15 lipca 2016

Update #1

Hej !

Jak tam wam lecą wakacje , bo mi nawet dobrze . Ja już mam za sobą pierwszy wyjazd nad jezioro z koleżankami na tydzień . A dalej nie wiem co będę robić jakieś spontaniczne wyjazdy i może jakiś dłuższy wyjazd z rodzicami choć nic nie jest pewnego jeszcze . 
Aktualnie u mnie pada od rana i nie zanosi się na to by przestało ale mi to nawet nie przeszkadza , bo bardzo lubię taką pogodę kiedy deszcz pada i słychać go przez okno . Hmm , a co jeszcze z takich rzeczy ostatnio zakupiłam  sobie zestaw do robienia paznokci hybrydowych i powiem wam , że nawet to wciąga haha . No dopiero pomalowałam sobie paznokcie i mamie i może nie wyszły , aż tak idealnie ale to co , wejdę z prawe i będzie coraz lepiej .


Jeans - Cropp  T-shirt - Sinsay 

Co tam u was słychać ? Jak wakacje ?

Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

19 komentarzy:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci w takim razie udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje u mnie leniwie troszkę ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerszy ten uśmiech :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie wróciłam do domu z Pragi, odpoczywam, aktywne wakcje :p

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również kocham deszcz. Zawsze wsłuchując się w jego szum nachodzi mnie wena haha.

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja póki co codziennie czytam i spędzam wakacje aktywnie :)
    Ładna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bluzka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam za sobą już dwa wyjazdy. Te wakacje będą niezapomniane, bo czeka mnie ich jeszcze więcej.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje mijają zdecydowanie za szybko :/ Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. That's such a nice shirt, it looks so pretty

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś się wyjątkowo nudzę w te wakacje. Mam nadzieję, że tak cały czas nie będzie. Śliczne zdjęcia. Będę zaglądac częsciej, bo obserwuję :) Jeśli chcesz wejdź na mojego bloga KLIK i jeśli Ci się spodoba zaobserwuj będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie komponują się ubrania na zdjęciach. Pasują do Ciebie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz piękne włosy <3 zazdroszcze

    dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę napatrzeć się na włosy :) Piękny kolor

    http://hidenly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz cudowne włosy *,* Ja ciągle obiecuję sobie, że będę zapuszczać a następnie je obcinam xd Taki mój urok :D
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !