29 lipca 2016

Food Mix #2 Breakfast



Hej!

Dzisiaj kolejna dawka jedzenia tym razem będzie to food mix bardziej śniadaniowy . Życzę miłego oglądania i dobrego śniadania .


Pancakes z nutellą i owocami i płatkami migdałowymi , wiórkami kokosowymi
Owoce z jogurtem naturalnym , płatkami migdałowymi i wiórkami kokosowymi + owoce



Grzanka z nutella i kiwi z wiórkami kokosowymi + kawałek melona
Sałatka owocowa z banana , kiwi , gruszki , melona , malin 



Owoce z jogurtem naturalnym i crunchy

Ktoś z głodniał przez tego posta ?


 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

36 komentarzy:

  1. Jejku, zjadłabym teraz to wszystko!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże , jak to smacznie wygląda.Na pewno przepyszne i zdrowe :)
    Obserwuję i liczę na to samo !
    http://inspiracjeistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm wszystko pysznie wyglada ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zgłodniałam :D. Teraz musisz mnie zaprosić na śniadanie bo koniecznie muszę spróbować pancakesów w takiej odsłonie i grzanek z nutellą i kiwi :D
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka na sałatkę owocową! Chyba zaraz idę do kuchni!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja zgłodniałam :p.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie wiem, co sobie zrobić na śniadanie, teraz już wiem !
    www.szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm jak smacznie wyglądają! <3
    Szkoda, że już zjadałam śniadanie, haha.
    Ale możesz być pewna, że jutro przyrządzę któreś z tych potraw.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pancakes rządzą!
    Zapraszam :
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda apetycznie :) http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. My zgłodnieliśmy na widok tych zdjęć! :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pysznie to wygląda , chętnie bym zjadła takiego Pancakes
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi ochot na takie jedzenie :)
    Pysznie wygląda i pewno tak samo smakuje!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam naleśniki z owocami albo naleśniki bananowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Great! Looks delicious!
    Would you like to follow each other? Follow me and I will do the same for you))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda smacznie!
    Na szczęście jestem po śniadaniu :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pyszności! I oglądam te zdjęcia akurat z rana... Zrobiłaś mi smaka na naleśniki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju jak to pysznie wygląda ;3
    zjadłabym wszytko z tych zdjęć haha ;d
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że rano mam takiego lenia, żeby zrobić sobie takie smakołyki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię owoce z jogurtem naturalnym :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com/2016/08/01.html?m=1 (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w letnie dni uwielbiam jadać owsianki z owocami czy jakieś różne placuszki ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm jak smacznie <3

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja zdecydowanie zgłodniałam :D mam wielką ochotę na kiwi :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mam ochotę spróbować każdego z posiłków!
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda to naprawdę smacznie, aczkolwiek nie wiem czy odważyłabym się zjeść grzankę z nutellą i kiwi. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jem dużo takich mieszanek, najczęściej owoce z owsianką, te też są ciekawe
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pyszne śniadanka, ja jakoś do śniadań w ogóle nie mogę się przekonać, ale może najwyższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam! Mi się nigdy nie chce robić sniadania, jak już robie takie coś dzień przed :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zrobiłam głodna oglądając ten post :D Pancakes uwielbiam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !