18 listopada 2016

*Czy samotność jest zła?*


Hej!

Samotność dla wielu ludzi oznacza przygnębienie i brak towarzysza do porozmawiania , a dla innych to taka chwila , w której możemy odpocząć , poświęcić czas sobie i tylko sobie . Chwila poświęcona  refleksji, przemyśleniom .
Niektórzy ludzie mogą nawet chcieć nazwać jakoś swoją samotność ja swoją nazwę JUST ME czyli tylko ja. Lubię chwile w samotności , choć bardzo lubię też towarzystwo znajomych, rodziny, przyjaciół. Ale jak każdy prawię człowiek na świecie lubię być od czasu do czasu sama ze sobą.
Czy według was samotność taka od czasu do czasu jest czymś złym? Czy jest ona nam czasem potrzebna?
XoXo



25 komentarzy:

  1. Mam podobnie jak Ty: lubię towarzystwo innych ludzi, ale jednak czasami potrzebuję takiego czasu dla siebie ;)

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem potrzebujemy pobyć sami, ale taka "długotrwała" samotność nie jest niczym dobrym.

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ?
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie!

    Zapraszam do mnie, masz szansę dostać zegarek za darmo!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często lubię pobyć sam, człowiek ma wtedy wiele do przemyślenia
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny sweterek *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslę, że każdy z nas potrzebuje chwili spokoju w samotności :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek!
    Uważam tak samo jak Ty, że samotność od czasu do czasu nie jest czymś złym, a nawet jest potrzebna. Też preferuje towarzystwo znajomych:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest też zostać czasami samemu, zresetować się, ale to ludzie dają energię i chęć działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie nazwałabym samotności czymś złym ,wręcz przeciwnie. Ciągle gdzieś chodzimy, widujemy się z naszymi bliskimi, myślimy o nich, kupujemy prezenty. A czasem też trzeba poświęcić i sobie czas na rozmyślenia. Warto jest robić sobie takie pauzy w życiu chociażby po to, aby sobie wszystko poukładać.
    Jednak tak jak napisała Milena wyżej, to ludzie dają nam energię. Bez nich nasze życie byłoby zapełnione pustką
    pozdrowionka, ciekawy post, szkoda że tak mało tekstu :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie uważam że samotność jest czymś złym, ale tylko pod warunkiem, że lubimy siebie i własne towarzystwo nam nie przeszkadza :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że taka samotność od czasu do czasu jest potrzebna :) Ja lubię czasami sobie sama posiedzieć i odpocząć od wszystkiego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektórzy jej potrzebuje inni nie .Zależy od człowieka .

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Od czasu do czasu samotność każdemu jest potrzebna :) Cudownie wyglądasz!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie oczywiście e samotność nie jest zła. Każdy potrzebuje czasem pobyć sam, przemyśleć lub po prostu poleniuchować :D
    Co powiesz na obserwacje?


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja po prostu od czasu do czasu potrzebuje pobyć sama ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat jestem typowym samotnikiem i mi źle wśród innych ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że taka samotność jest nam czasem potrzebna :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely outfit :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię samotność kontrolowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Samotność wcale nie musi oznaczać przygnębienia - czasami jest ona dwa razy więcej lepsza niż zadawania się z fałszywymi ludźmi.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Samotność od czasu do czasu i na krótki okres - jasne, ale na dłużą metę raczej nie jest to nic przyjemnego :)

    A u nas na blogu konkurs! Do wygrania bon o wartości $100 na zakupy! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !