28 października 2016

"Zniszcz te Kilogramy"



Hej !

Jakiś czas temu na internecie zaciekawiła mnie pewna książka pt. Zniszcz te Kilogramy do tego stopnia , że aż ją zakupiłam. Tą książkę można dostać w empiku za ok. 25 zł . Książka jest przeznaczona dla nastolatek , które chcą pozbyć się kilku zbędnych kilogramów , bez żadnej głodówki czy restrykcyjnych diet  . Jest on , także dla nastolatek , które chcą zdrowiej się odżywiać .Znajdziemy tam mnóstwo przepisów i porad dotyczących zdrowego odżywiania. Autorka bardzo dokładnie piszę o ty , że ,, Żeby schudnąć trzeba jeść ale oczywiście nie wszystko i nie w jakiś wielkich ilościach tylko w szczególny i zdrowy sposób"
Bardzo w dokładny sposób piszę również o mitach i faktach o odchudzaniu czy też jak przestawić się z  Fast Foody  na Slow Foody czyli na zdrowsze wersje fast foodów . Jeżeli chodzi o moją opinie to jak dla mnie ta książka jest bardzo ciekawa , jest wiele fajnych przepisów , porad i informacji .






Co sądzicie o tej książce ?

34 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej książce, ale brzmi ciekawie :)

    Mogłabyś kliknąć w trzeci baner na moim blogu? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ta książka.
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa książka :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super książka i motywuje do działania :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale bardzo mnie nią zainteresowałaś!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/zara-larsson-aint-my.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce. Wydaję się być fajna :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, wydaje się być pomocna. Od siebie mogę polecić aplikację lifesum, niezależnie od tego czy chcemy przytyć, schudnąć, czy rozpocząć zdrową dietę jest to fajny sposób do samokontroli. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o takiej książce!
    Opis zachęcający, ale mi się raczej nie przyda, bo z natury jestem chudziutka :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa książka :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o niej słyszę, ale tak mnie zaciekawiłaś, że chyba sobie kupię :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ciekawie się zapowiada ta książka. Może nawet się skuszę, bo interesuję się tematem zdrowego odżywiania, a często mam pustkę w głowie jeśli chodzi o przepisy:)

    Zapraszam: KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nic o tym nie słyszałam! Ale post mnie bardzo zainteresował!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka wydaje się super! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie mam tej książki, ale wydaje się być naprawdę fajna i przydatna :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Wydaje się być ciekawa, może i ja się skusze? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka wydaje się fajna, ale raczej nie dla mnie bo brak mi silnej woli xd

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna książka, myślę, że wiele można się z niej nauczyć, bo nie każdy jest świadomy jak powinna wyglądać prawdziwa dieta.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba sama ją zakupie, bo ostatnio próbuję zmienić swój sposób odżywiania!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej książce. Wydaje się być bardzo pomocna osobom, które chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe :) pozdrawiam ;)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tej książce, ale jej tytuł jest rewelacyjny! Świetnie oddziałuje na odbiorcę w nastoletnim wieku, ponieważ kojarzy się ze znają książką "Zniszcz ten dziennik" :) Z chęcią bym ją przeczytała!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej książce, a szkoda bo strasznie mi się spodobała :)
    Chyba już wiem co chce na święta od znajomych :p

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc wcześniej nie słyszałam nawet o tej książce, jednak wydaje się być bardzo ciekawa ;)
    Mimo to, ja z niej nie skorzystam, ponieważ na szczęście nie mam problemu ze zbędnymi kilogramami :)
    Bardzo podoba mi się ten cytat 'Jesteś tym co jesz, więc jedz pięknie' ♥
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęście nie muszę kilogramów niszczyć :) ale książka wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej książce, ale na pewno zaciekawi nie jedną dziewczynę, która chce pozbyć się niepotrzebnych kilogramów :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jest ta książka i bardzo zachęca :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Co prawda nie czuję potrzeby odchudzania się, ale książka bardzo pomysłowa. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze, brzmi ciekawie :D jednakze nigdy wczesniej nie mialam okazji o niej slyszec :D
    obserwuje <3
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda całkiem ciekawie. Już od dawna obiecuję sobie, żeby poczytać troszkę o jedzeniu :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka brzmi ciekawie, wcześniej o niej nie słyszałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajnie się zapowiada ta książka :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie czytałam tej książki, nie zetknęłam się z nią także nigdzie. Zazwyczaj stronię od takich rzeczy bo uważam, że zamiast tracić czas na czytanie książki o tym jak być zdrowym etc lepiej poświęcić ten czas własnie na jakiś trening. Mi osobiście rzadko cokolwiek pochodzącego z zewnątrz daje motywacje do zdrowego stylu życia bo największą motywacją jestem dla siebie ja i moje ciało :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog! zapraszamy do nas :) http://inkubatormody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !