25 czerwca 2016

Summer / Holiday

  Hej !

Wakacje oficjalnie się zaczęły . Każdy uczeń otrzymał wczoraj świadectwo niektórzy z czerwonym paskiem , a niektórzy nie . Ja szczerze nie mogę uwierzyć w to , że skończyłam wczoraj gimnazjum i po wakacjach idę do nowej szkoły . Zmiana szkoły będzie dla mnie to coś nowego , ponieważ od 10 lat chodzę do tej samej . Miałam jej już trochę dosyć , bo strasznie wnerwiali mnie tam nauczyciele niektórzy ale pewnie po czasie troszkę za tęsknie  , może nie za samą szkołą ale za znajomymi z niej . Ciężko było się trochę rozstać chyba do nikogo nie docierało to , że to już koniec tej szkoły .Cóż we wrześniu zacznie się nowy rozdział w moim życiu , nowe znajomości , nauczyciele itp. 
A teraz z innej beczki czy u was też jest tak gorąco ? U mnie jest strasznie 35 stopni  na dworze to przesada  dla mnie wystarczyłoby tylko 20 . A tak na koniec , życzę wam abyście dobrze rozpoczęli wakacje !!





Jakie plany na wakacje ?

  Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

  

31 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, udanych wakacji! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, gorąco jest mega strasznie :( Chyba się roztopię w tym upalę. W ogóle zakochałam się w twoich włosach. Są cudowne ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bluzeczka w kluczyki. U mnie też w ostatnich dniach było bardzo gorąco, choć w tej chwili zbliża się ogromna burza ;/
    Życzę Ci udanych wakacji i wspaniałych ludzi w nowej szkole.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://klassandglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno będzie dobrze, czasem warto zacząć nowy rozdział :) Mnie również czeka to w tym roku, ale dopiero w październiku, w dodatku w innym mieście, także będzie się dzieło ;)
    Uroczy zestaw ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdęcia!
    Ja w wakacje lecę do Amsterdamu. Oprócz tego jadę nad morze, w góry i na obóz:)
    Pozdrawiam
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mogę uwierzyć w to, że ten rok zleciał tak szybko! Jeszcze niedawno wbijała się w ten cały szkolny rytm, a tu znowu wakacje :) Tak u mnie też żar cieknie z nieba

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze cię rozumiem, bo też właśnie skończyłam gimnazjum...
    oczymakibica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nadal nie wierzę, iż ten rok szkolny mamy już za sobą. W końcu mamy wakacje, czas na nowe wspaniałe znajomości, wspomnienia! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia. Czas szybko leci, a nawet bardzo. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem na wakacjach nad morzem :) Udanego wypoczynku!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Upały u mnie na szczęście odeszły, ale zapewne powrócą :/ Życzę udanych i niezapomnianych wakacji! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, jak ja kończyłam gimnazjum i bałam się iść do nowej szkoły, a tu już minęły 2 lata. Też czasami trochę tęsknie, szczególnie, jak całymi dniami muszę siedzieć nad książkami, a w gimnazjum miałam o wiele więcej czasu wolnego. Ale cóż, trzeba iść dalej! :D
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! Masz cudowne włoski ^^ pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Serio skończyłaś gimnazjum? Nie wyglądasz na te 16 lat. ;-;
    Też nie wierzę, że idę po wakacjach do szkoły średniej.
    Masz ładne włosy. :)


    /Mój blog - zapraszam!
    Blog przyjaciółki - zapraszam!
    Fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie lubię 30 stopni, ale tak z 24 by mogło być, żeby iść na basen :D
    Śliczna stylizacja ;)
    Udanych wakacji!
    Dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz sliczne włosy ! <3

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję i zapraszam do mnie .Dopiero zaczynam :)
    http://dresschicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia :) Na mnie też czeka nowa szkoła we wrześniu, nawet nie wiem, kiedy to zleciało :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszulka :)
    Ja raczej nie mam zbyt sprecyzowanych planów na wakacje.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz śliczne włosy! *.*
    Ciebie czeka nowa szkoła po wakacjach, a mnie nowa uczelnia, nowe miasto - jestem ciekawa jak to będzie ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowa szkoła daje naprawdę wiele i na pewno się nie zawiedziesz :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne włosy i świetna koszulka! :)

    zapraszam do mnie :) http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też jest gorąco ale ja bardzo to lubię :) A planów mam bardzo duzo :)
    Ładne zdjęcia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też strasznie szybko minął ten rok. Udanych wakacji życzę :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobała mi się stylizacja i zdjęcia, bo są zachowane w ciekawym klimacie :) Świetne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !