23 września 2016

* Ulubieńcy Wakacji *

Hej!

Wakacje już się skończyły jakieś 4 tygodnie temu ale to co . Chciałam wam jeszcze troszkę przypomnieć o nich w postaci  moich ulubieńców  . A więc dzisiaj post będzie związany z moimi wakacyjnymi ulubieńcami .


1. Filmy 


Na obu tych filmach byłam w kinie i nie żałuje . Zwłaszcza filmu pt. Iluzja 2 .Ten film to kosmos gorąco polecam . Co do drugiego to również był cudowny . Dlatego jeżeli będziecie mieli szanse na ich obejrzenie to obejrzyjcie .

2.Seriale


Pretty Little Lires 
The Secret Cirle 
Gosspin Girls


3. Napoje 

Smoothie 
Woda z lodem 



4.Jedzenie 

Sałatki owocowe 
Naleśniki




5. Piosenki

(szczerze miałam ich więcej ale nie pamiętam już ich hah )

X Ambassadors - Unsteady
Little Mix - Secret Love Song
Demi Lovato - Stone Cold
Shawn Mendes, Camila Cabello - I Know What You Did Last Summer 
Charlie Puth - We Don't Talk Anymore 

 Jeżeli spodobał ci się mój blog skomentuj i zaobserwuj ?!

Jacy są wasi ulubieńcy lata ?

27 komentarzy:

  1. Słyszała że ten film 'me before you' jest dobry. Zamierzam go właśnie obejrzeć w najbliższym czasie :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie obejrzeć te filmy:)

    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z seriali Stranger Things. Najlepsze, co oglądałam! <3

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie posty, gdzie mogę poczytać o tym, co blogerki lubią ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka na kiwi <3 to wszystko tak pięknie i smacznie wygląda *.*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zanim się pojawiłeś" to super film! Ryczałam jak głupia na nim xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim przysmakiem wakacyjnym były chyba banany w czekoladzie, jejku to jest taka pyszota i jeszcze takie od Wedla o jejku.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    http://amlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chyba nie potrafiłabym stworzyć takiej listy :P nawet nie wiem, kiedy zleciały mi wakacje ;/
    pozdrawiam ! :)
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moimi ulubieńcami również są zdecydowanie naleśniki, smoothies, woda z lodem i we don't talk anymore ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słuchałam tej piosenki Little Mix w styczniu, uwielbiałam ją!
    Dziś właśnie oglądałam z chłopakiem "zanim się pojawiłeś" naprawdę dobry film!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://www.photoalexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam wszystkie seriale, bardzo dobre :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawi ulubieńcy , zjadłabym te naleśniki <3

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę obejrzeć ,,Iluzję'' ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moimi są zdecydowanie musli i naleśniki no i film "Zanim się pojawiłeś" :D
    Pozdrawiam Ronn-klik-

    OdpowiedzUsuń
  17. Iluzja to super film, bylam w kinie :)) A co do seriali to Gossip Girl to moj ulubiony serial *.*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zgłodniałam na myśl o naleśnikach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa iluzji 2 :P chciałabym oglądnąć :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W wakacje trochę poszalałam w kinie i udałam się właśnie na "Iluzja 2", "Zanim się pojawiłeś", "Legion Samobójców" i "Ben Hur".
    Iluzja 2 - rzeczywiście film bardzo fajny, ale troszkę przynudzał tym gadaniem i moim zdaniem 1 była o wiele lepsza
    Zanim się pojawiłeś - piękny, wzruszający film
    Legion Samobójców - Harley zdecydowanie zachwyciła w tym filmie, nawet u mnie na blogu jest recenzja filmu, a raczej aktorów grających w nim
    Ben Hur - no cóż, zupełnie nie moje klimaty, ale wybrałam się na ten film ze względu na chłopaka. W sumie nie był taki najgorszy

    Smoothie to rzeczywiście ogromny hit tego lata.
    Co do piosenek to Charlie Puth i Selena Gomez podbili moje serce i powinni częściej śpiewać w duecie.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłodniałam aż na myśl i widok naleśników :D Moimi ulubieńcami w wakacje też zdecydowanie był serial pretty little liars i film zostań jeśli kochasz :) Szkoda, że już szkoła, bo mogła bym codziennie oglądać po 10 0dcinkówi pll ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę dużo wspólnych ulubieńców :D. Między innymi Gossip Girl i smoothie :D. A naleśniki są ponadczasowe :).

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely post. I love Me Before You and PLL <3
    Would you like to follow each other? I followed you <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !