19 czerwca 2016

* HIT ! Summer 2016 *


Hej !

Każda dziewczyna , która troszkę zajmuje się modą lub jest dobrym obserwatorem w sklepach to wie , że ostatnio kilka podanych prze ze mnie rzeczy są spotykane prawie w każdym sklepie .
 Co to teraz jest modne kiedyś byśmy powiedzieli ,, Oj nigdy w życiu bym tego nie założyła " A tu proszę za jakiś miesiąc lub dwa wybieramy się po to do sklepu , jednak moda i sklepy  robią swoje .



1. Mom Jeans

Szczerze nie mam jeszcze takich spodni ale bardzo bym chciała sobie takie zakupić ale nie mogę znaleźć odpowiednich i w dobrej cenie 




3. Klapki Birkenstock


Szczerze na te klapki nigdy bym się spojrzała ale no cóż ostatnio na instagramie coraz więcej widzę zdjęć z nimi  i zaczynają mi się podobać . Nie są one moim zdaniem jeszcze tak popularne ale czuje , że mogą zostać letnim ulubieńcem dużej grupy dziewczyn. 




2. Espadryle 

W tych butach jestem zakochana i jestem posiadaczką jednej pary i bardzo wam je polecam 




3. Jeans Jacket

Jeansowa kurteczka najlepiej gdy by była oversize i z podarciami 



4. Shoulder off Top

Cudowne bluzki i świetnie podkreślają ramiona , dekolt 




5. Wiązane buty 

Są przepiękne i dają śliczny efekt na nodze przez sznureczki 



Macie któreś z tych rzeczy ? 
Dodalibyście coś jeszcze do tej listy ?


                                  Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

47 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w bluzkach z odkrytymi ramionami, buto-klapkach i mom jeansach :D Dobry pomysł na post, pomaga takim osobom jak na (czyli niezorientowanych) dowiedzieć się co to na tych wieszakach w sklepach można dorwać :)
    Pozdrawiam, https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zakochana w bluzkach z odkrytymi ramionami, buto-klapkach i mom jeansach :D Dobry pomysł na post, pomaga takim osobom jak na (czyli niezorientowanych) dowiedzieć się co to na tych wieszakach w sklepach można dorwać :)
    Pozdrawiam, https://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiązane buty są świetne i sama mam zamiar sobie takie zakupić ^^
    Bardzo fajny post! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić te spodnie i kurtkę :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to kurtki dżinsowe to noszę od 3 lat już :D a te mommy jeans są świetne. Co do butów też są super, ale ja mam problemy z rozmiarem :C
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. love all the clothes!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się jeansy, chciałabym je mieć!


    Zapraszam do siebie! ^^ bleedingoutforyou.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie jestem w trakcie polowania na piękne espadryle, także trzymaj za mnie kciuki :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Te klapki są ładne, ale nienawidzę jak widać palce XD
    A te spodnie są sliczne, mam 1 pare ale leza na mnie okropnie :c
    Reszta jest mega, poluje na takie idealne espadrille i ta bluzke shoulder off :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałabym jeszcze tutaj ubrania i buty z pomponami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam kurtkę dżinsowa i spodnie z dziurami i jeszcze zamierzam sobie kupić takie klapki :)
    Pozdrawiam
    kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. O to widzę, że ostatnio byłam w temacie jeśli chodzi o modę i wiem co jest modne haha! Mega podobają mi się te rzeczy, ale żadnej nie mam haha! Fajny post :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dżinsy w sumie najbardziej mi się podobają. Te klapki za bardzo kojarzą się z butami mojej babcie, więc dziękuję :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeansowe kurtki, mom jeans i bluzki hiszpanki, ale te klapki....nie mogę tego przeczyć :(
    Aczkolwiek każdy nosi to co lubi ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne wszystkie rzeczy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała sobie kupić espadryle. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie kiedyś mama zmuszała do noszenia kurtek jeansowych haha A teraz bardzo chciałabym mieć chociaż jedną

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. kurtka dżinsowa, muszą sobie taką sprezentować :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mam żadnej z tych rzeczy, podobają mi się, ale wydają mi się już być oklepane. Może mam po prostu taki uraz po tym jak kupiłam sobie parkę z Bershki i zaraz miało ją 3/4 dziewczyn, a nawet doczekała się fanpagu na facebooku.
    Wszystko jest bardzo ładne, ale jak znam życie to w to lato co druga dziewczyna będzie miała takie koszulki i wiązane buty na kostce, a ja jednak wolę wyglądać odrobinę inaczej, a nie jak wszystkie dziewczyny dookoła.
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mom jeans są super, ale na mnie nie leżą dobrze. :) Espadrylki bym chciała, ale większość ma bardzo twardą podeszwę przez co są nie wygodne ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie :) dużo razy miałam tak że coś mi sie nie podobało a za miesiąc sama to miałam: *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/gory-czy-morze-selfieroompl.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie poszarpane i klapki- mój must have:D
    A właśnie zamówiłam kurtkę jeansową, zobaczymy jak się będzie nosić..:)

    http://www.justcleo.pl/2016/06/beach-fashion-pink-tassels-blue-and.html

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym sezonie pokochałam klapki <3
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham Mom Jeansy, ale niestety mam dość szcczupłe nogi i źle na mnie leżą...Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  25. połowa z tych rzeczy również i mi się podoba ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio strasznie zaczęły mi się podobać mom jeansy szkoda że nigdzie nie mogę znaleźć żądnych w moim rozmiarze :/

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!
    Zapraszam do siebie!
    http://londonolssus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko się zgadza, dodałabym jeszcze kapelusze! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Te klapki mi się bardzo podobają! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Te bluzki meega ❤ klapki również eleganckie i wygodne, czyli takie, jakie być powinny

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam takie wiązane buty :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. lacze spod numerku 3... dokładnie takie same ma mój tata... :D nigdy bym tego nie założyła!
    jeansy spod numeru 1 bardzo mi się podobają, chociaż nie wiem czy bym się w nich dobrze czuła :D
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam wszystkie te rzeczy oprócz wiązanych butów bardzo często je nosze a w mom jeansach jestem zakochana!
    http://diveex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam wszystkie te rzeczy oprócz wiązanych butów bardzo często je nosze a w mom jeansach jestem zakochana!
    http://diveex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja trzymam się swojego gustu, nawet jeżeli we wszystkich sklepach po kolei byłoby to samo. Nie podoba mi się coś i koniec, może być to na topie, ale ja mam swój gust. Te bluzki są świetne *.*
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Te ciuszki przydałyby się również mi! Są swietne!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy <3
    mam parę podobnych ubrań z tej listy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Z espadrylami tak właśnie miałam, że kiedyś mi się nie podobały a teraz bardzo je lubię, oczywiście mam je już u siebie :) Czekam teraz na buty wiązane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam kilka jeansowych kurtek w swojej szafie, uwielbiam je!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mom jeansy mi się podobają, póki co na kimś, na sobie jeszcze nie sprawdziłam. Espadryle swoje pierwsze kupiłam w tym roku, ale jakoś nadal nie czuję tej 'mody', a kupiłam zwyczajnie, bo akurat mi się podobały.
    Bluzki z odkrytymi ramionami do mnie nie przemawiają, ponieważ póki co nie mam odpowiedniego stanika, a i za dużo ludzi chodzi teraz w tym typie odzieży.
    A co do wiązanych butów, to niestety nie dla mnie, ponieważ łydki to wyglądałyby jakby ukąsił mnie rój pszczół :D
    Birkenstocki podobają mi się od kiedy weszły! Zawsze widzę piękno w brzydocie :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. Mom Jeans ogólnie fajnie wyglądają jak widzę je na kimś, ale podejrzewam że na mnie nie będą już tak ładnie leżały... Ale o espadryle najprawdopodobniej wkrótce wzbogacę moją szafę :)
    Świetny post! ♥
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    vthetoria.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem zdecydowanym fanem klapków birkenstock. Do twojej listy dodałabym jeszcze worki i kapelusze. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. klapki i wiązane balerinki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Od dawna myślałam o zakupie kurtki jeansowej, ale w sklepach przesadzają z cenami. Chciałam iść do secondhandu ale ciężko będzie tam znaleźć :/

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeansy mam i uwielbiam je. Bluzki z odkrytymi ramionami są śliczne, planuję sobie taką kupić. A wiązane buty - cudo! :)

    reviolines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !