15 września 2016

*ROK BLOGA ^

Hej!

Dokładnie 15 września 2015 roku dodałam pierwszego posta , czyli dziś mija rok . Szczerze nie mogę w to uwierzyć , ze to już rok . Jednak czas leci . Na początku mojej przygody z blogowaniem myślałam jeny kiedy mi minie rok , a tu proszę już minął.
 Co kolejny post staram się aby był lepszy i mam nadzieje , że tak jest haha. Ten internetowy świat bardzo mi się podoba , ponieważ jest odskocznią od rzeczywistości .
W tym poście chciałbym wam podziękować , bo  bez was nic by się nie udało więc z całego serca wam 
DZIĘKUJE !!!


Przez ten rok zyskałam:

18 656 wyświetleń
219 obserwatorów
2206 komentarzy
 64 posty 







 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

23 komentarze:

  1. Spuer, gratuluję !! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulujemy cyferki mówią same za siebie. No mała poprawka sie przyda, aktualnie 220 obserwacji:*. Super blog, będziemy zaglądać :)
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Boskie masz włosy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów.
    Śliczne masz wlosy ;)


    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie! :) Ładne zdjęcia, bluzka bardzo pasuje.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa wytrwałości :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Gratuluję i życzę sukcesów ♥

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  9. STO lat! powodzenia w kolejnych latach w blogosferze!
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje! :)
    Oby więcej takich rocznic :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo gratuluję, świetne statystyki! Zyczę kolejnego roku♥

    Zapraszam do obserwacji♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i życzę dalszych sukcesów :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Mój będzie miał 2 lata za 3 miesiące :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w osiągnięciu jeszcze więcej sukcesów :);*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz super włosy! ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!!!

    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejciu! Jakie dłuuugie włosy! Śliczne <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje kochana, masz piękne włosy]
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !