4 sierpnia 2017

I back & Wishlist

Hej!

Jak możecie zobaczyć była mała przerwa na blogu, a do dlatego jak już wcześniej wspominałam, że nie miałam weny do pisania ani do robienia zdjęć więc zrobiłam sobie malutkie wakacje od bloga . Teraz wracam ale małymi kroczkami wszystko. Wspominałam też ostatnio, że planuje zakupić nowy sprzęt oto jest, jestem dumną posiadaczką nowej lustrzanki.Zapraszam was do obejrzenia kilku ubranek, które spodobały mi się ostatnio.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


16 komentarzy:

  1. mam tą pudrową koszulę i sprawdza się świetnie, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy, szczególnie podoba mi się ta druga bluzka w pierwszym rzędzie ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam plecak, tylko że czarny i jest świetny! ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą bluzkę z Rosegal co jest pierwsza od prawej w pierwszym rzędzie i jest świetna. :D

    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawienie :D i ta bluzka w ananasyyyy ^_^
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy lecz nie w moim stylu :)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne rzeczy wybrałaś :) Mam te białe buty z naszywkami i są świetne!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrobiłam sobie o wiele dłuższą przerwę do bloga, mój przedostatni wpis jest jeszcze ze stycznia. xD Mam jednak nadzieję, że wreszcie się ogarnę pod tym względem.
    Śliczne ubrania wybrałaś, najbardziej chyba podoba mi się ta czwarta sukienka. :)
    Poklikałam w linki.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że odpoczęłaś i nowe posty będę jeszcze lepsze!
    Świetne rzeczy wybrałaś.

    Obserwuję,
    pozdrawiam.

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te ostatnie buciki. Motyw ananasa jest świetny! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !