8 sierpnia 2017

"SUNSHINE"


 Hej!
Jak wiecie w ostatnim czasie stałam się posiadaczką nowej lustrzanki, dlatego chciałabym pokazać wam moje pierwsze efekty sesji, może nie moje bo ja robiłam przyjaciółce zdjęcia a on mi więc wychodzi na to,że pokazuje jej prace hehe, plus też troszkę mojej w przeróbce. Szczerze mam ten aparat nawet nie od tygodnia ale już mi się podoba chodź jeszcze nie opanowałam jego obsługi w 100% ale wszystko z czasem. Tak się w to wkręciłam, że zastanawiam się nad kupnem nowego obiektywu a był by nim Canon EF 50mm f/1.8 STM jeśli ktoś ma z wam piszcie jak się sprawdza, bo bardzo mi zależy na opinii innych, którzy już mają z tym obiektywem do czynienia. Pozdrawiam i życzę miłego oglądania.




 XOXO <3

53 komentarze:

  1. Miło się oglądało.
    Piękne zdjęcia! Przyznam szczerze, że nie mogłam się napatrzeć :D
    Pozdrawiam ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, jestem naprawdę pod wrażeniem. W dodatku sama od jakiegoś czasu poszukiwałam nowego obiektywu w dość przystępnej cenie i chyba zdecyduje się na zakup tego wspomnianego przez ciebie wyżej.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zdjęcia są świetne! Uwielbiam zachody słońca :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Zastanawiam się nad kupnem obiektywu do mojego aparatu, trzeba iść z duchem czasu i rozwijać się w tej dziedzinie.

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, robione o idealnej godzinie :> Myślę, że jeśli dopiero kupiłaś lustrzankę to postaraj się najpierw ogarnąć jej wszystkie funkcje, a dopiero po jakimś czasie kup obiektyw. Będziesz bardziej z niego się cieszyła, gdy odkryjesz ten w całości. Nie wiem czy to co napisałam ma sens i jest zrozumiałe, ale mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi :D
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia *-* kocham zachody słońca *-* każdy jest inny ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, też muszę się zaopatrzyć w nowy aparat, a zdjęcia oczywiscie przepiękne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że już robisz świetny pożytek z lustrzanki. :D Bo zdjęcia są naprawdę genialne i jeszcze takie artystyczne! Piękna sceneria i ujęcia.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia - kooooocham! Boskie <3

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachód słońca..uwielbiam te widoki.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia! Ostatnie podoba mi się najbardziej ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia przepiękne.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Mam taki obiektyw ale do nikona, co nie zmienia faktu ze go uwielbiam i bardzo polecam :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie uchwyciłyście zachód słońca :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo ♥
    Pozdrawiam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na taki zakup :) Z pewnością lustrzanka niejednokrotnie Ci się przyda. Również zastanawiam się nad kupnem nowego obiektywu do swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Z zachodem słońca bardzo mi się podoba :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Uwielbiam fotografie w blasku zachodzącego słońca, są strasznie klimatyczne :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię taki klimat zdjęć :)
    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia, naprawdę! Cudownie uchwycone kolory. Pierwsze i ostatnie to zdecydowanie moi faworyci, zachodzące słońce nadaje świetnego klimatu

    https://laerdess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jakie ładne zdjęcia! Klimatyczne. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. pamiętam jak cieszyłam się ze swojej pierwszej lustrzanki! :)
    Zaczęłam od prostych zdjęć, teraz czuję bardziej tę zabawę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia! te o zachodzie słońca zawsze są wyjątkowe i urokliwe :)

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW!! Niesamowite zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne zdjęcia
    Zapraszam do mnie: https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zdjęcia! *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :* Cudowne zdjęcia <3 Obserwuje i zapraszam również do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ <3 Już jutro nowy post serdecznie zapraszam :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie uchwycone momenty :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak na początek posiadania lustrzanki to wyszły Ci bardzo ładne zdjęcia ;) Polecam CI ten obiektyw, jest świetny, miałam go do mojego canona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia! Ja robię fotografie jak na razie telefonem :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsze zdjęcie dla mnie świetne! Możesz powiedziec mi w jakim programie je przerabiałaś, bo jestem bardzo ciekawa? Ostatnio również bawiłam się w fotografowanie takich widoków, jednak ze strony monochromatycznej
    https://cuschi12.wixsite.com/blog/blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, lustrzanka robi piękne zdjęcia. ;) Pozdrawiam ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Co tu dużo mówić. Kupno lustrzanki było niesamowitym pomysłem. Koleżanka zrobiła naprawdę cudowne zdjęcia! A Ty za to okazałaś się super modelką oraz grafikiem :)
    Zachód słońca nadał tym zdjęciom cudownego klimatu :) Oby więcej takich sesji!
    Co do obiektywu to niestety, ale się nie wypowiem, ale no po prostu nie znam się na tym :)

    Pozdrawiam serdecznie ze słonecznej Anglii! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się klimat, jeśli można tak powiedzieć, tych zdjęć. Naprawdę są piękne. Pozdrawiam!
    http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie magiczne zdjęcia! Chyba pora, kiedy zachodzi Słońce jest najlepsza na robienie zdjęć.
    Zapraszam do mnie: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Naprawdę wyszły wam prześliczne zdjęcia
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia ! Ja posiadam lustrzankę ale nauka robienia zdjęć wychodzi mi jakoś słabo chyba przerzucę się na jakiś inny "zwykły " aparat który przynajmniej nie będzie ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia, a szczególnie to ostatnie przypadło mmi do gustu <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham zdjęcia o zachodzie słońca :)
    ja planuję zakup lustrzanki :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Na każdy komentarz staram się odpowiadać !
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !
Zostaw link do swojego bloga a go odwiedzę ;)
Zabraniam kopiowania !