16 lipca 2017

*Motivation*


Hej!

Jak tam u was? Kolejny tydzień wakacji minął nie wiem kiedy szczerze. Niby mam tyle wolnego czasu , na bloga itp. ale szczerze straciłam trochę motywacji i inspiracji na prowadzenie go. Moje ostatnie dwa posty mam wrażenie, że powstały tylko po to żeby coś dodać nie wiem czy to tylko moje wrażenie. Z drugiej strony kiedy tak sobie myślę, nie może tak być <heh> blog jest moja odskocznią, pasją od codziennego życiu. Muszę zebrać siły i dawać z siebie więcej. Może już też niedługo polepszy się jakoś zdjęć na tym blogu, ponieważ już nie wiele brakuje mi do wymarzonego sprzętu jakim jest lustrzanka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chodzi o zdjęcia były one robione przez moją przyjaciółkę w trakcie naszego wyjazdu weekendowego nad jezioro. Jestem z nich w sumie nawet zadowolona lubię taki klimat zdjęć.
























   
     









42 komentarze:

  1. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami każdy potrzebuje jakiejś przerwy, ale nie poddawaj się! Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudne! Lustrzanka to o wiele lepsza jakość i wyrazistość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia. Brakuje mi na nich jeszcze zachodu słońca, haha. Wtedy byłyby już całkowicie klimatyczne! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Ja spędziłam weekend w Żarkach(co można uznać za mini wieś <3) Świetnie było, tylko ostatnio różnie z pogodą.

    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny klimat zdjęć :). Mam nadzieję, że wróci do Ciebie wena do pisania. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście niesamowity klimat zdjęć. Pierwsze jest najpiękniejsze! Cudownie wyszły na nim Twoje włoski :)
    Blog ma być przede wszystkim przyjemnością, więc nie ma co na siłę pisać. Będziesz miała czas i chęci to wrócisz. A wakacje powinny w tym Ci doskonale pomóc. Wypocznij, a potem wróć do Nas z większą energią i pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i gratuluję prawie kupienia lustrzanki! Sama o niej marzę, ale moje zbieranie ciężko idzie :D

      Usuń
  11. Nic na siłę, pisz wówczas gdy masz na to ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Bardzo mi zależy, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdemu zdarzają się przerwy. Taki mały zastój w twórczości :) Zobaczysz, że jeszcze powróci do ciebie cały zapał odnośnie prowadzenia bloga :D
    Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis.Zdjęcia wyszły genialnie mają w sobie to coś!
    Pozdrawiam
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne! Pozdrów przyjaciółkę :D
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/07/5-posikow-dziennie-prawda-czy-mit.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękne włosy !
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja miałam brak motywacji na bloga przez pol roku ;) nie ma co sie zrażać. wazne aby robic to co sprawia nam przyjemność, a jezeli w głębi duszy czujesz ze blogowanie to cos co pomimo braku czasu lubosz robic, to brnij w tym dalej, a potem nie bedziesz żałować widząc swoje postepy.
    zycze jak najszybszego zakupu nowej lustrzanki!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :). Ja 8 miesięcy przestałam pisać, bo tego po prostu potrzebowałam, ale myśl w przód i nie daj się porwać brakowi motywacji, bo ja na przykład żałuję, że ta przerwa nie trwała do 2 tygodni max., bo czuję jakbym zaczynała wszystko od nowa hah.
    Zapraszam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka przerwa każdemu się zdarza, bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy czasem przechodzi chwile załamania i potrzebuje chwili przerwy. Sama wiem po sobie, swojego bloga zamykałam z 4 razy. Klimatycznr zdjęcia :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że motywacja i wena wrócą. Czasem każdy potrzebuje małej przerwy, ważne jest jednak, żeby się nie poddawać :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. te zdjecia wydają się takie tajemnicze, fajny klimat.
    Myślę, że czasem warto zrobić sobię chwilkę przerwy od blogowania, porozmyślać nad notkami i wgl, poczytać stare komentarze a motywacja wróci, nawet nie bedziesz wiedziałą kiedy :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie poddawaj się, może zrób przerwę. Ale nie odchodź od nas <3
    Ale masz piękne zdjęcia, po prostu bjutii :D
    Buziaki kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy miewa lepsze i gorsze dni... Motywacja na pewno wróci! Po prostu trzeba poczekać na wenę! Pamiętam czasy, kiedy tak czekała na wymarzoną lustrzankę ;*
    Zapraszam:inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/eye-cosmetics-eyebrows-and-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Też ostatnio mi brakuje motywacji do pisania ;/, mam nadzieję, że ją odzyskamy ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hi, i'm new follower of your amazing blog, can you follow mine too?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Thanks <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. najwazniejsze jest to, by sie nigdy nie poddawala!
    a wakacje to niemilosiernie mi szybko mijaja! nie wiem nawet kiedy ten czas zlecial :(


    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Życzę Ci aby pomysły do Ciebie szybciutko wróciły ;* nie poddawaj się kochana

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz śliczne włosy!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja gdy byłam blisko kupna lustrzanki też jakoś straciłam chęci i motywację do bloga, ale najważniejsze to nie rezygnować od razu! Nie rób nic na siłę. Posty nie muszą pojawiać się co tydzień, czy dwa jeśli piszesz je z przymusu "żeby były" :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  35. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia! Mi niestety też ostatnio brakuje motywacji, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post :) i w ogóle masz bardzo fajnego bloga, obserwuję <3

    https://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !