7 lipca 2016

What to Watch . 3 Proposals #1

Hej !

W tym poście chciałabym się podzielić z wami pierwszą dawką filmów  , które polecam wam obejrzeć . Jeżeli wam się taka seria spodoba to będzie ich więcej ( dopóki starczy mi dobrych filmów do polecenia oczywiście haha ). Od razu chce was uświadomić , że nie jestem wielką fanką głupich komedii czy horrorów więc ich tu może nie znajdziecie choć niczego nie obiecuje  .



1.  ,,If I Stay " 
                          ,,Zostań jeśli kochasz "

Cudowny film i czekam z niecieprliwością czy nie wyjdzie kiedyś dalsza część . Film opowiada o Mia Hall , która jest nieśmiałą i bardzo utalentowaną dziewczyną . Mia poznaje chłopaka , w którym się zakochuje choć różni się od niej bardzo . Ona uwielbia klasyczną muzykę , grę na wiolonczeli , a on jest rockmenem , który uwielbia grać na gitarze i śpiewać . Wszystko zaczeło im się powoli układać ale wyniku pewnego wydarzenia Mia traci całą rodzinę i  stoi przed podjęciem decyzji czy zostać w świecie żywych czy udać się na drugą stronę . 



2 . ,, Now is good "
                                  ,,Niech będzie teraz "


Bardzo wzruszający film , doskonały do uronienia łzy . Film opowiada o dziewczynie chorej na białaczkę , która chce wykorzystać swoje ostatnie miesiące życia w pełni . W tym celu tworzy listę rzeczy , które chce zrobić przed śmiercią . W tym samym czasie jej rodzina próbuje się pogodzić z jej odejściem w najbliższym czasie . Dziewczyna pewnego dnia poznaje chłopaka w , którym się zakochuje ... Nie chce wam więcej spoilerować , bo wtedy go nie obejrzycie . Ale gorąco polecam 




3. ,,The Fault in Our Stars "  
                                                ,, Gwiazd naszych winna "

Kolejny film jest to ,, Gwiazd naszych wina "". Kolejny film na uronienie łzy chyba takie najbardziej lubię . Dziewczyna , która choruje , idzie na spotkanie do grupy wsparcia . Na spotkaniu poznaje chłopaka , którzy się w sobie po pewnym czasie zakochują .Bohaterka marzy o poznaniu swojego ulubionego pisarza ale nie pozwala jej na to zdrowie ale w końcu leci z chłopakiem do Amsterdamu i go poznaje  ...



 Oglądaliście te filmy ?

 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

40 komentarzy:

  1. Oglądałam wszystkie, są cudowne! ;)
    Możesz dać łapkę w górę, będę bardzo wdziczna to dla mnie ważne https://www.facebook.com/Empty-promises-blog-1122866627746848/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Zostań jeśli kochasz i Gwiazd naszych wina. Zdecydowanie bardziej podobał mi się pierwszy! :)

    Obserwujemy?

    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że lubisz wzruszające filmy. Moja przyjaciółka czyta Gwiazd naszych wina.
    Na lekcji WDŻ oglądaliśmy: ośmioklasiści nie płaczą, to też jest o dziewczynie horej na białaczkę.
    Ja nie oglądam często takich filmów (bo są wzruszające, a ja wrażliwa). Ale dobrze, że zamiast jakiś głupich horrorów oglądasz coś wartościowego.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazd naszych wina oglądałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech będzie teraz nie oglądałam :* Już mam co robić dzisiejszego wieczoru. Resztę widziałam i bardzo kocham <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat szukałam czegoś na dzisiejszy wieczór z pzyjaciółkami! Mam wrażenie, że się wszystkie poryczymy.
    Zapraszam serdecznie do mnie. Ogromna dawka motywacji nikomu nie zaszkodzi!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie :)

    +zapraszam: st3laa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy film oglądałam i czekam z niecierpliwością na kolejną część :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa z nich oglądałam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób polecało mi "zostań jeśli kochasz" i chyba w końcu się skuszę, mimo że nie przepadam za tym gatunkiem filmowym
    blog

    OdpowiedzUsuń
  11. /Zostań jeśli kochasz kocham ten film ostatnio czytałam drugą część (Wróć jeśli pamiętasz ) którą możesz także zamówić zobacz na moim blogu dodałam książki w ulubieńcach :) Bardzo polecam przeczytać 1 i 2 część moim zdaniem 2 jeszcze lepsza niż pierwsza. Zapraszam :) :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. thank you for the post! Can you recommend some good books if you know of any?


    blackrosekay.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Na "Gwiazd naszych wina" ryczałam jak nienormalna, świetny wyciskacz łez!
    Ps. Obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie kojarzę, ale oglądałam tylko jeden :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te filmy! :)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajni ulubieńcy! Oglądałam trzy pierwsze filmy i mogę w 100% polecić ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Zakochałam się w twoim blogu. Podoba mi się tu u Ciebie, z pewnością będę wpadać częściej ♥

    Proszę o kliki w ostatnim poście, jeśli to zrobisz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu, zareklamuję twój blog w następnej notce + zaobserwuję :)

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam wszystkie, wszystkie super ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam Zostań, jeśli kochasz ♥ Gwiazd Naszych Wina oglądałam wczoraj a Niech będzie teraz również mam w planach ;)
    Czekam na drugą część

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszytskie oglądałam i serdecznie polecam! :)
    zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszym filmie i 3 byłam w kinie. Są ciekawe. Nawet mam książkę "Gwiazd naszych wina", ale niestety po niemiecku. Liczyłam, że się zmuszę do nauki tego języka, ale od 2 lat przeczytałam tylko 5 stron :P
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz oraz obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmy są super! Bardzo fajny post!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam tylko "Zostań jeśli kochasz", towarzyszyło mi mnóstwo emocji, oczywiście film wycisnął ze mnie parę łez. Co do pozostałych to nie oglądałam, ale na pewno to nadrobię. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy oglądałam jest cudwony ! *.*
    Jestem z tych osob co sa wrażliwe a z tego co slyszałam 2 pozostałe filmy daja w kość chodź może w końcu przełamie się i oglądne *.*
    Zapraszam również do siebie :* + obs
    https://daryjka122.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny gust !
    Zapraszam do obserwacji mnie https://blackisacolor98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zostań jeśli kochasz" i "Gwizd naszych wina" to zdecydowanie moje ulubione filmy!

    In other colors (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie te filmy są świetne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O dziwo nie obejrzałam żadnego z tych filmów, mimo że było o nich dość głośno. Chyba pora to zmienić, mam teraz sporo wolnego czasu, więc trzeba to wykorzystać, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostań jeśli kochasz tu mój ulubieniec <3
    joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam "Zostań jeśli kochasz" i "Gwiazd naszych wina", są świetne!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądałam jedynie "Gwiazd naszych wina", świetny film, wyciskający z największego twardziela łzy :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  32. oglądałam wszystkie trzy filmy. o if i stay mogę powiedzieć tylko tyle, że książka była o niebo lepsza, ponieważ znaliśmy dokładnie odczucia głównej bohaterki, w filmie, moim zdaniem aktora nie odegrała dobrze roli.
    now i good i the fault in our stars, to dla mnie przereklamowane historie miłosne z otoczką ciężkiej choroby, a co za tym idzie, totalna komercja, niestety. co do książki the fault in our star, nie wiem co gorsze, ekranizacja czy pierwowzór.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko nie oglądałam Niech teraz będzie i zgadzam sie z osobą wyżej :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne filmy , ja oglądałam ,, Zostań , jeśli kochasz ''
    Fajny blog.
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. "Zostań, jeśli kochasz" muszę koniecznie niebawem obejrzeć! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno już nie oglądałam żadnego filmu, może warto to zmienić.
    Przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam większość z powyżej wymienionych filmów, ponieważ uwielbiam tego typu filmy!
    Zapraszam do mnie :) http://my-own-strategy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !