5 lutego 2017

*Walentynkowa przekąska*


Hej!

Nie da się już chyba nie zauważyć, że Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. W sklepach pełno słodyczy, kwiatów i wiele innych dupereli. Dla mnie szczerze Walentynki to jak normalny dzień, a to dlatego ,że nie mam swojej drugiej połówki hah. Pamiętam jeszcze w podstawówce tą zabawę w wysyłanie walentynek to była fajna zabawa, w gimnazjum też się w to bawiliśmy ale to już nie było to samo co w podstawówce. Te zawody kto dostanie więcej walentynek, bezcenne haha. Była u was  w szkole taka zabawa w pocztę walentynkową , jak była to dobrze ją wspominacie czy nie za bardzo , bo ja świetnie. Mam w szafce do tej pory dużą część tych kartek  robionych jak i kupnych.

Ale się rozpisałam, dlatego może przejdę do sedna. Chciałabym wam przedstawić taką małą przekąskę walentynkową. Są to małe biszkoptowe pralinki czy też mini mini torciki w kształcie serca.Nie będę wam podawać przepisu, bo jest mega prosty , wystarczy wziąć swój sprawdzony przepis na biszkopt i już. Wytnijcie serduszka lub,jeżeli macie foremki to od razu upieczcie biszkopt w tych foremkach tak jak ja to zrobiłam. Na koniec polejcie je czekoladą,polewą czym tylko chcecie i gotowe. Prosta i szybka ale i efektowna przekąska walentynkowa GOTOWA <3



XOXO <3
Zapraszam was również na mojego blogowego instagrama ->

64 komentarze:

  1. Super blog i super post!

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... Pycha!! ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł! Z pewnością je zrobię, umilą mi samotny wieczór! :)
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas chyba też będzie działać ta poczta, mam jedno śmieszne wspomnienie z nią związane - jak karta dotarła nie do tej osoby XD. Może też coś upiekę dla rodzinki :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute cookies!
    I like them and your blog looks amazing!

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak to wygląda pysznie, ale bym sobie takie zrobiła, gdyby działał mi piekarnik. walentynek nie obchodzę, ale sama dla siebie mogłabym takie cudeńka przygatować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, uwielbiam piec i pewnie bym je zrobiła, gdyby nie fakt, że padł mi piekarnik ;(

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. łał! ale super pomysł! :) Chyba z niego skorzystam! Dam znać jak wyszły :*
    nicoolsblog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam polewę czekoladową na wypiekach :ooo
    Zjadłabym teraz sobie twoje ciachoo!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na Walentynkowy post!
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi smaka na te biszkopciki :)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez nie mam swojej drugiej połówki, no ale cóż.
    Nie pamiętam jak to było z walentynkami w szkole, chociaż taką pocztę mieliśmy i nadal mamy.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocze ciacha ;3


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w podstawówce też było to 'rozsyłanie' walentynek, ale po szczerości nie miało to wzięcia :)
    Biszkopciki wyglądają smakowicie :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale smakowicie wyglądają <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tymi przekąskami! Bardzo ładnie Ci one wyszły!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad:http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dobrze wspominam walentynkową pocztę :) sama zachowałam wiele kartek z tej zabawy. Super przekąska, bardzo słodko wyglądająca :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nigdy jakoś nie bawiły Walentynki, ale w tym roku będzie inaczej. Genialna i efektowna przekąska! Kiedyś na pewno wypróbuję, bo teraz robię babeczki ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczki to jedyne co mi wychodzi :) Wypróbuję serduszkowe w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo chyba takie zrobię w tym roku :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety nie było żadnej poczty walentynkowej, szkoda. Babeczki wyglądają pysznie!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepysznie wyglądają! <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie urocze:D Mhmn:) Super:) Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam mniam mniam! Na pewno taki prezent by mi się podobał ;)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie Ci wyszły! Chętnie bym takie zjadła, wyglądają smakowicie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  25. Smacznie wyglądają, może coś upichcę chłopakowi :) x

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Pyszności kochana! Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Przypomniałaś mi przy okazji, że muszę coś pysznego upiec mężowi na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowicie wyglądają. Ja nie obchodzę walentynek. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądają pysznie! ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaaa wszędzie walentynki! Aż mam ochotę z powrotem schować się pod kocyk i przeczekać jakoś do piętnastego XD Gdyby nie to, że wyglądają tak smakowicie ... ♥

    Zajrzyj do mnie ♥
    Zajrzyj do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale smakowicie wyglądają ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądaja super, przez żołądek do serca! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w sumie nigdy nie obchodziłam Walentynek bo nie miałam z kim, w tym roku jednak nie będę w nie sama :) Też pamiętam to jak każdy liczył ile walentynek dostał hah :D
    smacznie wyglądają! :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  34. O jej wyglądają mega!
    Zastanawiam się, czy sama nie spróbować sporządzić jakiś wypieków :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie Walentynki to zwyczajny dzień, ale nie przeszkodzi mi to w wykonaniu tych cudownych wypieków!
    U nas w podstawówce i gimnazjum bawiliśmy się z tę zabawę z walentynkami haha
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mniam, mniam. Uwielbiam takie proste, szybkie przekąski :)
    Ja mimo, że mam chłopaka to jakoś specjalnie nie obchodzę tego dnia zakochanych :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają przepysznie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają cudownie,aż zrobiłam się głodna.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Great cupcakes! So cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają pysznie i uroczo :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej przecudowne babeczki! Aż sama mam ochotę takie zrobić ^^
    Zapraszam <3
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku ale cudowne aż zgłodniałam :) Ja nie mam dla kogo takie zrobić w walentynki :(
    :D
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądają smakowicie!

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknych Walentynek Kochana :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownych Walentynek!!!
    pozdrawiam....
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  46. looks so yummy !!

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  47. Pralinki prezentują się smakowicie. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pewno były smaczne 😍 Ja z przyjaciółkami wybrałysmy pizze 😂
    Zapraszam na bloga i do zaobserwowania
    http://welcome-mk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Na pewno były dobre fajnie sie prezentują. :)
    Obserwuje kochana <3 Liczę na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Co prawda już po walentynkach, ale w następnym roku spróbuje takie zrobić :)
    Zapraszam :) : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !