28 grudnia 2016

Podsumowanie 2016r


Hej!

Święta się skończyły ale nowy rok już blisko więc chciałam go podsumować moją lista planów ,o której był post w tamtym roku. Co do nowych planów to nie ma ich jeszcze tak do końca sprecyzowanych ale wiem , że chce zrobić o nich znów posta , ponieważ w taki sposób mam je napisane gdzieś gdzie co jakiś czas patrze a jak bym napisała je na kratce to byłoby duże prawdopodobieństwo zgubienia jej , a jak jest napisane na blogu to częściej na nią będę spoglądać.
Ja jak już w po przednim takim poście pisałam , że ja nie mam postanowień   ja mam plany , które chce osiągnąć. Pod koniec tamtego roku zrobiłam posta na temat moich planów i powiem wam , że dużo się z tej listy spełniło więc zrobię znów taka list planów a nie postanowień . Jedyne postanowienie , którego przestrzegam jest to nie jedzenie chipsów , nie jem ich już od ponad 3 lat i bardzo mi z tym dobrze hah. 
Na mojej tegorocznej liście było 10 pozycji i spełniło się z tej listy 8 więc moim zdaniem to dużo. Te  rzeczy , których nie zdołałam spełnić chce je przenieść na nadchodzący rok i  jedna rzecz chce nadal spełniać jest to nauka języka angielskiego . W 2017 roku pierwszą rzeczą , którą chce zrobić to zakup mojego wymarzonego aparatu już się nie mogę doczekać jeżeli dokonam tego to rok 2017 uważam za dobrze zaczętym rokiem haha.

Polepszyć mojego bloga 

Odwiedzić znów Londyn 
Pojechać gdzieś na wakacje 
Poduczyć się angielskiego 
Zakupić konsole xbox one
Zarobić pieniądze we wakacje 
Dostać się do wymarzonej szkoły 
Zakupić nowy aparat 
Mieć wyższą średnią na koniec roku 
Zakupić nową gitarę 



            A wy macie postanowienia czy plany?

49 komentarzy:

  1. Fajnie że tyle ci się udało wykonać w tym roku :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia,świetnie,że udało ci się zrealizować tyle planów.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku mam 2 główne postanowienia a mianowicie zdać maturę i egzamin zawodowy także trzymaj kciuki!:) A Tobie bardzo ładnie się udało oby tak dalej!!
    Szczęśliwego nowego roku <3
    ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie stawiam sobie postanowień na 2017r., bo jestem na 99% pewna, że ich nie spełnię :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) Mam nadzieję ze kupisz wymarzony aparat i 2017 rok będzie jeszcze lepszy :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że udało Ci się spełnić jakieś tam postanowienia. Też życzę Ci aparatu i spełniania kolejnych celów.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za zakup gitary w nowym roku! Gratuluję spełnienia, tak wielu celów!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od zezłego roku również mam plany, a nie postanowienia ;)
    Fajnie, że tyle udało Ci się osiągnąć i mam nadzieję, że niedługo znajdzie się u Ciebie nowy aparat :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!
    Zapraszam do mnie na pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji postanowień :) Mam nadzieję, że uda Ci się kupić aparat, trzymam kciuki
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że zakup nowego aparatu okaże się dla ciebie świetnym rozpoczęciem 2017 roku. Także powodzenia w pozostałych postanowieniach i szczęśliwego nowego roku!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że tyle planów udało Ci się zrealizować. Ja wyjazd do Londynu mam w planach na wiosnę 2017 ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie,że tyle dokonałaś w 2016roku. Mam nadzieję,że 2017rok będzie dla ciebie jeszcze lepszy,czego z całego serca ci życzę.Pozdrawiam kochana<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wykonania wszystkich postanowień! Chcesz gitarę? :D Ja na swojej w ogóle nie gram
    Szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że aż tyle postanowień udało ci się zrealizować. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zrealizowania prawie wszystkich postanowień. Nowe sprzęty na pewno kupisz niebawem, więc jesteś na prawdę wielka, że udało Ci się aż tyle zrealizować;)
    Moje jedyne postanowienie na ten rok to dobrze się bawić:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wypełnienia misji! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
      MÓJ BLOG

      Usuń
  19. Śliczne wyglądasz!
    Cieszę się, że udało Ci się spełnić aż 8 rzeczy z 10.
    Mi również przydałby się nowy aparat, bo mój niestety w kwietniu jakoś się zepsuł, a marzę o lustrzance. Mam w tym roku 18nastkę, więc kto wie.

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi równiez udało się zrealizować kilka postanowień, a niektóre reaktywuje w tym roku. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    http://floeerly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zrealizowania tylu rzeczy. Ja w tym roku postawiłam sobie kilka małych celów :) Wszystkiego dobrego!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję spełnienia tych planów i życzę spełniania kolejnych! <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję spełnienia planów, które wymieniłaś i życzę spełnienia kolejnych. Ja stawiam sobie ogólne cele, zazwyczaj bez konkretnego końca :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, widzę że rok udany :D
    Życzę dalszych sukcesów :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam 3 postanowienia : zrobić tyłek , nauczyć się szpagatu i zacząć się uczyć angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia, ja nie mam na tą chwilę postanowień.
    Jak cos mi przyjdzie do glowy, to na pewno to zrealizuję :)
    Dużo rzeczy udało ci sie zrobic w 2016, super :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie że udało cię spełnić 8 rzeczy z twojej listy ;) Oby w tym roku było jeszcze lepiej :* Bardzo ładne zdjęcia !
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja postanowilam sobie schudnąć z 10 kg - przyda się, by wcisnąć tyłeczek w o rozmiar mniejsze dżinsy. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w realizacji panów na ten rok, trzymam za Ciebie kciuki. A właśnie szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Pozdrawiam

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja swoje cele wole miec tylko dla siebie :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy się nie zastanawiałam na nazywanie celów. Fajnie, że spełniłaś dużo planów ze swojej listy! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam zamiar zaczać biegać, ale chyba zacznę je realizować na wiosnę, bo na razie nie mam ochoty wychodzić spod kocyka ;-)
    she-imagination.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia w realizowaniu postanowień <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chce znowu odwiedzić Londyn, ale raczej to w tym roku się nie uda :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzymam kciuki za to, żeby spełniły się wszystkie twoje postanowienia!
    Zostaję na dłużej!
    http://miritirllo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mam w tym roku postanowień noworocznych :) Ale Tobie życzę powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  38. powodzenia życzę! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Będę trzymać kciuki,żeby Ci się udało!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja żadnych celów ani postanowień na ten rok nie mam ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice post , i follow you please follow me back
    christinakristina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !