16 czerwca 2017

*MOJA Pielęgnacja twarzy*


Hej!
Każda dziewczyna ma na pewno swój codzienny rytuał pielęgnacji twarzy. Ja też taki posiadam i chciałbym z wami się nim podzielić. W ostatnim czasie ustabilizował mi się lista produktów jakich używam, dlatego tworze taki post, abyście zobaczyli jakich produktów używam, może zobaczycie jakiś ciekawy produkt i go też wypróbujecie.

1). ŻEL MYJĄCY

Jeżeli chodzi czym myje moją twarz aktualnie są to te dwa produkty. Oby dwa uwielbiam, używam ich na zmianę, ponieważ ten U20 jest to żel z peelengiem dlatego używam go tak ok. co dwa dni. Jeśli chodzi o ten z Lirene jest to zwykły żel myjący bez drobinek.


2).TONIK

Toniki jakich używam to są te dwa jeden z Clen&Clean używam go na zaskórniki, a drugi z Evree stosuje go aby nawilżyć moją twarz nie stosuje go codziennie jedynie wtedy, gdy potrzebuje nawilżenia.



3). ACNOSAN

Tego produktu stosuje na wszelkie niedoskonałości, które pojawią mi się na twarzy.


4.) PŁYN MICELARNY

 XOXO <3

49 komentarzy:

  1. Pielęgnacja twarzy to podstawa, super iż masz swoją rutynę! Obserwuję c:
    mój blog | mój sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki under20 jeżeli chodzi o pielęgnację :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam żadnego z tych produktów, ale słyszałam, że pomagaja :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałam mnie Acnosan. Tak jak napisałaś każdy ma pewne rytuały, które wykonuje z rana na twarzy :)
    Zapraszam do mnie ;)
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam BB.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy tych kosmetyków! Ostatnio przypadł mi do gustu płyn z ziaji o zapachu ogórka! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zakupiłam tonik z Bielendy i sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Toniku z evree słyszałam już dużo dobrego, tego 2 nie polecam bo nie ma ani dobrych składników ani nie robi niczego dobrego z cerą, bardziej wysusza i odwadnia przy dłuższym stosowaniu

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam płynu z Bielendy, jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham produkty z Under 21 <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Acnosan. Pierwszy raz o tym słyszę. Zainteresowałaś mnie tym produktem.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam pozytywnych opinii na temat produktów Evree, chyba muszę wypróbować bo mam bardzo suchą cerę :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba sama sobie kupię ten tonik z Evree, słyszałam o nim już wiele pozytywnych opinii, więc pora go sobie zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używamy tych samych toników :D
    ________________________________________
    luuvmy.blogspot.com POKLIKASZ W WISHLISTĘ? <3
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten Tonik z Evree poleca dużo osób może go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ten kosmetyk z U20 się nie sprawdził, wolę podobny z Garniera. Reszty produktów nie testowałam, ale chętnie kiedyś ich spróbuję!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre kosmetyki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie znam produktów, ale świetna recenzja. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. O tym toniku słyszałam mnóstwo dobrego! Chyba sama go sobie kupię :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze to nie używałam żadnego z tych produktów, ale firmy doskonale znam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To tylko chyba ja tak nie dbam aż o twarz dokładnie :D Ogólnie nie słyszałam o tym 3-cim wymienionym produkcie na niedoskonałości, chyba czas go zastosować :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  21. Mo9ja pielegnacja wyglada podobnie ale uzywam jeszcze peelingów, kremó nawilzajacych :)
    ONLYDREAMS

    OdpowiedzUsuń
  22. żadnych z tych produktów nie używałam
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie będę musiała zakupić sobie ten płyn micelarny ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tylko używam pastę z ziaji i krem nawilżający ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie Acnostan, czy jakoś tak. Jak go używasz, jako tonik? Czy tylko miejscowo?
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Tonki z clean and clear najlpesze ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear, I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Tonik z Evree jest moim ulubieńcem. Bez niego tak naprawdę nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji. Ogółem bardzo polubiłam tę serię!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze wypróbować ten produkt na niedoskonałości ;) mam nadzieje, że u mnie też się sprawdzi <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dbanie o swoją cerę jest bardzo ważne. Ciekawe kosmetyki, część znam :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Część z tych kosmetyków jest mi znana, uwielbiam wszystkie produkty od Evree :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pielęgnacja jest podstawą zdrowej i pięknej twarzy :) warto wyrobić w sobie taką rutynę :) moja wygląda podobnie tylko używam innych kosmetyków :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Very beautiful post and great product... kisses

    Follow for follow? <3

    http://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z U20 miałam już 3 różne żele do twarzy (jednego już od dłuższego czasu nie mogę znaleźć - chyba go wycofali) i ze wszystkich byłam/jestem zadowolona :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam produkty z Lirene i tonik z Clean&Clear ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Również uważam, że pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę sobie wybrać jakiś tonik :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś dbałam o pielęgnacje różnych części ciała, teraz jakoś mi to już minęło. Ale też uwielbiałam ten żel z Under20.
    A produkty z Bielendy w ostatnim czasie są strasznie polecane! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja pielęgnacja wygląda podobnie, ale raczej często nie używam tonika :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Tonik z Clean&Clean to u mnie must ♥

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !