8 marca 2017

Stylizacja | ZAFUL |


Hej!
Nie mogę w to uwierzyć, że mój blog coraz bardziej się rozrasta. Z dnia na dzień jest coraz wiecej wyświetleń i obserwatórów, za których bardzo dziękuje, bo wiem, że mam dla kogo prowadzić tego bloga.Nigdy nie myślałam, że uda mi się podjąć jakąś współprace,a tu proszę to już moja 2 współpraca.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaful jest sklepem z genialnym asortymentem i nie mówię tego z powodu, że dostałam te rzeczy za darmo tylko z tego,że rzeczy mają faktycznie bardzo interesujące jak nie wierzycie to zapraszam na stronę ZAFUL.
 W moim zamówieniu znalazły się dwie koszule i słynne chockery. Niestety jak na razie doszła do mnie tylko jedna z wybranych koszul, ponieważ zabrakło jednej w magazynie ale już została wysłana i czekam na paczuszkę.




(Proszę o kliki<3)

 XOXO

60 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta koszula, jednak niezbyt pasują mi do niej te naszywki. Po prostu nie mój styl, ale obie rzeczy oddzielnie - bomba :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful look!

    I will be glad to friendships with blogs ♥ Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejni obserwatorzy i nowe wyświetlenia to najlepsza motywacja. :)
    Super stylizacja
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nadzieję, że napiszesz coś więcej. Bardzo lubię czytać recenzję ubrań. Co powiesz na wspólną obserwację? <3
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna koszula!!!! Cudowna kolorystyka stylizacji !
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszula. ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje osiągnięć blogerskich :)
    Ciekawe zamówienie.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna ta koszula, dużo rzeczy, które widzę z tego sklepu wygląda genialnie. Zasługujesz na tyle wyświetleń, gratuluję! Powodzenia dalej!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w moim stylu ,ale Tobie pasuje :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta koszula, naszywki wyglądają świetnie ;)
    Poklikałam CI w 5 linków, ale ciężko się otwiera bo szkoda że się w nowym oknie nie otwierają :( Może zmień na przyszłość to będzie lepiej ^^ Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna jest ta koszula! zakochałam się !!!
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula sama w sobie jest bardzo fajna, choć te konkretne naszywki nie do końca mi się podobają ale muszę powiedzieć, że ty wyglądasz w niej bardzo ładnie :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :)

    lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula wygląda bardzo ciekawie ♥ Teraz takie naszywki i paski sa bardzo modne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog:)
    Koszula śliczna <3
    Pozdrawiam;***
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula wspaniała, bardzo w moim guście! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesująca stylizacja! <3

    Będzie mi mega miło, jeśli zajrzysz na mojego bloga i zostawisz jakiś ślad po sobie w postaci komentarza lub obserwacji <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że twój blog się rozwija i czerpiesz z niego chęć do dalszego działania!
    Pięknie wyglądasz.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta koszula jest cudowna- cały czas rozglądam się u mnie za takimi rzeczami, ale w małym mieście minie z kilka miesięcy, zanim takie koszule trafią do sklepów ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. What a cute outfit! I really like your shirt!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula. Uwielbiam zaful! :)
    Poklikane.

    Pozdrawiam!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Boska koszula! ♥
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wchodze już na drugiego bloga i widzę koszulę z naszywkami. to najpiękniejsze co mogłoby chyba powstać. koniecznie muszę ją mieć

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa ta koszula, taka nietypowa :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjecia :D
    Koszula mi się podoba <3
    Poklikałam :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczne włosy :3 Na pewno sprawdzę ten sklepik :3
    Zapraszam do mej krainy:http://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula bardzo fajna i wiosenna!:)
    poklikalam!:*

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy ;) koszula cudowna ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna koszula, ostatnio podobną przymierzałam w jakimś sklepie :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszula elegancka :D
    Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeeeju cudowna jest i na pewno nie spotkasz w takiej koszuli co drugiej dziewczyny na mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marka jest super!! Świetnie wyglądasz :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Great shirt! Love the stripes! :)

    Have a nice weekend!

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam firmę zaful, sama również mam tę koszulę- jest genialna! <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Aplikacje na koszuli robią wrazenie:) poklikane:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa stylizacja, zaful nie raz potrafi zaskoczyć ciekawymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fakt, zaful ma świetny asortyment, w porównaniu do innych stron. Na żadnym zamówieniu się nie zawiodłam.
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wyglądasz ;*
    świetna koszula
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja! Koszula z haftem jest przepiękna, ten trend bardzo przypadł mi do gustu :) Obserwuję i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna ta koszula! :) Idealne połącznie! Podoba mi się!!
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję współpracy i innych osiągnięć blogowych.
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna koszula i outfit ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna koszula ;) <3

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy post :D
    https://werciakwercik.blogspot.com/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przyłączam się i z czystym sumieniem rownież polecam :)
    fantastyczna jest ta koszula- świetnie wyglądasz ! :)

    I gratuluję rozrastającego się bloga :) prowadzisz go z pasją, a czytelnicy to wyczuwają i sami zaczynają co raz częściej się pojawiać :)


    26,49$, 20,99$, 1,98$, 2,16$, 3,69$
    proszę po to samo u mnie :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Również polecam ZAFUL. Jest to naprawdę niesamowity sklep z ciekawym asortymentem. Z tego, co słyszałam najlepszy z chińskich :)

    Cieszę się, że twój blog się rozwija. Marzyłaś o współpracach,a tutaj proszę, kolejna:) Postanowienia noworoczne jak widać się spełniają ^^

    Poklikałam we wszystko, choć szczerze mówiąc nie chcę mi się pisać cen, ale no musisz uwierzyć mi na słowo. Życzę Ci owocnej współpracy!

    Koszula jest piękna! Oby druga przyszła jak najszybciej ^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super koszula, a to ostatnie zdjątko obłędne :*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna koszula! Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna koszula !
    http://ohmylife11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna koszula! Chokery trafione w mój gust, są na prawdę piękne. (po klikane)
    Zapraszam na naszego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Super koszula :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !