31 stycznia 2017

Recenzja E-butik.pl #2


Hej!

Ostatnio pisałam posta na temat ubrań ze strony E-butik.pl i żaliłam wam się , ze szkoda że z nimi nie współpracuje, aż do czasu. Jakieś 2 tygodnie temu napisała do mnie pani Magdalena właśnie z tej strony z propozycją jednorazowej współpracy.Miałam do wykorzystania 200 zł na ubrania od cen podstawowych i w tym zamówieniu mogła być jedna para butów. Nie chce ukrywać, że się zgodziłam , poniewż bardzo spodobały mi się pewne buty. Kolejna rzeczą dla której się zgodziłam to fakt, że w mojej liście palanów na 2017 jest punkt dotyczący współpracy. Jest to moja pierwsza w życiu współpraca i cieszę się z niej , bo dotyczy ona polskiej strony więc nie było kłopoty z dogadaniem się itp. 
Co do sklepu ma on przeróżny asortyment , weszły nawet do sprzedaży buty marki adidas, nike itp.
Ostatnio również została dodana kolekcja wiosna/lato 2017 w kategorii nowości.
 Przejdźmy może do samego zamówienia.
Moje zmówienie składało się z jednej pary bucików i skarpetek. Jeżeli chodzi o buty są to bardzo ładne i wygodne traperki w kolorze khaki. Zakochałam się w nich pasuje do wielu stylizacji i są dość praktyczne. Zamówiłam też 2 pary cudownych , słodkich skarpetek kocham takie długie i ciepłe skarpetki i do tych butów moim zdaniem pasują jak ulał.



Mam dla was też kod rabatowy MOSCINO55  na -55% , który działa na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI oprócz butów. Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej.

Podsumowując zamówieni zaliczam do dość udanych . Strona jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. Kontakt z sklepem uważam, że był szybki i sprawny . Zatem moją pierwszą współpracę blogową zaliczam do udanych. Jeżeli chcielibyście mi pomóc przerodzić to jednorazową współprace na stałą zachęcam do klikania.

 ♥klik!
klik!
klik!

50 komentarzy:

  1. Ojejku tak się cieszę, że Twoje postanowienie na ten rok tak szybko się spełniło i w dodatku z polską firmą:)
    Co raz więcej słyszy się o tej stronie i to pozytywnych opinii!
    Oczywiście poklikałam i oby nie była to jednorazowa współpraca:)
    Świetne rzeczy wybrałaś:)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ,ę spełnia się coś co sobie zaplanujesz
    obserwuje i zapraszam do mnie

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są te butki ale trochę nie w moim stylu :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no muszę Ci przyznać, że zazdroszczę takiej współpracy. Nie znałam tej strony wcześniej ale weszłam zobaczyć co mają ciekawego, ceny bardzo przystępne co mnie miło zaskoczyło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super współpraca ��/ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie weszłam sobie na ich stronę i faktycznie mają świetny asortyment. Może zastanowię się nad jakimś drobiazgiem :)

    Pozdrawiam :)
    OBSERWATORIUM GWIAZD - Blog pełen melancholii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wybrałabym chyba jaśniejszy odcień, ale tobie jak najbardziej pasują!
    Fajniusie skarpetki!
    Nie słyszałam o tym sklepie :)
    Obserwuję!
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  8. Asortyment tej strony przeglądałam już nie raz, bardzo mi się podoba; )
    Śliczne buciki :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne skarpetki (lubię takie wzorzyste).
    Mam jedną, małą uwagę odnośnie interpunkcji - przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji (bez nich tekst wygląda o wiele schludniej, lepiej się go czyta, czytelnika nie rozpraszają przecinki uciekające do następnej linijki).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. To super, że udało Ci się nawiązać pierwszą w życiu współpracę. Oczywiście, że poklikałam!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy!
    Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji współpracować z tego typu sklepem :)
    Nie bałaś się, że rozmiar butów będzie zły?
    Pozdrawiam,
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy!
    Piękne buty.
    Pozdrawiam, Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo też nie miałam okazji współpracować z tą firmą :)
    Bardzo fajne butki :D
    Podbaja mi sie :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współpracy, życzę podjęcia kolejnych :)! poklikałam we wszystkie linki, więc mam nadzieję, że szybko nastąpi ta następna. traperki są śliczne, ale to te skarpetki mnie urzekły!


    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy. Bardzo podobają mi się buty :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarpetki nie w moim stylu, wole raczej takie zwykłe, jednak przyznam, że te są bardzo ładne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor butów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy :) A buty są super, pozazdrościć :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty :) i te skarpetki- świetne :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny blog ! będę częściej zaglądać
    zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/
    Instagram https://www.instagram.com/werciaa055/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie zamawiałam z tej strony. Ładne buty! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę współpracy z tą stroną!:) Buty są śliczne:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Skarpetki w serduszka są świetne! Fajnie, że udało Ci się ze współpracą :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje współpracy! buty na pewno przydadzą Ci się jako super wykończeniowy dodatek do stylizacji :) świetny pomysł z skarpetkami
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty a skarpetki **
    http://emptyystreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna recenzja :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję współpracy mała! A skarpetki są bardzo słodkie ;)
    www.lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Skarpetki są przesłodkie, a buty wyglądają bardzo fajnie!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy! Buciki świetne! Skarpetki bardzo urocze. Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje!
    Trapery są super, sama się na takie czaję ale w innym kolorze :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają ciekawie!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne buciki ! Fajnie, ze udało Ci się nawiązać taką ciekawą współpracę :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty prezentują się rewelacyjnie! ♥ Super zakup i gratuluję 1 współpracy :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję spełnienia postanowienia :)
    Buciki śliczne :D
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Przede wszystkim gratuluje współpracy <3
    Śliczne te buty *.* Sama posiadam podobne tylko takie jasno brązowe :D
    Skarpetki mega słodkie hah :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam glany z ebutiki i baaardzo szybko mi się rozwaliły...:/


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty prezentują się świetnie. Nie zamawiałam z tej strony jeszcze, ale sprawdzę co tam mają :D
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak super ;D Mam podobne buty i to dobry wybór ;) Przetrwały ze mną nawet te nieszczęsne mrozy ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale urocze skarpetki!♥ Buty też genialne, mam takie ale żółte :D

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rzeczy! Cieszę się że sklep ma swoją stronę internetową co bardzo mi ułatwiia zakupy u nich :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej, zazdroszczę takiej współpracy, bo buciki prześliczne! ♥
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna współpraca, śliczne butki, poklikałam :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !