21 stycznia 2017

Filmowe Premiery 2017!!

Hej!

Mam dla was dzisiaj trochę inny post , ponieważ chce wam przedstawić listę filmów , na które duża część ludzi czeka. Uwielbiam oglądać filmy , seriale i przyznam was się szczerze , że na niektóre premiery również czekam , bo spodobały mi się poprzednie części. W tym roku moim zdaniem najbardziej wyczekiwanych premier będzie 5 , miało być 6 ale niestety premiera ostatniej część ,,Więzień Labirintu: Lek na Śmierć" została przełożona jednak na 2018 niestety , a szkoda , bo jestem fanką tego filmu.
Zapraszam do oglądania ;)

1.,"Wierna  część 2"  - 7 czerwiec 2017
2."Ciemniejsza Strona Greya"- 10 luty 2017
3. "Szybcy za wściekli 8 "-21 kwiecień 2017
4. "Transformers : Ostatni Rycerz" - 23 czerwiec 2017
5. "Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara" - 26 maj 2017




                               XOXO

A wy na jakie premiery czekacie ?

64 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie, ja ostatnio też napisałam filmowego posta.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na premierę "Szybkich i wściekłych" i "Piratów z Karaibów"! A poza wymienionymi przez Ciebie mam zamiar obejrzeć też "Był sobie pies" i "Piękna i Bestia" :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybcy i wściekli 8 to najbardziej wyczekiwany przeze mnie film, już się nie mogę doczekać! :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

  4. Mega mi się podoba ten post. Świetne zdjęcia :*
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia i ogólnie cały post mega mi się podoba. Zapraszam do nas. Obshttp://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1 Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię ,,Więzień Labiryntu'' ! Z tych co napisałaś, czekam na ,,Szybkich i wściekłych 8''.
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam ! :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Czekam na ,,Szybkich i wściekłych 8'' :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm w sumie to sama nie wiem na co czekam haha
    Zazwyczaj gdy wychodzi coś ciekawego w kinie po prostu na to idę ;p

    Giulietta

    OdpowiedzUsuń
  9. Również czekam na piratów z Karaibów!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rzadko chodzę do kina, byłam niedawno na "Wołyniu", a tak to nie pamiętam kiedy ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiernej nie znałam. Na resztę czekam niecierpliwie :D Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wraz z T. czekamy niecierpliwie na Grey'a! ♥
    Less & Tini

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas najwyższy się w końcu wybrać do kina.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. niecierpliwie czekam na Grey'a
    już niedługo premiera:)
    dodaje do obserwowanych:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O ciekawe! Ja jestem kinomaniaczką. Czekałam na La La Land, ale już się doczekałam ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post dear!

    Would you like us to follow each other?If so, follow me and then let me know in the comments so I can return the favor :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej czekam na premierę Szybcy i Wściekli ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej czekam na kolejną część Szybkich i Wściekłych oraz na Ciemniejszą Stronę Greya :)

    Pozdrawiam!

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jadę z koleżankami w walentynki na "Ciemniejszą stronę Graya", nie mogę się doczekać! :D

    Obserwuję
    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. filmy nie w moim stylu, czekam na jakiś fajny(nie o duchach) horror:D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wybieram się na "Ciemniejszą stronę Greya" w Walentynki, jestem ciekawa tej części :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie wiedziałam, że 2 część "Wiernej" jednak powstanie ;o
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie za często chodzę do kina, ale najciekawszy wydaje mi się kolejna część Szybkich i wściekłych :)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham serie "Niezgodna" niestety trzecia część baaaardzo nie przypadła mi do gustu. Wydaję mi się, dlatego że czytałam tę trylogię i film był zupełnie inny. Byłam na wszystkich częściach też w kinie, ale nie wiem czy się wybiorę na tą. Boję się dalszej porażki ze strony reżysera :/
    Co do pozostałych premier rzeczywiście są bardzo wyczekiwane. Ale nie moje typy :)
    Serio Więzień Labiryntu przeniesiony?? A tak czekałam do 2017, żeby go obejrzeć... Również jestem wielką fanką tej trylogii!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na kilka filmów :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej czekam na Greya.. Szkoda że kazano nam czekać aż 2 lata.. Ciekawe czy na kolejną również będą kazali nam tyle czekać..
    Zapraszam do mnie: shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wierna i Star Wars - dwa najbardziej wyczekiwane przezemnie filmy.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie czekam na drugą część Wiernej i minimalnie może na Greya. Jestem ciekawa co oni tam wymyślili :)

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie z tych filmów były hitami, jestem ciekawa czy ich kontynuacje też bedą :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
  31. Rok 2017 zapowiada sie ciekawie :D
    Już czekamy !!:D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej oczywiście na Greya ale szybcy i wściekli też choć to już nie będzie to samo niestety, ale na resztę też się na pewno wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. na Piratów z Karaibów oczywiście! :D uwielbiam ten film! i aktorów :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Właściwie to nie czekam na żadne premiery, mam po prostu nadzieję, że w tym roku wyjdzie coś naprawdę super do obejrzenia!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie brat zaraził Niezgodną więc chyba tą Wierną też obejrzę :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)
    pasjekaroliny.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno muszę obejrzeć 2 część Wiernej. :D
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. O jaa, powrót Piratów ! :D Na czekam na wszystkie te premiery, które podałaś !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Powrót piratów!:D

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę się doczekać Greya i szybkich i wściekłych
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. czekam mocno na ciemniejszą stronę greya. Byłam na pierwszej części, czytałam książki i szczerze nie mogę się doczekać już!
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Obejrzałam ostatnio PIERWSZY raz wszystkie trzy części Piratów. Nie rozumiem tego zachwytu nad nimi. Dla mnie całkiem przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oja, "Szybcy i Wściekli"! Nie mogę się doczekać :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że premiera Więźnia Labiryntu się przeciągnęła :(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurczę, nie słyszałam o tym, że przenieśli Więźnia, szkoda, czekałam :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja czekam na Ciemniejszą stronę Greya :)

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. mam zamiar wybrać się na Greya :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK
    DRESSCLOUD

    OdpowiedzUsuń
  47. wybieram się na Greya ;)
    zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obs?

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na piratów i o dziwo na kolejną część Greya ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  49. ja wyczekuję na 2 czesc greya !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  50. ja wyczekuję na greya, chociaż nie obejrzałam do końca pierwszej części :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja wybieram się do kina na Greya :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja z pewnością czekam na "Wierną", ale też na premierę ostatniego sezonu "Słodkich kłamstewek". Jestem uzależniona od tego serialu. <3 Też jestem wielką fanką "Więźnia labiryntu" i było mi bardzo smutno, kiedy usłyszałam, że na premierę będziemy musieli jeszcze trochę zaczekać. :((
    Mój blog - zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  54. Zaskoczyłaś mnie tym, że jest kolejna część Piratów :)

    OdpowiedzUsuń
  55. osobiście z filmów, które wymieniłaś czekam na Piratów, ponieważ Kaya Scodelario dostała rolę, a jest moją ulubioną aktorką. więc nie mogę się wręcz doczekać tego momentu, aż nadejdzie pora premiery tego filmu. czekam także na Wierną :)

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Z tych premier mnie chyba tylko Piraci interesują. Gray to target głównie samotnych lasek, które nie mają co robić na walentynki, poziomem niezbyt wysokim, transforersi zupełnie nie moja bajka :D

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Super blog! Znalazłam wiele inspiracji, oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://mastylle.blogspot.com/
    Oczywiście zaobserwuje i będę zaglądać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Piraci <3 <3 <3

    A byłaś już na 50 twarzy?

    Zapraszam do mnie <3
    BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !