18 sierpnia 2016

Back to School 1 # PLANNER Diy

Hej!

Jak wiemy czas szkoły zbliża się już wielkimi krokami . Trzeba po woli kupować książki , zeszyty , kalendarze , notesy itp. Co do kalendarzy tak zwanych też planerów , chciałam dzisiaj wam pokazać jak w prosty sposób zrobić go samemu . Ja osobiście nie mogę znaleźć sobie odpowiedniego plannera więc postanowiłam jak w tamtym roku znów zainwestować troszkę czasu i zrobić go samemu . Mam nadzieje , że taki wstęp do krótkiej serii Back to School wam się spodoba .


 Co będzie potrzebne :


1. Dzielimy nasze kartki na odpowiednie rubryki i wypisujemy odpowiednie daty itp.


2. Kolejny krok i już ostatni to ozdoby i jeszcze raz ozdoby . Dekorujemy go jak tylko chcemy



3. I już gotowe mamy swój jedyny oryginalny planner .




Macie już swój odpowiedni  kalendarz / planner ?


 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

36 komentarzy:

  1. Masz świetnego bloga ! Bardzo mi się tu podoba , zostaje na dłużej .
    Obserwuję i liczę na to samo .Pozdrawiam :D
    cheerry23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne back to school, pewnie bym skorzystała gdybym szła do szkoły ale ze szkołą już się pożegnałam i to na dobre :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam serię back to school ;D Ciekawy pomysł z tym kalendarzem ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zazdroszę wam że szkoła :) chociaz to lepsze niz praca
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł! Oszczędzamy pieniądze no i możemy mieć planer jaki tylko sobie wymarzymy!

    Buziaki!
    B-saandra.blogspot.com [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny planer! Ja zrobiłam coć podobnego, ale nie w kratkę tylko jedną kartkę podzieliłam na 6 poziomych pasków i ten ostatni podzieliłam pionowo na pół (weekend) ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł serio!
    Zapraszam do mnie jeżeli Ci się spodoba to będzie mi miło jak zaobserwujesz, to bardzo motywuje :) http://xxeverythingandnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię coś podobnego do nauki do poprawy matury :) medycyna czeka!

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/wspopraca-z-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkołę, studia na szczęście mam już za sobą :) Dziś nawet wyjątkowo śniło mi się coś o studiach i jak się obudziłam to odetchnęłam z ulgą, że już mnie to nie dotyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak chodzę na łatwiznę i kupuję gotowe planery :P

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne DIY, na pewno skorzystam bo potrzebuje plannera :)
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się efekt końcowy twojego planera :)
    https://paulaxzxblog1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :)Pozdrawiam
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ;3 ja nie używam.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ;3 ja nie używam.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na post! :) Choć sama używam już takich kupionych, bo sporo czasu poświęcam na inne rzeczy, to myślę że niejednej osobie tutaj przyda się ten post i stworzy swój własny planer :) Miłego dnia Kochana :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny diy :) Niestety wakacje dobiegają końca:(
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  18. No tak... wakacje już się kończą ��

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo kreatywny pomysł <3
    Na pewno wypróbuję

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda cudownie, ale jestem za leniwa, żeby zrobić takie cudo :(

    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Cudownie wygląda w środku!! <3 jednak ja zawsze idę na łatwiznę kupując kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  23. No fajnie Ci wyszedł ten planner. Chyba tylko tyle mogę dodać bo kolory itd to już raczej kwestia gustu

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie bez kalendarza się nie obejdzie :D Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne DIY, fajnie wygląda :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetttnieee ;-)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomył, może nawet skorzystam! :*
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem żałuję, że nie chodzę już do szkoły, a pomysł doskonały :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł, ja swój zamówię z allegro, upatrzyłam już sobie jeden :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  30. Staram się jeszcze nie myśleć o szkole :D Ale to wygląda świetnie sama takie chce :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny planer, genialny pomysł :)
    Pozdrawiam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny! ja szukam aktualnie jakiegoś gotowego, bo nie mam czasu na stworzenie własnego :(
    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !