22 lipca 2016

*Ideal TUMBLR GIRL*

Hej!

Na samym początku tego posta prosiłabym nie brać go bardzo do siebie tylko obrócić go w żart. 
Czy słyszeliście kiedyś stwierdzenie ona jest idealną TUMBLR GIRL , bo ja tak . Nie ukrywam dużo rzeczy mi się ich podoba ale bez przesady . Przez to każda dziewczyna na ulicy wygląda tak samo . Ja nie powiem też czasami ubiorę się trochę tumblerowo ale oczywiście bez przesadyzmu . Dobra nie o tym miał być post . Dzisiaj chce wam pokazać kilka sposobów , które moim zdaniem przybliżą was do bycie się idealną TUMBLR GIRLS . Jeżeli nie zgadzacie się ze mną  , napisz mi to w komentarzu , a jak nie to również ;)
 .

1. Bielizna CALVIN KLEIN

Jeżeli taką posiadasz jesteś o krok bliżej zostania TG



2. Jeans 

Im bardziej podarte tym lepsze . Pamiętaj !!



3. I-phone

Masz iphona czyli jak to się mówi jabłuszko . Nie daj mu się kisić w case , wyciągnij go aby jabłko było dobrze widoczne .




4. Superstar 

Chyba najmodniejsze buty na tumblerze , a zwłaszcza te białe z czarnymi paskami


5. Make-Up

Makijaż w pełni musi być . Mocno podkreślone brwi , wykonturowana twarz to must have każdej TG


Jak wam podoba się taki post ? Jeżeli macie pomysły na inne napiszcie mi to ?

  Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

  

37 komentarzy:

  1. Makijaż mega! Jutro idę na weselę i właśnie jakiś w kolorach brązu makijaż zrobię :) Ale usta czerwone u mnie jednak odpadają :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te podarte jeansy to rzeczywiście na tumblrze. Na zdjęciach wyglądają fajnie. Ale jakoś nie jestem przekonana do noszenia ich na sobie :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te podarte jeansy to rzeczywiście na tumblrze. Na zdjęciach wyglądają fajnie. Ale jakoś nie jestem przekonana do noszenia ich na sobie :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak, tg faktycznie fajnie wygląda... ale na zdjęciach wyszukanych na tumblr. W rzeczywistości ten wygląd zazwyczaj mija się z celem :)

    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest cudownie! Oczywiście nie wykonuję go na codzień, ale np. na wesele, czemu nie! Te czerwone usta są przepiękne :)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Tumblrze wszystko wydaje się takie idealne ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre ich zdjęcia są dla mnie inspiracją :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się styl tumblr girls, jednak nimi się tylko inspiruję :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. na tumblr jest wiele świetnych inspiracji ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się taki styl. :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia, część bardzo inspirująca :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnej z tej rzeczy, a równocześnie wszystko mi się podoba. Zanim jeszcze był taki szał na superstary, to bardzo mi się spodobały, ale zniechęciła mnie cena, a później to, że widziałam je na co piątej dziewczynie.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty post konkretnie i na temat. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, mnie też denerwuje to wojsko w superstarach chodzace po ulicach. Wszystko fajnie ale z umiarem. Zawarlas chyba wszystkie infotmacje jakie,, tambler gerl" musi znać, dodałabym tylko opinające, prześwitujące crop topy i czapki wpierdolki haha. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie posty z nutą sarkazmu ;)
    Aczkolwiek nie zaprzeczę, że mocny, "tumblr'owy" makijaż bardzo mi się podoba.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię "styl" Tg, ale jedynie na tmblr. W rzeczywistości staje już się przereklamowany :D

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  17. Kaktusy też są podobno bardzo tumblrowe :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie interesuje mnie zbytnio to szaleństwo za Tumblr Girl, ale lubię takie posty ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się ale nie mylmy mody z tumblrem :)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To wszystko jest okej puki tym nie szpanujesz ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak, superstary i iphone to MUST HAVE każdej tumblr girl :D
    Ale makijaż za to jest piękny!

    Pozdrawiam, Sandra
    Nowy post [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne inspiracje :) Adidaski mnie urzekły :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty przereklamowane, wszyscy je mają, także ja na pewno bym sobie ich nie kupiła ;)) Ale iphone mam sama i nie zamieniłabym na żaden inny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tylko podarte spodnie :D xD
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  25. o nie same "must have" :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabrakło tych typowych warkoczyków!
    Fajny post!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Brakuje wypiętego siedzącego na piętach tyłka, który w rzeczywistości jest wklęsły :D
    Zapraszam do siebie ;)

    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na swoim blogu również posiadam post na temat tumblrgirl, może zechcesz zobaczyć :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam ani jednej rzeczy i dobrze mi z tym :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. posiadam superstary i porwane spodnie
    cóż..już coraz bliżej :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam :)
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy pomysł :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Z niektórymi się zgadzam, ale wydaję mi się, że są też tumblr girls, które sa bardziej naturalne i nie nakładaj tyle tapety
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz absolutną rację! Iphone to podstawa :) a właśnie przez tak ogromną popularność Superstarów zrezygnowałam z ich kupna..
    Zapraszam do siebie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O nie! Jestem w połowie Tumblr Girl! A do tej pory nie wiedziałam co to znaczy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jej, noszę superstary i podarte dżinsy od jakichś 10 lat. byłam Tublr Girl, zanim one powstały ;P
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !