5 czerwca 2016

*Shoulder off top *

Hej!

Pierwsza moja taka długa przerwa od bloga , nie wiem jak to się stało . Ale nie chce się bezsensu tłumaczyć bo każdy kto jest uczniem rozumie co wiąże się z końcówką maja i czerwcem wieczne poprawki niestety . Dobra koniec użalania się trzeba wziąć się za bloga i za nowe posty . 

Ostatnio wielka moda zrobiła się na bluzki w odkrytymi ramionami . Powiem wam , że takiego kroju bluzki strasznie mi się podobają więc skusiłam się na jedną , Wiem , że nie będzie ona ostatnia , bo już u patrzałam sobie kolejną . Ja swoją zakupiłam w Sinasy i jestem z niej bardzo zadowolona . Na początku chciałam czarną ale nie było w sklepie więc wzięłam białą i nie żałuje . Teraz o wiele bardziej podoba mi się biała niż czarna .



Top- Sinsay   Shorts - Wrangler 


Posiadacie już bluzkę tego kroju ?


                                  Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

36 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie bluzki, sama posiadam jedną i czuję się w niej bardziej kobieco, mam już na oku sukienkę :D
    Obserwuję
    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce, jednak czarna również pasowałaby Ci idealnie ^^
    Oj zdecydowanie znam te uczenie się w maju/czerwcu. Na szczęście już tylko trzy tygodnie!
    Piękne masz włosy *-*

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo ładna i rzeczywiście coraz częściej widuję ją na ulicach :)
    A przerwę w blogowaniu rozumie chyba każdy :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ładny kolor włosów! A bluzka jest genialna, bardzo modna w tym sezonie:)) ♡

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bluzki. Postaram podobną do twojej. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam: mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, też mam, ale z Terranovy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zauważyłam, że tego typu bluzki stają się ostatnio coraz to bardziej popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ta bluzka, sama się na taką czaję :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy czasem potrzebuje odpoczynku, więc przerwy są
    usprawiedliwione :) mi też podobają się bluzki tego typu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia! Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie :)

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama kupiłam sobie taką bluzkę :) Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te bluzki, muszę koniecznie taką gdzies zdobyć!
    Twoja bardzo mi się podoba, jednak marzy mi się luźniejszy krój i wycięcie tylko na ramiona, a nie cały dekolt ;)
    Pozdawiam,
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te bluzki, jeszcze takiej nie mam,super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam takiej i raczej nie spieszy mi sie do niez jakos bardzo :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam takiej bluzki, jakoś nie przypadły mi do gustu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulina uwielbia takie bluzki :D Ja osobiście takiej nie mam, bo nie jestem zbytnio do nich przekonana :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bardzo fajnie, ale jeszcze takiej nie posiadam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak najbardziej rozumiem Twój brak czasu sama mam to samo... Bluzka bardzo ładna niedługo mam zamiar się w taką zaopatrzyć :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Posiadam kilka takich bluzek, a Twoja od razu mi się spodobała ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zamiar kupić podobną bluzkę, tylko w jakimś pastelowym kolorze :) Są prześliczne ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne masz włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzki tego kroju wyglądają naprawdę świetnie, cudowne masz włosy. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te bluzki są śliczne. Sama jej niestety nie posiadam, ale za to moja sukienka ma tak odkryte ramiona. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też się bardzo podobają, a jeszcze żadnej sobie nie sprawiłam. Trzeba nadrobić! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. posiadam i uwielbiam osobiście te bluzeczki :) ładna bluzka, ale jest tak jasno że troszkę słabo ją widać :( pozdrawiam i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękna bluzeczka ;) ja osobiście posiadam taki własnie tshirt z odkryty ramionami, ale bez rękawków :)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzeczka :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta bluzka odkrywa ramiona czy nie? Bo światło tak pada, że nie jestem w stanie dokładnie zobaczyć, ale wydaje mi się, że to bluzka ,,hiszpanka" czyli z dekoltem hiszpańskim i jeśli to ona, to jeszcze takiej nie mam, ale strasznie mi się podobają.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam bardzo podobno, ktora niedawno przywiozlam sobie z Hiszpanii :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !