1 lipca 2016

Favourites June #3

Hej!

Z kończył się miesiąc czerwiec , a co się z tym wiąże ulubieńcy. W tym miesiącu mam dla was kilka rzeczy godnych polecenia .


1. Jedzenie 

W tym miesiącu królują u mnie na talerzu pancakes z świeżymi owocami zwłaszcza z truskawkami .



2. Kosmetyki 

Ten krem uratował mnie przed całkowitym wysuszeniem mojej twarzy . Świetnie nawilża i pachnie .




3. Serial 

Po tym jak skończyłam oglądać Pamiętnik wampirów chciałam znaleźć sobiw jakiś nowy seria i padło to na Pretty Little Liars . Serial okazał się strzałem w dziesiątkę . Moim zadaniem ten serial trzyma człowieka w niepewności co wydarzy się dalej . Ja jestem aktualnie na 5 sezonie i gorąco wam go polecam . Są w nim wątki miłosne , kryminalne i zagadkowe .




4. Piosenka 


Sia - My Love

Paramore - Decode

Lykke Li - Possibilitv

Maroon 5 - She Will Be Loved 

Muse - Supermassive Black Hole

Mad World - Gary Jules



5. Blog


Moim   ulubionym blogiem na ten miesiąc jest blog dwóch sióstr , które są bliźniaczkami . Uwielbiam ich styl i ogólnie całego bloga więc gorąco wam polecam wejście na niego .


www.twinslife.pl


Jacy są wasi ulubieńcy ?

                       Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

43 komentarze:

  1. Uwielbiam Pretty Little Liars, to jeden z moich ulubionych seriali <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę PLL, nie potrafię tego oglądać:D
    Ale truskawki i pancakes to moja miłość<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak Pamiętnik Wampirów i Słodkie kłamstewka to są dwa najlepsze seriale kochamm <3 !! Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :D
    https://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html?showComment=1467405147754#c8329302670352988690

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam swoim ulubiencow, ale odnosnie seriali, ktore ogladasz, slyszalam wiele pozytywnych opinii, moze wreszcie w wakcje uda mi sie je oberzjec :D
    obserwuje i licze na rewanz;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię bloga bliźniaczek :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajni ulubieńcy!
    Tez lubię bloga Twins Life :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze nigdy tego serialu. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo lubię pancakes, ale jak mam tyle rodzeństwa to muszę trochę ich zrobić
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale narobiłaś mi smaka z pancakes'ami :D Świetny post :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm jakie puyszności aaaaale mi smaka na nioc narobilaś :O

    nivea też uwielbiam- wszystkie kosmetyki ! :) :)
    swietny post :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki w linki kolażu Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa Pancake z owocami <3 Narobiłaś mi takiego smaka!
    Pretty little liars to zdecydowanie najlepszy serial, szkoda tylko że jestem na 7 sezonie, na bieżąco i muszę na nowy odcinek czekać do każdej środy.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenka już trafiły na moją playlistę, co do kremu, chyba musze wypróbować. Niestety każda pora roku wysusza mi skórę. pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. truskawki mniam mniam! serial znam i oglądam ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Serial uwielbiam gdy zaczęłam go oglądać nie mogłam się oderwać polecam wszystkim :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię PLL, ale obecnego sezonu nie daję rady skończyć, ponieważ już zaczęło mnie to wszystko męczyć, wszystko już było... Serial powinien się zakończyć po ujawnieniu A i koniec.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale narobiłaś mi ochoty na pancakes ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i piękne zdjęcia
    Oby tak dalej! :)

    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie, ponieważ zostałaś nominowana do LBA ;)
    myxhopeful,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie miałam sobie zrobić pancakes, ale truskawki już się koncza;(.

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę w końcu zacząć oglądać ten serial!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie naleśniki są pyszne! :) Jeśli chodzi o serial to nie gustuję w serialach tego typu.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!

    >> LAST DREAM BY ME <<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo polubiłam pancakes! Moim ulubieńcem jest krem z Ziaji xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post! A kosmetyki z nivea ponad wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pancakes latem u mnie również królują :)

    Mój blog-wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny wpis! :)
    zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam jedzonko jeszcze szkoda, że nie ma u mnie truskawek. Fajny styl masz pisania. :)

    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Dasz przepis? *u*
    Też uwielbiam ten krem doskonale nawilża :D
    Cudny blog <3



    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zdecydowanie polecam serial Orange is the new black :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejku, pancakes są super mega pyszne i zdecydowanie należą do moich ulubieńców wraz z koktajlami :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Pretty Little Liars jestem na bieżąco... Nie myślałam nigdy, że jakś serial mnie aż tak wciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pancakes z truskawkami, pycha ;) również uwielbiam bloga tych dziewczyn, są świetne ! ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. o, przypomnialas mi ze musze porzadnie sie wziąc za PLL, od 6mscy jestem na 10 odcinku pierwszego sezonu haha :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Naleśniki z owocami - u w i e l b i a m !
    Pretty Little Liars kiedyś oglądałam, teraz już nie, ale chcę kiedyś do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale apetyczna pancakes, narobiłaś mi smaka :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie ulubieńcem są truskawki. W każdej ilości i pod każdą postacią :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !