16 stycznia 2017

Plany na 2017!!!


Hej !

Jak już wspominałam wam , że chciałabym zrobić posta o tematyce związanej z moim planami na 2017 r. W tamtym roku miałam taką listę i jak czytaliście pierwszy post w tym roku dużo rzeczy udało mi się z niej spełnić wiec postanowiłam zrobić to i też w tym roku. Może lista nie będzie jakaś wielka ale zawsze to coś , a wiec zapraszam was do przeczytania jej. Niektóre punkty będą takie same co w 2016 i też chce dodać rzeczy , których mi się nie udało zrobić w poprzednim roku .


1. Kupić nowy aparat
2. Kupić nową gitarę
3. Pojechać gdzieś na wakacje
4. Zacząć robić sesje zdjęciowe ( oczywiście po kupnie aparatu)
5. Poduczyć się w makijażu
6. Doskonalić się w języku angielskim
7. Podjąć pierwszą współprace na blogu
8. Częściej rysować 
9. Zarobić w wakacje pieniądze 
10. Polepszać mojego bloga 
11. Pojechać na narty



33 komentarze:

  1. Powodzenia w spełnieniu! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że uda ci się zrealizować wszystkie plany :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w planach zakup nowego aparatu, ale co z tego wyjdzie? :D Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w spełnieniu ich! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne plany, obyś wszystkie zrealizowała ;) Śliczne zdjęcia!

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. każda ma jakieś plany ale czasami nic z tego niestety nie wychodzi, ja tobie życzę żebyś je wszystkie zrealizowała, śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładny kolor sweterka :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany. Również myślałam o jakiejś pracy na wakacje, aby mieć pieniądze na kupno aparatu. A angielski to również i mi by się przydał :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też musiałabym się podszkolić z angielskiego, zwłaszcza że od przyszłego tygodnia będę go rozszerzać w szkole, a mój nauczyciel jest bardzo wymagający.
    Życzę Ci spełnienia planów.
    Nawiasem mówiąc, masz śliczny sweter :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, aby wszystko Twoje plany się zrealizowały! :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby udało ci się spełnić wszystkie plany ! Trzymam kciuki :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w planowaniu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    aminique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny sweterk, pięknie Ci w nim. Ma zjawiskowy kolor
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadanie planów jest bardzo dobre :)
    Trzymam kciuki żeby się udało!

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia w realizowaniu swoich planów! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pasuje ci ten sweter :)
    Zyczę powodzenia w realizacji, bardzo ciekawe plany :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytrwałości! Oraz aby 2017 był cudowny :* Śliczne masz włosy.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Też w tym roku zamierzam robić sesje zdjęciowe i ulepszyć mojego bloga, mam nadzieję, że uda mi się. W sumie już zaczęłam działać :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Również zamierzam ulepszyć mojego bloga i kupić nowy aparat, stary już nie nadaję się na robienie sesji ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweter :D Widzę, że mamy te same pasje. Również gram an gitarze i rysuję. Trzymam kciuki, że uda Ci się to wszystko zrobić. Działaj dziewczyno!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki, aby plany udało się spełnić.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz przecudowna urode kochana! Pieknie wygladasz. Ja takze duzo celów z zeszłego roku spełniłam ale takze w tym roku chcialabym sie w wielu dziedzinach doskonalić tak jak Ty, narty jak najbardziej No i takze marzy mi sie uzbierac na aparat w koncu. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno uda Ci się spełnić postanowienia! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki za spełnienie wszystkich planów ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w spełnianiu planów!
    Prześliczny kolor sweterka i ładne włosy ♡
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne zdjęcia, powodzenia w spełnianiu planów :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !