7 kwietnia 2017

Mój sposób na OMLET!!


Hej!

Jakiś czas temu obiecałam wam posta z przepisem na mojego kochanego omlet. Omlet w sam sobie bardzo prosty w zrobieniu i jest dużo możliwości dodatków czy to masło orzechowe,powidła ze śliwek, nutella czy owoce. Ja kocham wszystkie dodatki a zwłaszcza nutelle z bananem i orzechami.
Kiedy robię omlet to robię go zazwyczaj z 2 jajek ale można robić z 3 lub nawet 4 ile chcecie i ile zmieści wam się na patelni oczywiście. Przepis można modyfikować zamiast jogurtu bądź śmietany można dodać mleka i tak samo wychodzi pyszny, czy zamiast zwykłej pszennej mąki dodać mąkę pełnoziarnistą wybór już zależy od was. Już nie przedłużając zapraszam was na mega prosty przepis na omleta, którego możecie serwować czy to na śniadanie czy obiad lub kolacje.

Składniki:
(na 1 szt.)

  • JAJKA -2 szt.
  • MĄKA- 2 łyżki
  • JOGURT/ ŚMIETANA/ MLEKO - 2 łyżki (jeżeli mleko to troszkę więcej dodać)
  • ODROBINA PROSZKU DO PIECZENIA
  • ULUBIONE DODATKI 

Wykonanie:

Oddzielamy żółtka od białek. Do żółtek dodajemy śmietanę, mąkę, proszek do pieczenia i mieszamy  za pomocą trzepaczki. Białka ubijamy ze szczyptą soli. Pianę przekładamy do żółtek i delikatnie mieszamy.Wymieszaną masę wylewamy na rozgrzaną i natłuszczoną patelnie. Pieczemy jedna stronę pod przykryciem,gdy masa sie zetnie przewracamy na drugą stronę i pieczemy dalej ale już bez przykrycia. I po 2 minutach nasz omlet jest gotowy do jedzenia. SMACZNEGO!!
XOXO

30 komentarzy:

  1. Jak patrzę na ten omlet to aż ślinka cieknie! :) Jak będę miała chwilę wolnego czasu na pewno spróbuję zrobić chociaż słaba ze mnie kucharka. :)
    zapraszam również do siebie, chociaż dopiero zaczynam blogowanie :)
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ale mi narobiłaś smaka! Koniecznie muszę wypróbować przepisu, bo wygląda pysznie. *-*


    MÓJ BLOG • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm wygląda przepysznie ♥ Ja kocham omlety! I dzisiaj z twojego przepisu wjedzie do mnie na drugie śniadanie ♥
    Kochana mogłabyś kliknąc w linki w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu :D Ale smacznie wygląda:D
    Aż sama bym zdjadłaaa :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu sama lubię zjeść omleta :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadam omletów, ale ten wygląda smakowicie :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. It looks very appetizing and delicious!

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie mam już pomysł na jutrzejsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym granata XD.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłodniałam ;_;
    Wygląda przepysznie, ślicznie go podałaś *_*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś jadłam omleta, lecz preferuję naleśniki.
    Świetnie to wygląda!Bardzo apetycznie, muszę koniecznie wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnyy:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham omlety! <3 muszę spróbować według Twojego przepisu!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam omlety! Sama robię ich bardzo dużo, ale muszę spróbować zrobić je według twojego przepisu. Obserwuję. Zapraszam również do mnie, zawsze się odwdzięczam ;)
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Looks wonderful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow wygląda przepysznie ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten przepis wydaje się łatwy nawet dla takiego beztalencia w kuchni jak ja. Przyda się na pewno :D Wesołych świąt!
    https://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo smacznie! Ja mam dwie lewe ręce do wszystkiego co tyczy się kuchni, ale to chyba zmieści się w moich możliwościach :D

    Obserwuję!
    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda pysznie jednak nie przepadam za omletami ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham omlety. Twój wygląda mega <3
    Nigdy nie dodaje proszku do pieczenia. Chyba spróbuję, może w końcu wyjdzie mi trochę pulchniejszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy omlet nie wyszedł mi tak jak powinien. Spróbuje zrobić na podstawie twojego przepisu, może tym razem mi wyjdzie :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam omlety! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Robię omlety, ale nico inaczej :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !