20 października 2016

^Jesienne -49%^


Hej !

Jak większość dziewczyn wie ostatnio w Rossmanie zagościła ponownie promocja -49 % na kosmetyki do makijażu . Co wiąże się z tą promocją zakupy . Na tej promocji nie poczyniłam może jakiś wielkich zakupów , a to dlatego ,że należę do grup dziewczyn nie malujących się zbytnio .
A co zakupiłam :

  • Matowe szminki w kredce z Wibo
  • Szminkę z Eveline 
  • Lakier z Eveline
  • Puder z Rimmel Stay Matte
  • Podkład z Soraya 
  • Rozświetlasz z Wibo  




Jeżeli chodzi o pomadki z Wibo są naprawdę fajne . Są w bardzo naturalnym kolorze , a przede wszystkim są matowe , Co do tej pomadki z Eweline ona już nie jest matowa i jest bardzo mało widoczna na ustach  


Moim zdaniem ten podkład jest dość lekki i nie jest wyczuwalny na twarzy . Krycia nie ma jakoś bardzo mocnego ale mi wystarczy .


Ten puder chyba dużo dziewczyn zna jest to słynny Stay Matte z Rimmel , jest cudowny ,świetnie matowi twarz i jest dość wydajny jak dla mnie . Jeżeli chodzi o rozświetlacz nie jest on moim faworytem , kupiłam go jakby to powiedzieć na próbę , ponieważ zawsze chciałam  mieć jakiś rozświetlacz ale ten jak dla mnie zbyt mocno się świeci .


A  wy co dorwałyście na tej promocji ?

34 komentarze:

  1. Ja tylko tusz nic więcej :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie skorzystałam z tej promocji, gdyż obecnie nie mieszkam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zaszalałam za bardzo, nie lubię kupować czegoś co nie jest mi potrzebne 😊 Jedna pomadka, podklas z Miss Sporty i korektor 😊

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie miałam czasu na wybranie się na te promocje i żałuję, jak widzę te cuda, które udało Ci się zdobyć! :c


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co kupiłam to odżywkę do paznokci ;p
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o przecenie, ale na zakupach nie byłam. Teraz kompletnie nie mam czasu na nic.
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie na nic nie skusiłam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory szminek w kredce z wibo są przepiękne :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym te kredki do ust! Pozdrawiam cieplutko, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku nie kupiłam nic- miałam ochotę na kilka rzeczy, ale nie udało mi się ich zdobyć. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim przypadku konturówki z wibo są idealne i utrzymują się bardzo długo. Są dla mnie stworzone ;) Świetny blog!
    Mój BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  12. My również zaopatrzyłyśmy się w puder i rozświetlacz z tych samych marek ;)
    Może wspólna obserwacja? :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pomadki z Wibo są świetne :D Ja na promocjach kupiłam cienie do powiek i brwi z Wibo ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jak zwykle korektory z Max Factora i konturówki :))
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten puder matujący <3
    Jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony puder :)
    Ja na promocji kupiłam podkład, tusz do rzęs, paletkę o której ostatnio robiłam post i kredkę do oczu, nie poszalała za specjalnie :)
    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tym razem na nic się nie skusiłam, akurat miałam wszystkiego dużo, może następnym razem skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tym razem nic nie kupiłam na promocji, ponieważ nie miałam takiej potrzeby.
    pozdrawiam,

    https://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You have some lovely products! The powder is one of my favorites. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to tylko rzęsy i mascarę, to bardzo zaoszczędzę nie musząc wydawać kasy na inne kosmetyki. XD

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc to ja się nie połaszczyłam na tą promcję

    http://alexamariani.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Great review! Wonderful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie dorwałam.Ale jak widzę ty kupiłaś świetne rzeczy!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że udało Ci się dorwać fajne perełki. Ja zakupiłam swój ulubiony korektor oraz podkład. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się skusiłam na paletkę z Wibo - Neutral. Jestem meega zadowolona z niej ♥

    Pozdrawiam, http://peensieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczy wygladaja niezwykle ciekawie i kuszaco, jednakze dotychczas nie mialam okazji byc ich posiadaczka ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki

    http://www.justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się skusiłam na podkład, korektor, puder :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne rzeczy :D
    Szminki w moim guście :D Uwielbiam je :D

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam sie a każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupiłam sobie szminkę z Lovely, ale przed promocją, bo nie spodziewałam się jej :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !