4 sierpnia 2016

*Summer TAG *


Hej !

Dzisiaj mam dla was Summer Tag , więc zapraszam do czytania .




Wolisz kiedy jest zimno, czy gorąco?
Zdecydowanie zimno , gorąca nie znoszę dla mnie wystarczająca temperatura latem to 20 stopni 

Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Uwielbiam zimę bo wtedy mogę jeźdźić na nartach , łyżwach są święta  i lubię nawet wczesną wiosne bo wszystko budzi się do życia . Jesień też lubię za kolorowe liście , a co do lata też je lubię ale w temperaturze max 20 stponi

Plaża, czy morze?

Hmm... trudne pytanie po plaży lubię chodzić ale nie opalać się bo tego nie lubię , a co do morza bardzo lubię w nim pływać choć patrząc na polskie morze te kąpiele nie są zbyt długie hahah 

Jakie jest twoje ulubione zajęcie na lato?

Kąpiel w basenie , jazda na rolkach itp.

Jaki jest twój ulubiony letni stój?

Zdecydowanie szorty , przewiewny t-shirt i klapki lub sandałki 

Szorty, czy spódnice?

w 100 % wole szorty spódniczek nie lubię i w nich nie chodzę

Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?

Wymarzone wakacje to podróż po całych stanach 





 Jaki jest twój ulubiony napój i jedzenie na lato?

Latem uwielbiam jeść owoce różnego rodzaju od arbuza po brzoskwinie . A co do napoju to będzie gazowana woda .

Jaki jest twój makijaż na lato?

Nie ma mam swojego ulubionego , ponieważ nie maluje się zbyt .

Za co kochasz tę porę roku?

hmm... nie wiem może za to , że jest wolne od szkoły

 Jaki jest twój ulubiony smak lodów?

Kocham sorbety owocowe i wodne lody

Japonki, sandały,czy balerinki?

Kocham japonki i sandały 

Preferujesz strój jednoczęściowy czy dwuczęściowy?

 Dwuczęściowy.

Jaka jest twoja ulubiona część garderoby na lato?

Szorty i przewiewne t-shirt 




 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

32 komentarze:

  1. Ja też zdecydowanie bardziej wolę zimno a kąpiel w basenie to idealny pomysł na lato :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałabym zobaczyć i zwiedzić Stany :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróż po całych Stanach, to również moje marzenie :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super włosy ;) Przypominasz littlemonster ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło się czytało ten TAG ;)
    Ja w odróżnieniu do Ciebie preferuje lato i ciepłą temperaturę :)
    Masz piękne włosy!

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Również chciałabym zwiedzić Stany, a jeśli chodzi o pory roku to jednak preferuję lato :)

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam Colourfulbeautician.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się z tych odpowiedzi co nieco o Tobie dowiedzieć. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o lody mam dokładnie ten sam gust co Ty- sorbety owocowe to jest to! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody sorbetowe są najlepsze!
    Super tag. Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja i tag :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jednak wolę lato ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nienawidzę zimy ze względu na kurtki i to, że jest mi wtedy zimno, ale upałów też nie lubię. Teraz mam ochotę na sorbet :(

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne odpowiedzi ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi, zapraszam do zadawania mi pytań
    http://the-rose-style.blogspot.com/2016/08/q.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja. :) Masz piękne włosy.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojj, ja również zwiedziłabym Stany Zjednoczone :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny kombinezon! a twoje wlosy to sztos <3
    moze wspolna obserwacja? ;3 daj znac u mnie na blogu kochana! milego dnia

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lato to przede wszystkim pyszne owoce. Kocham arbuzy!
    pelnapasji.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kocham wakacje za to, że jest wolne od szkoły :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Można się troszkę więcej o Tobie dowiedzieć :) Zdecydowanie moje wymarzone wakacje to podróż po całych Stanach. Mam nadzieję, że się uda pewnego dnia :)

    buziaki!
    Zapraszam do nas na teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny tag.
    Ja również nie lubię upałów, uwielbiam zimę.
    W wakacjach najbardziej lubię to, że mamy dużo wolnego czasu i wreszcie mogę chodzić na odkryte baseny!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajny TAG , wspaniałe odpowiedzi.
    Ja też wolę kiedy jest zimno i wolę zimę.
    Ponieważ jak idziemy na dwór i będzie nam już bardzo zimno , możemy iśc do cieplutkiego domku pod kocyk i pić herbatkę , a w lecie nie mamy gdzie się ukryć , musimy mieć cały czas klimatyzacje lub wiatrak.
    Fajny blog , pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że do niektórych pytań dodałaś bardzo podobne odpowiedzi. Ale ja też nie lubię spódnic. ;)

    patronat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawie ;)

    zapraszam do siebie sanstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Często sięgam po te koktajle z biedronki <3 Są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !