata do życia oraz oczywiście piękną, słoneczną pogodę :)

    streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wyglądasz, podoba mi się bardzo Twoja koszula, sama dumnie nosiłabym taką :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. My majówkę spędziłyśmy bardzo miło :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Majówkę spędziłam wspaniale z ogromnie ważną dla mnie osobą. (◡‿◡✿)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Majówka była świetna, szkoda że tak szybko się skończyła:(
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój tydzień wolnego spędziłam w pracy i zasuwaniu do szkoły, więc słabo ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja niestety zaliczam się do tych maturzystów i muszę Ci powiedzieć, że mimo wszystko dużo stresu nie ma, jedynie w pierwszy dzień, a potem jakoś leci :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !