25 sierpnia 2016

Back to School 2# School Tag

Hej !

Ja aktualnie korzystam jeszcze z końcówki wakacji chodząc po brzegu morza ale i tak chodzi mi po głowie temat powrotu do szkoły .Niestety coś się kończy , a coś zaczyna . Ja z jednej strony chce iść trochę do szkoły , ponieważ idę do nowej szkoły ale z drugiej pasuje mi ta bez troska hah.


1. O której wstajesz do szkoły ?

Przeważnie była to 7.10 , bo na 8 miałam lekcje ale w tym roku nie wiem jeszcze o której

2. Ulubiony nauczyciel ?

Zdecydowanie była to pani od geografii


3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ?


Szczerze to nie mam chyba ,żadnego przedmiotu w , którym czułabym się najlepsza . Raz z czegoś idzie mi lepiej , a raz gorzej zależy od trudności materiału 


4. Plecak, torba czy tornister ?

Ja jestem fanką plecaków , ponieważ nie ukrywajmy są najwygodniejsze , co do torebek to je też czasami noszę ale rzadko jedynie kiedy mam mało lekcji 

5. Czy malujesz się do szkoły?

Czasami tak , a czasami nie zależy od stanu mojej twarzy 


6. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?

W 100 % spodnie są najwygodniejsze 


7. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.) ?


Często noszę zegarek i łańcuszek


8. Przedmioty, z których uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nimi idzie?

Hmm... nikogo chyba nie zdziwię , że jest to matematyka nienawidzę tego przedmiotu . Mam jeszcze jeden taki przedmiot , a jest nim chemia .



9. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?

Do końca gimnazjum chodziłam piszo ale teraz będę jeździć autobusem 


10. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole ?

Szczerze uwielbiam sport ale na wf nie znoszę ćwiczyć jak dla mnie są one nudne .


11.Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?

Tak zazwyczaj jakąś kanapkę lub owoce czy wafle ryżowe 


12. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

Zdecydowanie nie


                            13. Czy w zeszłym roku miałaś pasek na świadectwie ? 

Tak zakończyłam rok z średnią 5.00


14. Czy w twojej szkole obowiązują mundurki ?

Kiedyś miałam mundurki ale to w podstawówce przez jeden rok , a teraz na szczęście nie mam i szczerze bardzo się cieszę haha . Choć jednym plusem tego  mogło być  , że nie było by problemu w co się ubrać hah .



 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

25 komentarzy:

  1. Też jestem zwolenniczką plecaków i stawiam na wygodę. Plecy zawsze mniej cierpią. Matematyka i chemia to okropieństwo. Gratuluję Ci wspaniałej średniej!

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Do szkoły zawsze musiałam dojeżdżać, więc dla mnie było by to nie realne tak późno wstawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę do szkoły nosić sukienki i spódniczki, ale każdy ma swoje gusta ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też przeważnie stawiam na spodnie! :D
    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) zdjęcia na przebitkach są świetne :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wole nosić plecak i spodnie obie te rzeczy są bardzo wygodne. Również nienawidzę matematyki :/
    Świetne zdjęcia :D

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ale masz cudne włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku moja pani od geografi jest okropna! haha
    Też preferuję plecaki i spodnie- wygoda najważniejsza :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w gimnazjum chyba też najbardziej lubiłam panią od geografii, bo była to moja wychowawczyni i była taka kochana :3
    Plecak też zdecydowanie preferuje, chyba, że właśnie mam mało lekcji to torebka ;)
    Też chodziłam pieszo, a do średniej szkoły muszę dojeżdżać :/
    Powodzenia w nowej szkole!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znoszę chemii. To najgorszy z możliwych przedmiotów, gorszy nawet od fizyki!
    Ale masz fajnie, że wstawałaś o tej godzinie, ja muszę się zwlekać z łóżka o 6.30 i na samą myśl chce mi się spać!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też najbardziej lubię nosić spodnie do szkoły. Wygoda przede wszystkim! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam coś takiego, że w szkole najbardziej lubie być w jeansach :D Co do mundurków całe szczęście zniesiono je po 3 klasie :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wyobrażam sobie przyjścia do szkoły w spódniczce czy sukience haha <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nienawidzę matematyki, ale chemię bardzo lubię :D
    Z w-f również mam tak samo, sport uwielbiam, mogę codziennie oglądać różne mecze i zawody w telewizji, czy też pływać, ale w-f jest strasznie nudny.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wytrwania w nowym roku szkolnym, a średnia żeby była jeszcze wyższa. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uważam, że ćwiczenia na wf-ie są nudne. Masz cudowne włosy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !