7 października 2016

^London 2k16 ^

Hej!


Na początku września wraz z moją mamą i tatą odwiedziliśmy Londyn na weekend . W Londynie byłam drugi raz w życiu i powiem wam , że nadal jest ślicznie jeżeli chodzi o ścisłe centrum . Co do reszty nie wszędzie jest zbyt ładnie . Odwiedziłam ponownie Big Bena , Buckingham Palace ... również Oxford Street ,a i oczywiście słynnego  primarka . Powiem wam coś , moim zdaniem życie w Anglii jest kompletnie inne .Cała architektura, ludzie przeróżne narodowości ogólnie dużo rzeczy można wymieniać np . kiedy  chodzisz po ulicy lub jedziesz w metrze słychać przeróżne języki od chińskiego po hiszpański . Jeżeli chodzi o ubiór ludzi to też jest różnorodny . 
Podsumowując wyjazd zaliczam do udanych .



















30 komentarzy:

  1. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :3
    Zapraszam do mnie :)

    Wspólna obserwacja?


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze pobytu w londynie, śliczne zdjęcia♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę ci możliwości bycia w Londynie. Ja marzę o wyjeździe do UK i USA od dobrych kilku lat ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie zazdroszczę pobytu w Londynie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu, sama chętnie wybrałabym się do Londynu :)
    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega Ci zazdroszczę pobytu w Londynie, to moje jedno z najbardziej ulubionych miast :) Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Londynie raz i bardzo mi się podobało, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci kochana tez bym z chęcią sie wybrała do Londynu 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie byłam w Londynie ale bardzo chciałabym go kiedyś odwiedzić. Mam nadzieję, że któregoś dnia uda mi się spełnić to marzenia x Świetne zdjęcia i bardzo fajny blog x Obserwuję ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałbym kiedyś się wybrać do Londynu
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zobaczyć to miasto!
    Rzeczywiście musi być tam taka dziwna wielokrajowa atmosfera.
    Zupełnie co innego niż tutaj.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świtnie!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Londyn jest świetny ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym tam kiedyś pojechać...
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, centrum Londynu jest przepiękne, a reszta, to tak naprawdę zależy od dzielnicy ;)
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w tym roku w Anglii pierwszy raz w życiu choć nie w Londynie. Mimo tego Ci ludzie i to życie tak mi się podoba.Ja jechałam z zamysłem zakupów, ale może kolejny raz to będzie również zwiedzanie nie tylko galerii handlowych :p

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great photo! Beautiful city!
    Have a good new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się wycieczka do Londynu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Londynie ze swoją klasą w 2 gimnazjum - niesamowite przeżycie, świetne miejsce! :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym odwiedziła Londyn! Zazdroszczę:(

    będzie, miło jak odwiedzisz i zostawisz coś po sobie>>> mvrysiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka, bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam w Londynie. Być może uda mi się to nadrobić za rok ;)
    Piękne zdjęcia :) Ciekawe jak to jest słyszeć tak wiele różnych języków w jednym miejscu :D
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaaaaaazdroszczę ci Londynu! Świetne zdjęcia. Wiele języków w jednym miejscu to dość fajna rzecz tak mi się wydaje, w Niemczech jest dość podobnie. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę!!
    Zawsze chciałam odwiedzić Londyn. Mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę!<3
    Pozdrawiam :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym również odwiedzić Londyn. Zazdroszczę wyjazdu! :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog, zazdroszczę tego wyjazdu
    Ja dopiero zaczynam pisać i mam fajne plany na mój blog :)
    http://juleczkazon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !