21 lutego 2017

Ulubieńcy Stycznia & Lutego

Hej!

Szczerze nie miałam zbytnio pomysłu na dzisiejszego posta, ale tak myślałam i przeglądałam inne blogi i stwierdziłam, że dawno nie było u mnie na blogu ulubieńców. Ostatnie jakie dodałam byli to ulubieńcy wakacji, a jak wiemy od wakacji minęło już trochę czasu. Dlatego chce wam przedstawić kilka rzeczy, filmów itp., które najbardziej przypały mi do gustu w tych prawie dwóch miesiącach.


1.Piosenka



2.Filmy 

-Dziewczyna z pociągu
-Pasażerowie
-Czarny łabędź
-October Baby


3.Serial

-The 100


Jejku ten serial zawładną moje ferie, oglądałam go nom stop jestem aktualnie na 3 sezonie i jeszcze mi się nie znudził. Gorąco polecam ten serial osobą, które aktualnie się nudzą, a na pewno im się spodoba. ( tak myślę)


4.Kosmetyki

-Perfumy



-Puder Rimmel 


Chyba każda dziewczyna go prawie zna słynny i nieśmiertelny Rimmel Stay Matte, ten puder to cudo i jeszcze raz cudo. Świetnie matuje twarz i jest dość wydajny.


5.Kanał na Youtube

Ostatnio odkryłam ten kanał i go polubiłam. Kanał prowadzą dwie bliźniczki, które we filmach opowiadają o modzie, kosmetykach itp.
6.Blog


                                                                                                                                                      XOXO<3



A wy macie jakiś swoich ulubieńców ?




44 komentarze:

  1. Bardzo lubie film ,,Pasażerowie" Też miałam ten perfum jest rewelacyjny !
    Prowadzisz fantastycznego bloga powodzenia w dalszej realizacji !
    Obserwuję kochana :) Liczę na to samo :*
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi ulubieńcy :)
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny Łabędź bardzo dobry film. Dawno go nie widziałam może w weekend do niego wrócę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim ulubieńcach takze znajduje sie nowa piosenka Eda oraz cover Ashley i Vanessy! Zakochalam sie w tych dwoch utworach! Takze sie zastanawialam nad takim postem, mozliwe ze niedlugo sue u mnie pojawi :) ja jeszcze do ulubieńców dodałabym woski i świece z Yankee Candle i kilka sprawdzonych kosmetykow.

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy, obejrze polecane przez Ciebie filmy, bo jak narazie żadnego nie kojarzę :)
    Świetny blog - zostaję na dłużej i dodaję do obserwowanych ;)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o filmy, to również bardzo mie się spodobał czarny łabedź, chociaż film ma kilka dobrych lat :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful post and great blog... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę obejrzeć ,,Czarnego Łabędzia'' ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie ulubieńców :) Zapraszam do mnie :) : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. October baby is really nice !! thnks for sharing
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/paris-photobook.html

    I am following ur blog, hope u will follow back !1

    have a great week !!
    love, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  12. Na "Dziewczynie z pociągu" byłam w kinie,a teraz czytam :) Świetny film i książka :) Ciekawy post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w kinie na "pasazerowie" i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona :)
    Świetni ulubieńcy, też lubię tego bloga :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam książkę 'Dziewczyna z pociągu' - dla mnie była strasznie przewidywalna i jałowa. Ciekawe, czy film jest lepszy...
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam shape of you ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Shape of you, kocham :D I The100, obejrzałam już wszystko i płaczę nad brakiem kolejnych odcinków - nędzne życie serialomaniaczki :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam do mnie ♥
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię film "Dziewczyna z pociągu", jednakże innych nie znam, chociaż "Pasażerowie" chyba kiedyś oglądałam, ale nie jestem pewna :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Sia-Helium. Ogólnie sądzę, że soundtrack Greya wypadł naprawdę fajnie. Filmu jeszcze nie oglądałam, ale znam już całą muzykę z niego :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarny łabędź i puder uwielbiam też <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham ten puder, to mój największy ulubieniec.
    Obserwuje
    http://westcoastgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super inspiracje :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super, przypomniałaś mi o dwóch filmach, które miałam obejrzeć ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam the 100 też ogl go przez całe ferie niestety ten ostatni sezon jakoś tak mi nie przypadł do gustu, fajny post :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  24. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Filmów nie oglądałam ,więc czym prędzej zabieram się do nadrabiania braków. Tak ogółem fajny pościk :*
    Zapraszam bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę się w końcu zabrać za dziewczynę z pociągu

    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam film czarny łabędź ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię tego filmu, oglądałam go parę lat temu i nie przypadł mi do gustu. Może byłam za młoda by go zrozumieć. Fajni ulubieńcy, ten puder jest super :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. october baby, o mamo musze chyba obejrzec znowu po raz setny jak nie tysięczny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze w końcu obejrzeć i przeczytać dziewczynę z pociągu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam serial ! I filmy też wszystkie oglądałam, ale szczególnie przypadli mi "Pasażerowie" do gustu :)

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam wszystkie piosenki które dodałaś. Byłam na dziewczynie z pociągu w kinie i muszę przyznać, że na początku bardzo mnie nudził, jednak potem wciągnęłam się i teraz bardzo go lubię. A puder Stay Matte to totalny must have w każdej kosmetyczce :)

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten puder i właśnie nie jestem z niego aż tak bardzo zadowolona. Mam tłustą cerę ale bardzo zadbaną i mimo to szybko się po nim błyszczę. Sprawdza mi się za to świetnie jako baza pod cienie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  34. Swego czasu uwielbiałam ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ten puder jest moim ulubieńcem od kilku mieisęcy :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawią mnie filmy. Musze obejrzeć :)
    Bardzo lubię ten puder :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam serial The 100 i polecam wszystkim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piosenki idelnie trafione w mój gust <3
    Nie mogę się doczekać premiery nowej płyty Eda Sheerana ;***


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  39. dobre nutki proponujesz;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Filmy "Pasażerowie" i "October Baby" również podbiły moje serce :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy chyba nawet nie słyszałam o tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. the 100 uwielbiam ten serial <3
    Zapraszam na bloga:
    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawi ulubieńcy. Też bardzo lubię piosenkę Shape Of You. <3
    Zapraszam na naszego bloga.

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !