17 maja 2017

London 2K17


Hej!
Na początku kwietnia po raz kolejny raz wybrałam się do Londynu tym razem na tydzień. Poleciałam tam sama do kuzynki i nie ukrywam miałam małe przygody po drodze. Pewien pan strażnik nie chciał mnie wypuścić z lotniska, bo nie miałam 18 lat. Musiałam dzwonić do wuja i w ogóle ale na szczęście mnie wypuścił haha. W powrocie już nie miałam takich przygód, może jedną...nie to nie przygoda chyba. Po prostu powrotem zamiast samolotem jechałam autem czyli spędziłam w trasie ponad 26 h cudownie haha. Dobra kończę te wypociny zapraszam was na mały mix zdjęć  tego wyjazdu. Zdjęć nie jest dużo, ponieważ nie pojechałam tam w celu zwiedzania tylko odwiedzenia rodzinki.










47 komentarzy:

  1. 26h w aucie, ja bym oszalała, droga nad morze z warszawy mnie wykancza a co dopiero tyle :O Ale przynajmniej byłaś w Londynie, no i masz co wspominac :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę!
    Chciałabym kiedyś zobaczyć Londyn :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne miejsce, chciałabym tam kiedyś pojechać !
    Na szczęście cię wpuścił :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! <3

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, chciałabym kiedyś zobaczyć to piękne miasto :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przygoda na lotnisku, haha. Byłam w Londynie 3 lata temu - uwielbiam to miejsce ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zwiedzić Londyn! :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę, chętnie wybrałabym się do Londynu!

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect!


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! :) Zazdroszczę wyjazdu :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Londynie niestety tylko raz i mam nadzieję, że jeszcze się tam pojawię, ponieważ jest tam przepięknie! Jestem zakochana w tym mieście.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Londyn to takie moje małe marzenie. Zazdroszczę że tam byłaś! Mam nadzieję że też kiedyś odwiedzę to piękne miasto :D Uwielbiam londyński, deszczowy klimat...
    Mój blog->Wiktoria Gloria

    OdpowiedzUsuń
  13. Londyn to piękne miasto.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę żeby odwiedzić Londyn! W ogóle cała Wielka Brytania jest warta zobaczenia:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja prawdopodobnie za rok lecę do Londynu:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku hah miałam kiedyś podobną przygodę, w Londynie nie byłam, ale chciałabym zwiedzić, na pewno wspaniałe przeżycia i widoki.
    Pozdrawiam
    Mój blog (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś na pewno odwiedzę Londyn, to moje małe marzenie :)
    Kurczę, strasznie bym się zestresowała podczas sytuacji ze strażnikiem. Dobrze, że później cie wypuścił :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że udało się to załatwić dzwoniąc do wujka :D
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie tam! Marzę o tym, aby odwiedzić to miejsce :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Bałabym się trochę lecieć sama, ale pewnie w końcu bym się odważyła, ciekawe doświadczenia ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello my dear;)

    Very nice;)I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę mało tych zdjęć z Londynu. Sama miałam okazję tam być parę lat temu i zdjęć porobiłam setki. Ja w obie strony jechałam i to była wtedy moja najdłuższa podróż w życiu :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :). Ja chyba bałabym się sama polecieć samolotem. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja bym chciała pojechać do Londynu. <3
    Ale kiedyś pojadę. :)
    26 h w aucie? Gratuluję wytrwałości. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. You have lovely blog dear, I'm now following you ^_^
    Follow me back if you want <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam w Londynie i mam nadzieję, ze w tym roku tam zawitam :-0

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bym chciała sie tam kiedyś wybrać. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. marzy mi się Londyn :)
    zazdroszczę, że masz okazję odwiedzić czasem to piękne miasto :)

    pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią pojechałabym do Londynu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo, że zdjęcia robione telefonem to i tak mi się podobają!
    Chciałabym kiedyś choć raz odwiedzić Londyn. Mam nadzieję, że będę miała okazję. Zazdroszczę Ci takiego pobytu!
    Oj no przygody miałaś :D Nie wytrzymałabym chyba 26 godzin w aucie. Koszmar jakiś...

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing ! :)
    Visit my blog: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  36. no odważna jesteś skoro sama w taką podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to niezła akcja xd chyba Cię polubił ten pan i nie chciał wypuścić xd
    tyle godzin autem? :O o matko :OOO
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym oszalała! Tyle godzin w aucie!?:O

    Pozdrawiam i obserwuję :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy jeszcze nie miałam okazji być w Londynie, ale może kiedys :)

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam już 19 lat, ale mnie rodzice nie puśliby samej do Londynu haha, więc naprawdę zazdroszczę!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju jak fajnie :)) zazdroszczę :)
    http://krystalicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym tam pojechać, buziaki :*
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet jak do rodziny to zawsze fajnie coś nowego zobaczyć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! 26h w samochodzie? Jak dałaś radę?
    Z chęcią wybrałabym się do Londynu.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !