29 września 2016

*SEA 2K16*

Hej !

Polskie morze hmm... co się z nim kojarzy . Może tłumy ludzi na plażach , bardzo ale to bardzo zimna woda co jeszcze ,ludzie krzyczący na głos gotowana kukurydza i orzeszki w karmelu . Co dalej ..aaa już wiem  bym zapomniała te słynne parawany na plażach przez , które nie można dojść do morza i trzeba iść plażą z jakieś 50 metrów dalej by zobaczyć wodę , a nie wzorki na parawanach . Jest jeszcze coś co mi się kojarzy z polskim morzem piękne zachody słońca .W tym roku odwiedziłam polskie morze i zdążyłam zrobić kilka zdjęć na tle zachodu słońca więc zapraszam do obejrzenia  .






Wam z czym kojarzy się polskie morze ?

20 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Super Ci wyszły. Z czym mi sie kojarzy polskie morze? Najbardziej chyba z tym co Tobie z pięknymi zachodami Słońca. ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia <3 Zakochałam się w nich!... Do tego Morza nie mam daleko, ale tym razem nie odwiedzałam go zbyt często///

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam polskie morze... Kocham je za piękne widoki, romantyczność i za wspaniałe wspomnienia ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecia sa przecudowne!! maja magiczny klimat:)) bardzo Ci sie udaly

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia podczas zachodu słońca są cudowne, tutaj też wyszły super
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia! uwielbiam wschody i zachody słońca ♥

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia mega :D ja bardzo lubię polskie morze

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polskie morze to jedno z najpiękniejszych miejsc, uwielbiam tam wracać! :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! :)
    Zapraszam: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowne zdjęcia, aż zatęskniłam za wakacjami i słoneczną pogodą :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia <3
    obserwuję:)
    Wpadnij do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Zachód słońca zawsze śliczny. Zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie mistrzostwo! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zdjęcia *-*
    Uwielbiam jeździć nad morze, kojarzy mi się z mewami i sklepami z pamiątkami :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, przepiękne zdjęcia! Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, ja tam lubię polskie morze ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! A polskie morze kojarzy mi się z koloniami :D
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! :o Kocham zachody słońca. Ja byłam nad polskim morzem tylko raz, dobre 4 lata temu. Podobało mi się. Kojarzy mi się z zieloną szkołą, mewami i piaskiem. :D
    pallaisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !