25 listopada 2016

*Moja propozycja śniadania*


Hej!

Czy tylko mi nudzą się zwykłe kanapki na śniadanie ? Ostatnio na śniadania pokochałam jeść owoce , omlety i jogurty z granolą . Na ten moment są ta dwa rodzaje śniadań , które najczęściej goszczą u mnie na talerzu rano. Przyznam się wam , że takie śniadania jadam tylko weekendy lub jakieś dni wolne od szkoły. Niestety przed szkołą nie zdążyłabym sobie np. zrobić omleta ale za to weekend mam czas na robienie przeróżnych pysznych śniadań. Jeżeli chcielibyście posta z przepisem na ten omlet to dajcie znać to na pewno napisze. A teraz zostawiam was z moim dwoma propozycjami na śniadanie ;)
XoXo <3





63 komentarze:

  1. Na pewno zjem jeden z twoich pomysłow :)
    Ciekawy i orginalny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie:)
    ja kocham naleśniki na śniadanie:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jak jedzenie tak cudownie wyglada. Mega! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :) jadłbym :d
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te naleśniki wyglądają przepysznie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdrowe śniadania : pycha :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda! Mi również znudziły się zwykłe kanapki, więc eksperymentuje ze śniadaniem :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda smakowicie! Gdy będę miała więcej czasu na pewno przygotuje sobie coś z twoich propozycji, zwykłe kanapki już mi się znudziły :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepysznie to wygląda! :)

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju wygląda pysznie aż zrobiłam się głodna :D
    POZDRAWIAM ♥

    Blonde Brunette & Me

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow wyglada pysznie , takie śniadanie to ja rozumiem ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym tylko rano miała tyle czasu by sobie zrobić takie pyszności

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię zaszaleć trochę z posiłkami, ale to tylko w weekendy tak jak ty. Jak sie ma czas to można zaszaleć ;) Muszę wyprubować Twój pomysł :P


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety rano nie mam czasu na przygotowywanie wyszukanych śniadań, więc często kończy się na płatkach z mlekiem.
    Fajnie, jeśli napisałabyś post z przepisem na omlet.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to przepysznie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  17. kolorowo,lubię tak

    dressupwithpatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Można zgłodnieć od samego patrzenia, to wygląda obłędnie.

    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. JA zazwyczaj jem po prostu zwyczajny chleb z jakimś serem czy szynką :P Ale na kolację lubię przyrządzać sobie jakieś płatkowe rzeczy z mlekiem kokosowym, bo zwykłe odstawiłam ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pysznie wygląda. Zrobiłam się aż głodna haha :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszne śniadanka i takie kolorowe ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż się głodna zrobiłam :D :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie idealnym śniadaniem są naleśniki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooooo aż zrobiłam się głodna! Na pewno wypróbuje!
    martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają przepysznie chętnie bym je zjadła :D
    Zapraszam.
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam śniadania które są zdrowe, kolorowe i dają mnóstwo energii na cały dzień!

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. A teraz proszę o przygotowanie porcji dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mniaaam pysznie to wszystko wygląda
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Naleśniki u mnie to tylko na obiad;p Tak to czuję jakbym zjadła tonę ;o
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Yummmy looks amazing *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio sama planuje przerzucić się na zdrowe odżywianie, więc post jak najbardziej mi się podoba :D Fajnie by było przeczytać jakiś przepis ;)
    Obserwuję!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepyszne propozycje! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. propozycja nr2 muszę spróbować!
    Może wspólna obserwacja? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. jak wszystko apetycznie wygląda <3 będę musiała wypróbować tego omleta więc poproszę o przepis

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Super propozycje! Z chęcią bym zjadła take śniadania.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne propozycje i do tego świetnie wyglądają!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę spróbować bo zrobiłaś mi wielką ochotę:D
    a akurat wracam do ćwiczeń i zdrowsza wersja śniadań pomoże mi w osiągnięciu wymarzonych efektów :)

    dopiero zaczynam, zapraszam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Oooo ten omlet wyjątkowo przykuł moją uwagę... zwłaszcza, że uwielbiam banany i jeszcze teraz zaczęłam ćwiczyć, to i dieta się jakaś przyda.
    Mój blog: Recenzje filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. wygląda pysznie! na pewno wypróbuję :)

    http://mirromebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten omlet wygląda pysznie! Chętnie zobaczyłabym post z przepisem na niego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. its look delicious

    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda przepysznie. Gdybym miała czas i talent to mogłabym codziennie jeść takie pyszności!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Podczas szkoły prawie nigdy nie mam czasu, aby zjeść jakiekolwiek śniadanie. Twoje propozycje jednak, aż narobiły mi małego głodu...

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Granola najlepsza:D Dosyć pożywna i można ją skomponować z masą rzeczy:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje śniadania rzeczywiście wyglądają bardzo smakowicie :)
    Ja tam jednak wolę z rana szybko zjeść kanapki, płatki, jajecznicę lub parówki :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląda pysznie... Mmm... Być może w sobotę przygotuję sobie takie śniadanko tylko potrzebuje przepisu na ten omlet. :)

    Wpadnij
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Mniam, zrobiłaś mi ochotę na owoce, chyba jutro rano zjem sałatkę owocową na śniadanie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. [b] Dodaję orzechy prawie do każdego dania - czy to włoskie, laskowe, pekan, nie m znaczenia ♥
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ¦

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !